bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 goeie morgen lieve kanjers.Isje heel veel succes vandaag hé? Houd de moed erin Moghu Borrie:sun:Zo, ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 GoedemorgenIsa, veel succes!! Je bent vast al weg maar toch..Spannend!Dewa, klinkt goed..Is de lucht toch een beetje geklaard.Gaby, bedankt voor de link Binnen en buiten hier. Veels te doen. Dochter komt strakjes terug en ik moet eten klaarmaken voor 5 personen. Heb ik nog noooooooooooooit gedaan. Gelukkig is het maar spagetti en toch krijg ik er de zenuwen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goedemorgen,nou dat ziet er wel even anders uit buiten.Ik heb een vreselijke nacht achter de rug,de buren draaiden zulke harde muziek.Ik ben om 4 uur naar boven gegaan om te vragen of het wat zachter kon.Ik schaamde me dood, stond ik daar in mijn badjas,haren rechtop van het woelen in bed.Jullie raden het al, straalbezopen waren ze.Pfffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Dewa,dat klinkt beter,heb je in elk geval wat ruimte.Isa,succes vandaag,plankenkoorts hoort erbij.En allemaal,sorry dat ik zo binnendender,ik word hyper wat niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Dewa, ik kan me voorstellen dat je je wat opgelucht voelt. Je zit toch minder op een schopstoel en kan nu wat rustiger uitkijken naar iets anders. Dat moet toch wel een beetje rust geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Binnen en buiten hier. Veels te doen. Dochter komt strakjes terug en ik moet eten klaarmaken voor 5 personen. Heb ik nog noooooooooooooit gedaan. Gelukkig is het maar spagetti en toch krijg ik er de zenuwen van Hahahaha je bent de eerste die de zenuwen krijgt van een pan spagetti! Ga je het helemaal zelf bereiden? Offeh uut een pakske? Verders ook iedereen een goede morgen. Overigens, Albertina jij schrijft over je buren..... Toen ik zo'n 1.5 jaar geleden vrijwillig wilde stoppen was ikveel te veel bezig met het drinkgelag van anderen. Nu pas kijk ik echt naar mezelf! Stom he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Bor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Degoutant Tien..niet kunnen slapen van het lawaai van de buren. Vreselijk irritant! Goed dat mijn buren stokoud zijn.Die doen zoiets niet meer. Tot een kot in de nacht..Sommige mensen schamen zich tot geen bal. Dronken of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik heb nog nooit last van ze gehad,echt de 1e keer.Dat ze drinken boeit me niet,als ze maar geen herrie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Jawel Bor en Bol, het is een fijn gevoel gewoon even lucht. Maar ik durf echt geen hoop te hebben dat het goed komt hoor. Maja even afstand zal zeker ten goede komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Fleur,mooi woord, degoutant,moet er even op googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Albertina, ja dat is super irritant zeg.Stopten ze dan ook met de herrie?Isa: sterkte ! Ga er gewoon voor.Dewa: zoals ik begrijp zijn jullie allebei nogal geschrokken.En dat is ook wel ergens goed voor.Maar ik zou het niet erger maken dan dat het is.Het is een feit dat je niet goed met drank om kan gaan ener min of meer allergisch voor bent.Ik vergelijk het wel eens met suikerziekte.Als je suikerziekte hebt moet je regelmatig eten en niet te veelverkeerde dingen.En je valt niet zomaar terug en mocht dat wel gebeuren danhop weer terug op de rails.Schuldgevoelens zijn uiteindelijk geen helpende gevoelens omje van de drank te houden. Het is je overkomen en je hebter niet om gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 De saus maak ik zelf Dewa .Ik kook helemaal niet graag en of ik goed ben? Dochter moet het opeten maar nu zijn er andere mensen om te beoordelen. Ik word daar echt zenuwachtig van. Is behoorlijk stom maar zit in het beestje..Ik hou niet zo van dinerparty's als ik zelf koken moet. Nu ja, het fritkot is om de hoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goedemorgen frummers!Even inlezen, kopje Moka-koffie erbij. Ben benieuwdof de DAGPACT van gisteren zo. 24-7 door iedereengehaald is. Is het niet een idee om hier een apartedagdraad van te maken? Al die aanmeldingen verzandenzo tussen al die andere 'huiskamer' berichten.Tot later Classic FM op de achtergrond...en journaal al bekeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Je hebt gelijk An! Daarbij komt ben ik ook behebt met een erfelijkheidsgendingtoestand. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Tien ...dat is op zijn frans..Degoutante of zoiets.. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Dewa, daar zeg je het al.Het zit in je en daar kan je niks aan doen.Je kan dit accepteren en weten dat je die eerste moet laten staan.Klinkt heel simpel, dat is het niet.Voor mij is belangrijk dat ik leer omgaan met vooral negatieve emoties.Een andere 'vluchtweg' vinden als het teveel wordt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDe saus maak ik zelf Dewa . Ik kook helemaal niet graag en of ik goed ben? Dochter moet het opeten maar nu zijn er andere mensen om te beoordelen. Ik word daar echt zenuwachtig van. Is behoorlijk stom maar zit in het beestje.. Ik hou niet zo van dinerparty's als ik zelf koken moet. Nu ja, het fritkot is om de hoek Ondanks dat ik koken heerlijk vind, maakt het mij ook nerveus hoor. Voor mijn zoontjes 11e verjaardagtappa's gemaakt voor een kleine 20 mensen. 3 dagen in de keuken! Erg leuk om te doen! Maar ook nerve-wrecking! Joris ik vind het een goed plan! Makkelijker met aan- en afmelden?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Volgens mij is ze echt gaan googlen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; Hij is bang, nu hij beseft dat ik dus echt een alco ben, dat ik binnen no-time terugval. Reken maar dat dit voor hem ook niet mee valt. We hebben het niet over een griepje die wel over waait.. Klopt, ik begrijp hem derhalve dondersgoed! En An! Ook helemaal waar, de 1e is voor mij funest. Ik kon weken niet drinken.... maar als ik dan een 1e nam, ging ik gelijk voor gaas. alcoholisten zijn er in diverse gradaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Fleur,ik heb het gevonden hoor,in het Vlaams woordenboek.Ik houd het woord erin,staat mooier dan irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik ben toch wel trots op mezelf dat ik gister niet gedronken en gerookt heb, nadat N briesend z'n spullen kwam halen net voordat ik moest werken. Ik had het plan al gemaakt, maar niet gedaan, zat me net te bedenken hoe nu verder met m'n voortuin, want alles ligt eruit, dus ik had een berichtje gestuurd naar een stratenmaker die ik ken van vroeger en die bij mij op FB zit, (doe noit wat met FB ,maar nu toch handig) zo van, dat moet ik toch zelf kunnen? Had al bedacht om die grinttegels omgekeerd neer te leggen, zo'n beetje, schrijft die terug, dat ie me komt helpen............ wow................ dus ik ga zo zand halen en alles alvast een beetje vlakken...belt net N, weer ontzettend nijdig, ik denk toch dat dat zijn verslaving is, als ik zeg; joh je verdient iemand die beter met jouw blowen kan omgaan, of ook gebruikt is het niet goed, als ik zeg je verdient beter, want ik kan niet omgaan met blowers, ook niet goed, krijg nu net smsje waarin staat; maar goed dat we nog geen vakantie geboekt hebben, want nu heb je nog tijd om iets anders te regelen'' jeetje te kinderachtig voor woorden, is gewoon tergend zoiets, trekt me heel sterk naar de drank toe, en dat weet ie verdorie, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Een vlaams woordenboek? Zalig!! :DIk ga ook ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: Gabyik ben toch wel trots op mezelf dat ik gister niet gedronken en gerookt heb, nadat N briesend z'n spullen kwam halen net voordat ik moest werken. Ik had het plan al gemaakt, maar niet gedaan, zat me net te bedenken hoe nu verder met m'n voortuin, want alles ligt eruit, dus ik had een berichtje gestuurd naar een stratenmaker die ik ken van vroeger en die bij mij op FB zit, (doe noit wat met FB ,maar nu toch handig) zo van, dat moet ik toch zelf kunnen? Had al bedacht om die grinttegels omgekeerd neer te leggen, zo'n beetje, schrijft die terug, dat ie me komt helpen............ wow................ dus ik ga zo zand halen en alles alvast een beetje vlakken... belt net N, weer ontzettend nijdig, ik denk toch dat dat zijn verslaving is, als ik zeg; joh je verdient iemand die beter met jouw blowen kan omgaan, of ook gebruikt is het niet goed, als ik zeg je verdient beter, want ik kan niet omgaan met blowers, ook niet goed, krijg nu net smsje waarin staat; maar goed dat we nog geen vakantie geboekt hebben, want nu heb je nog tijd om iets anders te regelen'' jeetje te kinderachtig voor woorden, is gewoon tergend zoiets, trekt me heel sterk naar de drank toe, en dat weet ie verdorie, bah Trap er niet in Gaby! Denk voornamelijk aan jezelf, en houdt je trots vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Gaby, ik begrijp dat dit heel ellendig is.Maar ben eerlijk, wat lost die drank nu op?Enkel dat je jezelf nog ellendiger voelt.Probeer er boven te staan en kom voor jezelf op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden