fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik zoek niet meer..Ik wacht gewoon op bas en zijn spaarpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaby, na drie ijsjes is je trek over.. nieuw recept en dat .. x daags. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ik had eigenlijk moeten gaan trainen, maar... ik lig wel lekker in mijn bedje, en het is geen weer om eruit te gaan, en ik ben morgen vrij, dus kan ook morgenochtend, en ik moet nog een ijsje van An, en ik wil nog op mijn spijkermat met een luisterboek, en en en.......zo genoeg excuses,ben gewoon lui.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Probeer hem gewoon vanavond even te bellen Isa..misschien is het dan al wat meer gaan liggen bij hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik ga wat voor de tv hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Nee Isa, bellen, gewoon bellen.... hoe moeilijk je het ook vindt. Sorry dat ik er zo maar tussen knal luitjes... Goeiemiddag allemaal... tis hier eindelijke droog geworden.. Uhh... niet meer dus. het regent weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 is er hier op het forum nog iemand met een beetje humor?? kunnen we nog eens een beetje kaatseballen en lachen................zonder humor wordt het zo zwaar allemaal......toch!ga nog maar een kop thee zetten en die ouwe wat in de zeik nemen...groeten toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, je lijkt mij wel, hier maak je jezelf echt gek mee, ik deed dat ook altijd, en nog weleens, maakt je niet gelukkig, vreet energie, niet handig....wat als... is sowieso niet een handige vraag :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hai Goede stormachtige middag!Joris Susana Mupke An Bol Shahire Sowhat Gaby AlbertRemmo Rapilos (Joris: en ja graag voor ondersteuning) Dewaanzinnige (trouwens gister ook goed gegaan!)Kom net terug van mijn oude buurtjes. Ben heel erg eerlijk en open geweest, alles verteld, en het was een opluchting. Gek genoeg was het een warme deken....??? Ik vroeg haar, ben je nu niet enorm kwaad op mij??? Zegt ze: Nee, totaal niet, omdat ik het enorm knap vind dat je het toegeeft en er subiet korte metten meemaakt. En ze zei: Ik heb je strijd gezien, en als je partner dat niet wil zien.... dan is dat zijn probleem. Ze adviseert me niet stel op sprong te vertrekken. Ik zag er zo tegenop, en gek genoeg was het enorm gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 trouwens, welke vent maakt het nu uit per sms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Verstandig besluit Isa! Laat ff de wind door je bolletje gaan. Je zult zien dat het je mss ook anderegedachten brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa waarom ging je gister drinken, en hoe lang had je al niet gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 als dat het einde is van alleszegt dat iets over alles, niet eens zozeer over jou.Goeie uitspraak Jopie! Die onthoudt ik! Tnx! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Middag allen Bijgelezen en ik zie dat ik niet de enige ben met een (vr)eetbui. Ik neem nog een worst. (Jane )Loop ik net AR, onze tigerboy mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Dewaa: op stel en sprong vertrekken vond ik gelijk al geen goed plan.Hij kan je niet zomaar de deur uitzetten.Isa, goed plan, ff wandelen, daarna kan je vast beter nadenken.En veel water drinken, spoelt ook lekker door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Mupke: is jouw recept DRIE worsten per dag, haha.Schreef jij dat gister, dat je zo boos was dat je een hele worst had opgegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Tijgertje logt nog even in voor Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 vreetbui, ben dan wel afgevallen, maar tik tegenwoordig zo 10 van die dikke koekken naar binnen,hoe heten die dingen dubbel koek met chocoloade er omheen in zo'n zilver geval, maakt niet uit, vreetbuien altijd beter dan drinken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik weet het An..... maar ik wilde hem niet tot last zijn. Mijn oude buurtjes kennen mij heel goed overigens, en dan is het fijn face to face te horen. Ik vroeg haar overigens of hun wel eens ietsin de gaten hadden gehad? Ze antwoordde eerlijk dat ze een jaar of 6 geleden haar twijfels had ten tijde van de stalker. Toen was ik heel bang, en nam s'avonds wel eens een glas wijn of drie vierom te ontspannen, en niets meer te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Vreetbuien ken ik eigelijk (nog) niet, ook niet eerder toen ik maanden niets gedronken had. Ze had wel een enorm lekkere lunch klaargemaakt, en voor het eerst sinds dagen met smaak zitten eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: AlbertRemmoTijgertje logt nog even in voor Mup Nee An, ik had 5 worsten gekocht. Dus als die weer op zijn kan het zomaar weer weken duren voor ik weer wat koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Dik 1,5 jaar sowhat! Mss lijkt dat enorm kort, maar we waren vrijwel dag en nacht bij elkaar. Het was een schat van een surrogaatpappa voor mijn zoon, en daarbij komt zijn wij 40'ers, dan gaat het wat sneller... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: toinehoe heten die dingen dubbel koek met chocoloade er omheen in zo'n zilver geval, maakt niet uit, vreetbuien altijd beter dan drinken...... Bedoel je deze Toine. Die vind ik vies.http://www.lu.nl/files/images/...cuit_vanille_1_1_1.gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 He, kransgenoten, hallo!Deze minderaar zit ook weer wat op 'n hellend vlak, dus gaat ff helemaal droog tot z'n vakantie, 10 augustus. Om dan lekker fris te kunnen vertrekken.Mocht dat niet van 'n leien dakje gaan zal ik me hier af en toe wel ff melden.Hou 't zo droog als je wilt.De droogstoppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: haddockHe, kransgenoten, hallo! Deze minderaar zit ook weer wat op 'n hellend vlak, dus gaat ff helemaal droog tot z'n vakantie, 10 augustus. Om dan lekker fris te kunnen vertrekken. Mocht dat niet van 'n leien dakje gaan zal ik me hier af en toe wel ff melden. Hou 't zo droog als je wilt. De droogstoppel Ik lees hier veel over minderen??? Leg dat eens uit? Ik kan niet eens aan 1 beginnen? (Ik heb er geen interesse in voor mezelf, maar vraag het me gewoon af?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden