igor Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goede morgen allemaal.ik zal maar even koffie zetten. misschien straks even kijken of ik nog wat van de 4 daagse te zien krijg.hopen dat ze mooi weer hebben om te lopen. is er nog iemand van het forum zo sportief om mee te doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 jullie mogen nog kiezen ook met welk draadje jullie verder gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Morgen Igor Was je nog niet echt wakker?Ga even een bakkie koffie pakken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 beetje trillende vingers geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Hoezo trillende vingers had je gedronken dan? heb niet alles meegekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goeiemorgen luitjes. heb me aardig verslapen Maar MOET eerst een bakkie voor ik kan gaan rennen...Hihi, denk dat igor met die trilende vingeres de dubbele opening bedoelde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Morgen Yvonne, tja dat krijg je als je een dagje niet meeleest op het forum dan mis je gelijk van alles.Gelukkig dan maar weer ga ook nog een bakkie pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier een prachtige blauw hemel...hoop zo blijft.Ga eerste lekker lopen...misschien volgende jaar ga ik de 4 daagse nijmegen lopen, het lijkt me wel iets voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Morgen Suus en Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Morgen Suus en Bor... Aicha , ik heb gisteren ook niet doorgelezen.. maar igor heeft bij de opening vandaag per abuis twee maal op verzenden geklikt, waarschijnlijk omdat het langzaam ging... vandaar... Luitjes, ik moet rennen... ben echt achterlijk laat. Tis in ieder geval droog vanmorgen, dat is al heeeeeeeel wat, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Wat een zotte morgen vandaag. Ik zit erdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 wat is er rea?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 De liefde, Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Wil me volledig kapot drinken eigenlijk maar heb zelfs geen geld voor 1 dag zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Weet nie, ergens aan geld proberen te raken, i guess. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Geapprecieerd, Bor. Maar me beter voelen is niet precies waar ik op uit ben. Comazuipen is een beter woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae lost dat iets op??? als je gaat drinken. je voelt even niets (als je geluk hebt) en dan wordt je wakker hardstikke beroerd vol schuldgevoel en de 'pijn' is veel heftiger dan daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 is hij de moeite waard om jezelf zo in de shit werken. je hebt geen geld dus je zult dingen moeten doen die niet door de beugel kunnen. en geloof me daar wordt ik laaiend om. dus pas op wat je doet en hoop dat ik het niet zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Hehe, nee, Igor, het lost niks op. Maakt alles erger. Beetje typisch allicht aan verslaafden dat ze ongevoelig zijn voor dat argument. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae, ja, lekker comazuipen... om je daarna nog 100 keer zo beroerd te voelen.. Niet doen man. Het kost je een hoop geld wat je niet hebt op dit moment... en die rekening komt ook weer naderhand... en erger nog: de ellende en het verdriet wat je nu voelt komt in tienvoud terug. Beter hier te blijven en de dag zien door te komen zonder drank, met de mensen die hier zijn. Lui, ik moet er helaas vandoor, kan ik nog net op tijd op mijn werk komen.... Sterkte voor degeen die dat nodig heeft en een zonnetje , wat voor één dan ook, voor idereen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja .. teleurgesteld. In mezelf eigenlijk. Dat ik het weer heb toegelaten om iemand lief te hebben. Was daar helemaal niet klaar voor. Maar na 6 jaar alleen wordt dat 'niet klaar voor'-idee toch een beetje moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Harry een hele fijne dag en nog vele gezonde jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.Dat doet heel erg pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 rae waarom zou je teleurgesteld zijn in jezelf??? zij was dus schijnbaar niet de moeite waard.kop op joh. bekijk ook eens de possitieve kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden