snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 als iedereen nou gewoon doet waar die goed in is..vullen mekaar perfect aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 hahaha, snoep,het zou wat zijn zeg.Zou dat wel goed gaan met al die alcies?Stress alom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Vera,same here. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Luitjes, fijne dag nog gewensttot...in de pruimentijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 We doen ons stinkende best,zo is het.@Sha,fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 En jij Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Bor,hier ook zo,ik moet er gewoon van bijkomen,zoiets.Spike,een aangepast programma?waarmee je je rug kan ontzien?Het deed je toch goed het sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Spike,heb je wel eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi,Mensen, beetje positief hoor.Het klinkt hier nog erger dan de Lamentaties van Jeremiah.Ga fietsen-wandelen- of een beetje opruimen.Niet drinken is niet makkelijk. Maar al dat gejammer leidt tot niets.Jeemigdepeemig!Zo krijgen we de lamme helpt de blinde.Aan het beeldscherm hangen en een potje klagen, daar wordt echt niemand beter van.Actie.Albertina- Snoepje- Spike, pak jezelf bij kop en staart.Doe iets, onderneem iets! Lijkt wel of het jammer virus is uitgebroken.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Spike,doen hoor,al is het maar een beetje.Het is belangrijk dat je wel eet.Juist nu, een lege maag kan ook een trigger zijn.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Soothe,ik zie mezelf niet zo als een jammeraarster.Zo als vandaag, ja dat ben ik met je eens.Het heeft wel geholpen en nu voel ik mij iets beter.Dan maar een keer jammeren.'T is even niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Zooo, dat was lekkerrrrrrrrrr.... Niet teveel, want straks een etentje. Ben alwEEr de Bob , hopelijk niet de Blob, maar dat heb ik uiteraard zelluf in de hand.Jeetje Spike, je rug gebroken geweest??? Of lees ik iets niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Spike, ik snap je.Natuurlijk is delen zinvol.Maar nu lijkt "iedereen" onderhevig aan zwaar weer.Misschien komt het wel door het weer.Je doet je best, dat geloof ik.Even wat anders doen is ook erg zinvol.Je zou er nog trek van krijgen.Het is niet niets, wat er aan je voorbij trekt.Even loslaten. Even wat anders doen.Een soort reset, doet ook wonderen.Eindeloos deze rampen voorbij zien komen is ook niet helend.En stoppen is moeilijk. Dat ervaar ik nog steeds. (Zo af en toe)Actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Btw, ik had het over het lekkere eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Albertina, ook jou snap ik.Haal een frisse neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Mick,ik houd ook van lekker eten,soms iets teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Soothe,ik heb net een angina achter de rug,nog een beetje herstellen.Aan frisse neuzen heb ik normaal geen gebrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeKoffie klaar? Of riep je mij niet Soothe.. Hahahahaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Mick, fijn dat het eten lekker was.Ga jij maar Bobben.Alles beter dan een slok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Albetina, geen wonder met dit weer.Ik voel ook van alles.We wachten op mooi weer.Lekker het Amserdamse bos in op je elektriek.Borretje,Houd je bijeen. Je gaat goed.Het niet drinken dan hè.Verder is het leven soms lastig.Verdraaide moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik heb zo'n trek, gelukkig komt er zo iemand mijn paadje doen= afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Precis Soothe,zon moeten we hebben,van dit weer wordt niemand blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik ga wat doen.Allemaal een virtuele bak koffie van mij en de dames een knuf. ( ook virtueel natuurlijk)Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 @Spike, ah daar komt dat woord vandaan Jeetje, heavy zeg, je rug breken. Ik denk daarbij meteen aan een verlamming, maar ik begrijp dat dit niet het geval is bij jou? Ja, wat er allemaal niet kan gebeuren met een stuk in je kraag. Ik denk dat er velen onder ons regelmatig net aan de dood of flinke handicap ontsnapt zijn. Brrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Volgens mij is het trekvirus uitgebroken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden