Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ach ja. Weet nie. 't Is alsof ik me beter voel als ik erover praat. Maar daarnet kon ik mezelf begraven in mijn kussen en dan voelde ik het feller. Nu is het gelijk een droom. Dat ik fout was, het mis had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae, dat is juist belangrijk, jezelf niet willen verstoppen met je verdriet maar erover 'praten'.Heb je een goede vriendin of familie lid waar je straks naar toe kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Dag An, ik ga eerst nog een paar uur tobben hoe ik aan geld kan geraken. Igor, ze is de moeite waard, maar dat is zo het punt niet echt. Het is de liefde in het algemeen. Ben dat zo beu. Heel het gedoe. Maar het verlangen naar liefde gaat niet minder branden daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae, houdt je wel van jezelf? Comazuipen is niet liefdevol voor jezelf.Dus als je geld hebt verwen je dan met iets wat lief is voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae, hou nu eens je hoofd helder en vertel nu eens precies waar het om gaat.Je bent verliefd en is dat niet wederzijds of durf je geen relatie aan?Of wat is het precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja Aicha ... 't is gewoon niet wederzijds.. Dwaas hé. Maar .. ik kan het gewoon niet meer. Dat gedoe. Ik ben 4 jaar geleden 2 jaar smoorverliefd geweest en dat was zo'n constante pijn. Dan behoedt je je daar jaren voor. Ik heb de liefde jaren geleden al opgegeven. En als ik dan voorzichtige pogingen doe het weer in mijn leven toe te laten, dan ... Tja. Afin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 rae en je denkt als je flink zuipt dat je meer kans maakt op liefde???nou ik zou geen zuipschuit als partner willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 hoelang sta je nu droog? en denk je dat nu alles van een leiendakje gaat en ook nog meteen.toch nog maar even een sterke bak koffie nemen joh. daar wordt je wakker van.ik zal even een grote pot voor je zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik ga vandaag in ieder geval voor de NUL, NADA, NIKS drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ben een stuk of 8 uur geleden gestopt met zuipen, Igor. En nu 't liefst gewoon verderdoen. Ach ja, sorry voor 't klagen. Ik ben dwaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Zoals ik zei, 't is een zotte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Tja Rae daar kan ik me wel in vinden. De relaties die ik gehad heb hebben zoveel littekens aangebracht op mijn hart dat ik er ook niet aan zou durven denken. Maar natuurlijk zou ik in het diepst van mijn hart ook wel iemand willen om mee samen te zijn. Maar dat comazuipen helpt je niets met dit probleem. Heb ik al zo vaak gedaan. Tja ben je even van de wereld en waar kom je terecht als je uit je coma bent......in de zelfde wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Je zegt het zelf eigenlijk al. Acht uur geleden gedronken nu begint het uit te werken en je wilt weer verder drinken.Waar houd het op dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goedemorgen allemaal, is hier nog steeds droog en het zonnetje schijnt zelfs een beetje, heerlijk!!!@Rae, onbeantwoorden liefde is heel pijnlijk, weet er alles van, maar van drinken word het echt niet beter.dus idd neem een bak koffie en blijf helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 rae, ik zie het niet als klagen. je bent gewoon dom bezig en ik kan dat nu even niet zo heel goed hebben.ik spring onder de douche.hou het droog he vandaag. anders pak ik je bij de oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ben het met Bor eens Rae. Gooi het eens even over een andere boeg. Zo kom je geen stap verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 hi verrandering, dat heb ik nou ook dat snaaien!!! moet ik mee opgaan passen, ipv drinken te gaan snaaien, maar dat is vooral op de trekmomenten ff een afleidingmeer mensen die dat herkennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja de lijn dat wil nog wel, ik ben nog steeds te zwaar, maar gaan weer na de vakantie vol aan de bak!!! nu nog ff geen puf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goodorning, harry gefeliciteerd met je verrjaardag. Rea, Ik ben nu een tijdje alleen en nu ook alleen op vakantie, vreselijk soms maar voel ook dat ik alleen kan leunen op mijzelf. Geeft ook een Boost! Velen drinken hier in de bars en op straat en ik ben blij als ik me er weer doorheensla iedere dag en voelt zo lekker bij wakkerworden. Ik herken je cirkel voor mijzelf en ben blij dat ik eruit gestapt ben. En ik dacht er helemaal noooooooit vanaf te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goedemorgen allenbagger geslapen ondankt de diclofenac tegen mijn gisteren begonnen oorontsteking, kadootjevan mijn autoimmuum-ziekte, maar ja zijn we gewend en zal wel weer over gaan.je hebt vele soorten pijn, maar oorontsteking is echt een gruwel, is ontsteking aan je tanden bv niets bij...we zien het wel weer, zal wel een dagje de pijn uitzitten zijn en verder weinig activiteiten.ben ondanks deze ziekte zo sterk als een beer ha, dus zal vanmiddag wel weer langzaam aan het klussen zijn,je krijgt mij niet klein, alcohol heb ik ook overwonnen, dus kom maar op.gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? het weer ziet er hier beter uit dan gisteren!!ieder geval beter voor de mensen die de vierdaags gaan lopen in nijmegen.hoe gaan jullie om met het gevoel altijd iets te missen (alcohol, leuk leven, interessante mensen ontmoeten, echt een passie voor iets, een leuke partner) als je dit hebt, prijs dan je leven!moet deze dingen waarschijnlijk nog vinden, maar jezus wat is dat moeilijk, maar ja stap voor stap en dag voor dag he groetjes toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 MorgenEen slechte dag vandaag..het waarom bespaar ik jullieRae gaat sowieso drinken. De enige vraag is wanneer ie het juist gaat doen..Afwijzing sucks..Schol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Harry gefeliciteerd:musicnote::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ach...vergeet ik het nog..Teveel, van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Morgen Fleur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden