will Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Fleurtje, directe meid ...........Ja, i'm sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 hai will, ik drink meestal juist als ik alleen ben.. ook niet goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Jij bent geen minderaar in de zin van dat je adb bent will. Jij drinkt gewoon minder dan ervoor maar het kan je soms gewoon niet schelen en dan ga je helemaal over de schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Fleur oefent voor Heintje 4en dan mag ze Ollander wordenna de integratie natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 iedereen hier is tot laat op en vroeg uit de veren,.. ik verbaas me erover.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 quote: Originally posted by: willFleurtje, directe meid ........... Ja, i'm sorry Ik merk het aan je grijnzen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Staat mijn webcam dan aan ??Heb het even moeilijk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 zou ik weer wat zeggen en dan vergeet ik het weer..wie gaat samen met mij de hond uitlaten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Wanneer ga je je herpakken will? Ik blijf echt op je dak zitten hoor! Tot ik het beu ben natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Je manier van schrijven Will, kiekebilIk raap geen drolletjes op JannekeW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Pick Me, Pick Me, ik loop naast je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 fleur, weet niet goed wat zeggen........moeilijk. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 jane, ik kan niet liegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 quote: Originally posted by: willfleur, weet niet goed wat zeggen........moeilijk. xx Moeilijk gaat ook! Zie mij...ik sla soms alle kanten op.Het wordt tijd will. Je hebt het nog al gedaan dus je kent het slagen van de zweep.Eigenlijk wil je het gewoon niet graag genoeg. Dus eigenlijk lig ik nu te zeuren om niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Zijn ze de hond gaan uitlaten.Frisse lucht kan een mens goed doen!Kippebillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Janneke ik vraag je toch niet iets waarom je moet liegen?misschien lekker gaan slapen nu meismorgen is er weer een dag:heart:ik ga mijn bedje wel opzoekenhard gewerkt vandaagslaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Wil, ik ben het met Fleur eenskom op joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Als het het ene niet is dan is het weer het andere..pc, gsm..nondejuWill, je zit vast met je pc of zoiets..misschien dat je dit dus ook weer niet lezen kan, misschien ook wel. Ik kan niet meer antwoorden op je sms. Mijn belwaarde is op Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Welterusten, slaap lekker...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Ik kruip ook maar eens in bedje.Morgen weer een andere dagSlaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 trusten en ik denk dat ik even wegblijf voor mezelf...xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 tot 0ver een dag of 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 will was je de hond zonder me aan het uitlaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Merk dat nu ik wat minder hier schrijf en lees, dat het forum me ook minder te bieden heeft. Ligt aan mij hoor, misschien komt het wel weer.Evengoed welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden