Gast jopie Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 voor eenieder een goede dag gewenst vandaagvoor sommigen een dag gewenst met niet te veel onrustvoor anderen een dag met voldoende prikkelsvoor weer anderen een dag met zon, of regen, mag ookvoor de rest gewoon: hé, máák er wat van lui!!don't take yourself too copulating serious.ik ga lekker rijden, heerlijk!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Goede morgeik benadruk t slechte slapen nog maar eens, ik ben nog steedswakker maar voel me verder wel goed.het lijk een beetje dat ik van de dag een nacht maak en anderom.4;48 in de morge, jawel en nogom door een ringtje te halen !!even overgeschakeld van de spabruis naar de cappuchino.heb 3 afspraken vandaag en dat begint al om 11.15. misschien dat ik weleen power-nap nodig heb later op de dag maar dat zien we vanzelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Goedemorgen Marq en de rest die nog moet komen...Mensen...ik ben geslaagd voor mijn examen....ben super blij!!Vandaag moet nog naar mijn trainning voor mijn licentie...nog 3 weken en ben ik alweer klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Goeiemorgen frummers.. Hiephiep hoera voor Susan dus... haftstikke fijn :sun::sun::sun::sun::sun::sun:Marq helemaal niet naar bed geweest als ik het goed begrijp? Dag en nacht omdraaien lijkt me niet echt goed hoor. Nou, ik ga eerst maar even een flinke pot koffie zetten en thee, en de smoothy voor susan maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 suus gefeliciteerd. goed hoor yvonne doe mij maar een emmer vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 nog 1 dagje en ik heb VAKANTIE.....:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Oooooooh bofkont.... dat duurt nog zoooo lang voor mij.. Maar het is je gegund hoor Igor en hier is een giga beker koffie voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Tis hier droog, maar waaierig en sombetjes. Maar mag niet klagen, gisteren hier een dag vol zon gehad en toen ik op tv zag hoe het tekeer in het zuiden was gegaan weer... jemineetje, je zult er maar wonen en de hele boel onder water hebben staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 gefeliciteerd susana !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 hier schijnt het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Goedemorgen allemaal:)Gefeliciteerd Susana!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Zo, nu eerst een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 goedemorgenklinkt raar, maar kom de laatste tijd steeds meer tot de conclusie, dat het leven wat ik nu heb, niet echt dramatisch veel gaat veranderen.hier wordt ik, op zijn minst gezegt, niet gelukkig van en denk dan ook steeds vaker, van daar het ik gewoon geen zin meer in, heel rustig en heel makkelijk.verheug me nergens op, wordt nergens echt blij van en ben altijd bozig en snel uit het lood geslagen.de gedachten dit moet stoppen, daar wordt je natuurlijk al helemaal niet blij van........ligt dit gewoon aan het stoppen van drinken, of moet ik gewoon zwaar aan de antidepressiva??dat ik elke dag slaappillen slik, thelpt natuurlijk ook niet, maar heb ik gewoon nodig, anders blijf ik stuiteren.dat het leven me zo zwaar valt, accepteer ik gewoon niet, dat moet veranderen..... en dat gebeurd dus niet.ben niet ten einde raad, ben gewoon heel rustig tot een conclusie aan het komen. hoop dat iemand een advies heeft waar ik wat mee kan, zonder dat er een discussie ontstaat of poep donker of lichtbruin is ha, je humor heb ik nog wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 toine gewoon nu een afspraak maken met je huisarts en aan de AD. het hoeft niet eens zware ad te zijn. misschien kan een klein beetje je als over de heuvel helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Toine: stoppen met drinken wilt niet zeggen dat het leven ineens prachtig wordt, zonder alcohol moet je opnieuw je leven een vorm geven, hang van je af wat voor vorm aanneemt, je werd niet alcoholisch op 1 dag dus je leven zal niet op 1 dag drastisch veranderent, het neemt tijd, doe kalm aan, het komt nog. Als je denkt dat je hulp nodig heb, zoek het op, af en toe andere mensen kunnen ons helpen om struuctuur te geven aan onze levens.Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Toine, hoe lang ben je nu gestopt met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Een half jaar dus (ruim)Quote:helemaal waar bolletje, die keuze maak ik ook elke dag om positief te zijn, maar op de een of andere manier sluipt het er af en toe in en zie ik het gewoon niet, dat positieve.ik heb duizend redenen om positief te zijn en duizend om negatief te zijn, de keuze is "easy" het volhardend denken daarin, wow zo moeilijk, maar we komen er welgewoon af en toe dat positieve duwtje nodig, zoals nu hier op het forumhet is vaak gewoon dat eenzame nare gevoel, wat dan weer in de weg zit en dat heeft natuurlijk iedereen wel, maar ben daar zeker meer gevoelig voor.maar ja waar het op neerkomt is acceptatie, berusting, wijzigen waar nodig als dat lukt en lbblalabllballbalablablblalabalblbalablablbalbalbalabblaballablablblalballblbballablbalbwe zien het per dag welalvast bedankt...............toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 klopt max, zit gewoon in een dipje en daar wordt ik zo moe van, ben nu bezig nieuwe psycholoog te vinden.en moet mezelf gewoon weer even oprapen en er voor gaan, maar die kracht, wordt blijkelijk steeds minder.voel me al weer iets beter hoor, maar weet wel dat ik mijzelf meer hulp moet gunnen, waar ik nu dus ook aan begin met vinden van nieuwe psycholoog en niet iemand die moet de standaard * komt!alvast bedankt en sorry voor dit " zware gepraat " zo vroeg in de morgen, koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Goedemorgen,Suzanna,van harte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Lastig Toine, bij mij verdwenen de meestedepressieve klachten na de eerste dagen dat ik stopte.Die kwamen vervolgens weer terug en pas nadat iklanger was gestopt verdwenen ze pas "echt".Nog wel ens last van maar niet meer in de mate van toen ik nog dronk of toenik pas gestopt was.Ik heb in het begin ook om een psycholooggevraagd en na enkele (telefonische) en 1 intake gesprek (man tot man) besloot de GGZ dathet beter was eerst een paar maanden "droog"te staanen daarna de situatie nog eens aan te kijken.Ik kan nu zeggen dat ze uiteindelijk gelijk hadden,al zag ik dat toen niet.Ik had zelf het idee dat mijn geval niet ernstiggenoeg was en niet teveel met zelfmoord bezigwas om serieus genomen te worden.Hun uitleg was: Als je eerst eens een tijd droog staatveranderd er ook veel in de hersens, ga je andersdenken, krijg je meer rust enz.Ik zag dat toen niet maar nu wel.Ik ben rustiger geworden, kan beter relativeren,paniek is weg, depressies voor 80% verdwenen,dus het stoppen, vooral voor de "langere" termijn heeftuiteindelijk zijn effect gehad op deze klachten.Aangezien jij al langere tijd gestopt ben is het lastig te zeggen wat het bij jouw is.Gezien je eerdere postings denk ik dat je zelf ook welweet waar de schoen wringt, wat je dwars zit en wat bepaalde gevoelens of depressies veroorzaakt.Mss is AD ook wel en oplossing, maar zou heteerst zonder proberen zolang je zonder kan.Ik denk eerder aan een psycholoog.Iemand waar je je hart kan uitstorten, iemand diejouw niet kent dus ook niet meteen oordeelt maargewon objectief je verhaal aan kan horen en je kan helpen bepaalde dingen waar je tegenaan looptin het leven beter te begrijpen, dit een plaats te geven enhiermee leert omgaan.Hoe was het met de depressies toen je nog dronk,waren die ook van dezelfde aard of is daar verandering in gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Idd al zware gesprekken zo vroeg Toine,maar dat maakt niet uit hoor.Heb nog wel een bakkie verdiend:)Zie dat je dezelfde gedachte had en erook al mee bezig bent. (psycholoog) Goed man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 toine, denk dat ad en psycholoog op dit moment best van waarde zouden kunnen zijn.. Lui goeiemorgen overigens, ik ga er vandoor... Maak er wat van vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Wat een rust hier ineens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden