Spring naar bijdragen

24 juli 2011

fleurtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik had eigenlijk moeten gaan trainen, maar... ik lig wel lekker in mijn bedje, en het is geen weer om eruit te gaan, en ik ben morgen vrij, dus kan ook morgenochtend, en ik moet nog een ijsje van An, en ik wil nog op mijn spijkermat met een luisterboek, en en en.......
zo genoeg excuses,ben gewoon lui..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is er hier op het forum nog iemand met een beetje humor?? kunnen we nog eens een beetje kaatseballen en lachen................zonder humor wordt het zo zwaar allemaal......toch!
ga nog maar een kop thee zetten en die ouwe wat in de zeik nemen...
groeten toine;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Goede stormachtige middag!

Joris
Susana
Mupke
An
Bol
Shahire
Sowhat
Gaby
AlbertRemmo
Rapilos (Joris: en ja graag voor ondersteuning)
Dewaanzinnige (trouwens gister ook goed gegaan!)

Kom net terug van mijn oude buurtjes. Ben heel erg eerlijk en open geweest, alles verteld, en het was een opluchting. Gek genoeg was het een warme deken....??? Ik vroeg haar, ben je nu niet enorm kwaad op mij??? Zegt ze: Nee, totaal niet, omdat ik het enorm knap vind dat je het toegeeft en er subiet korte metten meemaakt. En ze zei: Ik heb je strijd gezien, en als je partner dat niet wil zien.... dan is dat zijn probleem. Ze adviseert me niet stel op sprong te vertrekken. Ik zag er zo tegenop, en gek genoeg was het enorm gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dewaa: op stel en sprong vertrekken vond ik gelijk al geen goed plan.
Hij kan je niet zomaar de deur uitzetten.

Isa, goed plan, ff wandelen, daarna kan je vast beter nadenken.
En veel water drinken, spoelt ook lekker door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vreetbui, ben dan wel afgevallen, maar tik tegenwoordig zo 10 van die dikke koekken naar binnen,
hoe heten die dingen dubbel koek met chocoloade er omheen in zo'n zilver geval, maakt niet uit, vreetbuien altijd beter dan drinken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het An..... maar ik wilde hem niet tot last zijn. Mijn oude buurtjes kennen mij heel goed overigens, en dan is het fijn face to face te horen. Ik vroeg haar overigens of hun wel eens iets
in de gaten hadden gehad? Ze antwoordde eerlijk dat ze een jaar of 6 geleden haar twijfels had
ten tijde van de stalker. Toen was ik heel bang, en nam s'avonds wel eens een glas wijn of drie vier
om te ontspannen, en niets meer te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, kransgenoten, hallo!

Deze minderaar zit ook weer wat op 'n hellend vlak, dus gaat ff helemaal droog tot z'n vakantie, 10 augustus. Om dan lekker fris te kunnen vertrekken.
Mocht dat niet van 'n leien dakje gaan zal ik me hier af en toe wel ff melden.

Hou 't zo droog als je wilt.

De droogstoppel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
haddock

He, kransgenoten, hallo!

Deze minderaar zit ook weer wat op 'n hellend vlak, dus gaat ff helemaal droog tot z'n vakantie, 10 augustus. Om dan lekker fris te kunnen vertrekken.

Mocht dat niet van 'n leien dakje gaan zal ik me hier af en toe wel ff melden.

Hou 't zo droog als je wilt.

De droogstoppel

Ik lees hier veel over minderen??? Leg dat eens uit? Ik kan niet eens aan 1 beginnen? (Ik heb er geen interesse in voor mezelf, maar vraag het me gewoon af?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...