Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ik ga ook alvast sluiten. Nog even op de bank hangen. Luisteren naar de wind.Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 ik ben niet zo van drastische veranderingenals ik mn doen en laten op orde heb vind ik t al fijn en wil ik niet anders maarja dat gaat niet altijdik zal die hobbel van wel/niet sporten heus we nemenmoet wel want de medicatie die ik slik is een dik makeren van dik worden icm wat ik aan medicijen gebruikkan ik weer diabetes van krijgen , iets waar ik altijd voorgevreest ben....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ik had de pc nog niet uitgezet. Zat op de bank en hoorde opeens dat zachte gebrom nog.En ik kijk ... Spike: geweldig bedtijdverhaaltje. Kan ik toch nog om het stomme gedoe lachen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 wie is bas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Wat een rust hier, vast stilte voor de storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ha Shamijn pijltje schiet steeds uit mijn vensterdus ik kom me alleen droogmelden voorPrima's dagpact.heb een heerlijk live-cooking avond gehadheel veel gangen, gewokt, gegrild en gebakkenen toetjes, sjonge wat kan ik etenals ik niet drinkhet mocht vandaagen ik kon ervan genieten ooknu van mijn bedje dustruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Hey Spikeik heb deze week droog gehouden toch wel veel trekmomenten nog gehadmaar heb gisteren een toppe dag gehad met ook watpositieve berichten dus ik voel me meteen weer sterkervorige week vergeet ik maar liever...gewoon een stomme actie van mezelfwe zullen maar zeggen dat ik daar dan ook maar weer van heb geleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Hi Janeik loop achter qua lezen dus weet niets van het dagpactwat heerlijk dat je zo'n fijne avond hebt gehadklinkt goed je live-cooking avond!en wat lekker dat je zo kan genieten zonder dat je erbij drinktik heb ook weer 2 te gekke dagen erop zittenen tevens wat positieve berichtendus wat wil ik nog meer!ik ga er weer helemaal voor!!Slaap lekker ik kruip er zo ook maar eens in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Luitjes, ik ga jullie welterusten wensenik kruip lekker op mijn wolkjeniet te geloven maar ik ga al naar bed komt vast door de buitenlucht vandaagen nu die heerlijke regen op het dakwens jullie nog veel plezieren een goede nachtrust voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Spikeik ren vast de trap opkan jij mooi het licht uit doen sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Roep ik je morgen als er koffie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Goedennacht, net terug van het feestje, was gezellig, geen enkele moeite om niet te drinken, en iemand bood me een biertje aan, en ik zei; nee, doe maar iets fris, ik moet morgen werken, niemand die er vreemd van op keek, wel een hoop rokers die gestopt waren ,en na een paar borrels er toch weer 'eentje''gingen roken, ook niet gedaan, eigenlijk wel trots op mezelf 't was vandaag zeker de dag dat beloften kwa klusjes niet nagekomen werden, N zou ook wat doen,maar was in slaap gevallen, kan gebeuren, maar blijkbaar zei ik wat verkeerds, en toen gooide die de hoorn erop, was niet eens verdrietig, dacht enkel; wat kinderachtig, ben naar feestje geweest, goed om afleiding te hebben voor mij, en niet te gaan zitten zwelgen (wist ik natuurlijk altijd al, maar nu doe ik het ook echt ) N heeft tig keer gebeld, en gesmst dat ik m'n voicemail moet afluisteren, nu dat zal ik morgen na m'n werk eens doen, nu geen zin in, lekker slapen nu,enne voor het dagpact dus; ik heb het droog gehouden!!!!! Yeah!!! slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaby goed van je!! :present: :present: :present: Zo zie je dat feestjes toch ook leuk kunnen zijn zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden