rapilos Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Truste Mup, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Truste Mups. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Mooi stukje Jopie,Maar..alweer bedtijd hier.Wens iedereen een vredige,rustige nachtrust.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik voel me diep geraakt hierben ontroerd van Sha's verhaal, de worsteling,het "maatschap" , de overwinning weeren het inzien van wat je geleerd hebt. Ik denk meis, dat je af en toezo diep moet gaan, het kan helaas niet anders. En uiteindelijk heb JIJ(in mijn beleving) door die stopdatum al een kreet uitegzonden om hulp,misschien veel onbewuster dan je denkt, maar jouw Snoep kent jou enis alert. trok aan de bel, zoals ze weet dat jij dat ook voor haar zou doen.En ik waardeer het erg dat je je verhaal hier doet Sha, dank je wel.Niwi van jouw posting werd ik erg verdrietig. Ik ken je als iemand die erggraag mensen helpt met jouw ervaringen. Ik vind het triest dat niet de bedoeling,maar de manier waarop nu verkeerd valst bij sommigen. Ik weet van mezelf ookdat wanneer ik me kwetsbaar voel, de toon waarop iets gezegd of geschreven wordt,bij mij helemaal verkeerd valt. En dan duurt het vaak lang voor ik echt naar de inhoud van de boodschap kan kijken en nog langer eer ik er wat mee kan doen.Ik denk dat je ook bij de AA wel eens mensen treft die afhaken op iemand, op iets, of eenreden nodig lijken te hebben om weg te gaan, weer te gaan drinken, of een zondebok te zoeken.Ik bedoel daar niet iemand hier mee, ik bedoel dat ook in RL dit soort situaties voor problemenzorgen. maar zowel daar als hier zijn problemen er om op te lossen of bespreekbaar te maken.Virtueel is dat misschien iets lastiger, maar de ervaring heeft geleerd dat je altijd op dingen terug kunt komen. Het forum gaat wel door, met of zonder jou (dat bedoel ik niet rot) dat is de realiteit, drukte, niveau, onenigheid, alles komt en gaat en komt weer, het lijkt wel nodig af en toe.Hier wegblijven op deze manier, houdt het on-af. Kijk als je weggaat na 7 augustus kan ik me voorstellen dat je je jubileum als hoogtepunt neemt, waarop het mooi afscheid nemen is. Maar misschien vergeet je, dat je hier niet alleen komt en hier ook iets te halen hebt. Hier mag je een voorbeeld zijn, kun je raad geven, een buddy zijn, een woestijnvos, je wordtgewaardeerd. misschien niet door iedereen evenveel, door sommigen misschien niet, maar that's life.Hierop afknappen is een reactie van het ego. Heel menselijk, niks mis mee, daar heb ik ook dagelijks last van(, wie niet zou ik haast willen zeggen, of zijn er hier al "verlichte mensen" onder ons?Ik zou je willen vragen niwi, lik je wonden, slaap er een nachtje over en neem pas later een besluit, liefs na de meeting, maar laat het jouw eigen keus zijn. Dit vanavond was dat ook natuurlijk, maar misschien snap je wat ik bedoel. Na onze reacties, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Alles wat hier wordt geschreven is vanuit emotie Jopie. Wat bedoel je niet op de persoon Jopie? Bedoel je het persoonlijk aanspreken van iemand op iets? Of de manier waarop het gebeurd?Nogmaals was de manier waarop ik het aanhaalde misschien niet de meest correcte manier maar dat wijzigt niets aan het gevoel dat ik krijg bij het bericht an sich. Ik kan me voorstellen dat je baalt maar zoals gezegd had jij net hetzelfde kunnen doen. Heb je gedaan en doe je soms nog steeds. Wat geen verwijt is, enkel een vaststelling. Verder ben zo goed als helemaal mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja, ik heb veel te danken aan Snoep en ondanks dat we elkaar pas een half jaar kennenen alleen nog maar viritueel via dit forumhebben we elkaar wel nodig...want even 1 avondje drinkendaar blijft het natuurlijk niet bij...hoe heb ik dat kunnen denkende weg kwijt zonder drank...zelfs dat kanlaat staan als ik zou hebben gedronkenJane en ook jij weet altijd weer de snaar te rakenThanks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ola, ik kom ff binnenhuppelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Teveel is jarig zie ik...hieperdepiep ik zal vandaag het gebak wel gemist hebben nou ja,toch niet goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Sha, bedankt voor het delen van je verhaal. Top.Ik wil er wel graag iets over zeggen. Je schrijft dat Snoep er bijna van aan de drank ging. Waarom dan? Heb jij haar een pistool tegen haar hoofd gezet en gezegd dat ze moets gaan zuipen? Nee toch? De laatste x dat ik hier over nadacht waren we allemaal toch verantwoordelijk voor ons zelf...Ik waardeer je zorg voor haar maar dat lijkt me iets teveel van het goede.Maar nogmaals, dank voor het delen, zeer waardevol voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 wees maar niet bang hoorhij heeft vergeten te tracterenkomt morgen nog, denk ik:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 oooooh, wat gaan we eten??? heb zo'n zin aan van alles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ha Bambam, ik dacht al, wat krijgen we nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Nee Bam, geen pistool tegen haar hoofd hoormaar ik denk eerder dat het bij Snoep kwam uitmachteloosheid en boosheidwe hebben ook een pact en zijn op dezelfde dag gestoptsamen uit...samen thuis, zoals Snoep me schreef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ha die An, zag je me gaanB)Huppel, huppel, huppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 YESSSSS.........niet te laat voor het gebak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Sha, ik snap je wel hoor. Maar het blijft een raar gegeven dat 'we' denken datanderen door ons gaan zuipen. Ik geloof dat niet. Als iemand gaat drinkenis hij/zij dat toch al van plan of lijkt het op dat moment het enige om te doen.Blij dat Snoep en jij niet hebben gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Bambam pas maar op hoor Ik ga zo maar ns naar bed.Lijkt me een goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ha, ik ben nie bang voor de grote boze wolf:devil:Nou ja, toch wel een beetje, laat ik ook maar zo gaan slapen.Die&&^%$$^studenten zijn eindelijk naar de kroeg, rustin de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Shahire, ik vond het wel wat hebben hoor.Ik kom hier ook al een tijdje, en deze had ik nog niet meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Yo Harry, oeps, bijna vergeten. Gefeliciflapstaart met je Belly Button Birthday.Yeahhhhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Sha:heart:en iedereen bedankt voor alle mooie postingsWeer wat om na te denken.Voor iedereen weltrustenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Omdat ik em zooooo lieffffff vind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Weltrusten ienie mienie witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik denk Shadat Snoep je met je eigen wapen versloegjij chanteerde haaren zij jouzaten jullie samen in die tangen nu er samen weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 ach wat lief bamik weet ff niet op wie ik het meest sjaloers benop de kittenof op de mamsiepoeswat een rijk gevoel,brings back sweet memories Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden