Primula Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Spike: gaat het ietsepietsie beter?Gaby: Petje af.In alle ernst: Amy Whitehouse: God hebbe haar zielIk ben ontdaan door de dood van meer dan 90 (negentig!!)veelbelovende jonge mensen.Zomaar doodgeschoten!!Voor hun familieleden bid ik.Onbegrijpelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: willAls het kan wachten tot van de week ergens fleur, wil ik wel eens komen piepen. Of heb je geen geduld Piepen?? Werken ja! Amy gestorven? Owla.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ik dank dat ik mijn lappie zo eens afsluit.Ik heb mijn best gedaan om iedereen op het dagpact te zetten.Mocht je nog mee willen doen, zet jezelf er dan bij.En, Witte pleitte daar gisteren ook al voor, laat even weten of het wel of niet gelukt is.Ik ga het bericht zo naar hier quoten en zet mezelfalvast als: gelukt!Heb al gegeten en dan is het leed voor mij weer geleden.Fijne avond verder!Misschien wip ik nog even binnen maar ben (alwwer) vanvoornemens vroeg naar bed te gaan.Ben erg verkouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Tsja, die Amy, wat zonde. Elke drank en/of drugsdode is zonde. Nog ff wachten met mn conclusie, het is nog niet duidelijk waar ze aan overleden is. Maar zo verslaafd als de neten. Triest dat iemand de weg niet kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 och jee Amy............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 http://youtu.be/5LTPRJqt2z4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: PrimulaIk haal dit bericht van vanmiddag 15.28 even naar hier. Goedemorgen allemaal Wie wil met mij meedoen aan een DAGPACT Hier de ervaringen van gisteren: Borretje: gelukt Snoepie: gelukt Primula: gelukt Witte gelukt Wijfie ?? Desi ?? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> DAGPACT vandaag Primula: gelukt An Jane4 Waanzinnige Bolletje Gaby Joris Susana MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 zonde hoor was wel een fan van haar ..geweldige zangeres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ik ga een eindje lopen..Ben redelijk boos op de vriend. Geef ik als hint dat het niet helemaal is gelukt met de deur. Stuurt ie een smsje terug dat ik ff moet gaan zitten en rustig nadenken. Dat ik dan wel een oplossing vind.Hell yeah!!!!!!!!!!!!!!!! Lompe vent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 hij heb wel gelijk fleur..en dan het liefst op je kop gaan staan dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ha die Will,Waarom is je gemoed ook somber? Het je last van het weer, of is het afkicken dat je dit weekend alleen bent, na het leuke weekend in de Ardennen? Hoe gaat het verder met je, en met de drank?Ik hoop dat alle stressdingen die je moest regelen nu een beetje voorbij zijn en dat je je steviger in je schoenen voelt staan!Liefs,Lytse:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Fleur, je had em toch ook om hulp kunnen vragen zonder hint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: Primulaquote: Originally posted by: PrimulaWie wil met mij meedoen aan een DAGPACT DAGPACT vandaag Primula: gelukt An Jane4 Waanzinnige Bolletje Gaby Joris: gelukt! Susana MarQ Fijne avond iedereen. Ik ga afsluiten. Het regent lekker buitenen heb nog een stukje 'Blade Runner'-film te bekijken met HarrisonFord. De gedigitaliseerde versie van Ridley Scott uit 2007.Maar TV schijnt vanavond ook wel aantrekkelijk te zijn meteen spannende detective. Oké, mazzeltof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Volgens mij een verstandige vent, Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: BamBamFleur, je had em toch ook om hulp kunnen vragen zonder hint? Heb ik al drie keer gedaan, een week geleden, drie dagen geleden en gisteren. Ging niet...druk druk druk...Toen ik hem vanmiddag belde was ie helemaal niet zo druk bezig. Ik heb hem gezegd dat als ie geen zin heeft of ie wilt betaald worden (hij is aannemer) dat dan gewoon moet zeggen. Slaat ie dicht..mumpel mumpel mumpel.Heel fijn moet ik zeggen! Vooral omdat ie beloofde dat ie na zijn vakantie vorige week dus wat tijd zo vrijmaken voor me.De dingen die ik zelf kan doe ik maar sommige dingen lukken absoluut niet. Heb hem gevraagd of ie het dan ff uitleggen wil dan kan ik ook verder..mumpel..mumpel..mumpel..als ik dan aandring slaat ie weer dicht.Stuur hem voor het lopen nog een berichtje 'daar was ik al achter. Ik dacht dat je tijd had na je verlof voor mij. Ik vind het niet aardig. Ik ga een eindje lopen'.No response..Nou bedankt beste vriend van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Oh ja nog zo een antwoordje van hem'maar je doet het zo goed, je hebt mijn hulp helemaal niet nodig'. Als ik het niet nodig had zou ik het dan vragen??????!!!!!!!!!!!!!!!!!! IIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Oke, n'eikel dus. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: MarcVolgens mij een verstandige vent, Fleur! vind je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: spikelullig he fleurtje, wanneer vrienden je laten zitten, nu zitten we samen op die bank talk is cheap..... dan worden jullie toch vriendinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Wat je zegt Spike! Hij kan ze kussen! Ik vind wel een andere manier om verder te geraken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: MarcVolgens mij een verstandige vent, Fleur! vind je? Nee Fleur, maar jij had ook niet alles verteldtoen ik dat schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Wie van jullie mag ik dan slaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Je moet tussen de lijntjes lezen hé Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 mijn leven is al 1 grote soapfleur je mag spike slaan die zat daar het eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Snoepie, Spike, Wijfie? Keus genoeg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden