Mupke Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ha die Witte. Wat heerlijk, ik heb toestemming Ach, weet je, zo eens per anderhalf jaar haal ik een herhalingsrecpt van 10 pilletjes. Dat valt alleszins mee niet? Soms zijn ze nog niet op, maar dan twijfel ik al over de datum en dan haal ik maar liever nieuwe. Lekker vers zijn ze het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Een bijzonder goedenavond, meld me ook even superdroog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Oeps, jij ook lekker slapen straks he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: willEen bijzonder goedenavond, meld me ook even superdroog Will, tuten je oren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hoi Mup, euh , neen, heb ik iets gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Jij bent hier in ieder geval wel gemist Will:DNee hoor geen toestemming maar het leek ff of je twijfelde MupIk moet wel lachen om je, vers zijn ze het lekkerst...Echt grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: willHoi Mup, euh , neen, heb ik iets gemist ? Ik was net even terug aan het zoeken omdat ik dacht dat ik Fleur hier vandaag niet gezien had. Maar ze schreef over je. Ze maakt zich zorgen over je geloof ik. Maar die heb je nu weggenomen met je eerdere bericht.Ik ging net slapen Will. Dus nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ha die lieve fleur, en ook jij Witje Neen hoor, alles kits, maar wel enkele dolle dagen gehad. Ik ben eigenlijk in iets gerold waar ik liever niet ben, maar het weerhoud me wel van te drinken. Dat is toch belangrijker vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 ff rade: een bed Will??Ohh nee daar ben je liever wel natuurlijk:Pgrapje.Leuk dat je er weer ff bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Dankje Witje, en zo ver zit je er eigenlijk niet naast. Maar niet alleen natuurlijk. Feit is dat ik dit misschien helemaal niet wil. En daarvoor maar zagen, snap het zelf niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Dan heb je afgelopen dagen toch wat gemist hoor Will hierop het forum.Hier zijn allerlei soorten van relaties die niet lopen zoals men wil.Je had hier aardig wat steun kunnen krijgen met je relatieperikelenToch gek, iedereen wil iemand, maar blijkbaar lopen weelkaar net steeds mis of treffen we de verkeerde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goh Witje, een relatie kan en wil ik het zelfs niet noemen.Ben juist even terug gaan lezen, jullie hadden me curieus gemaakt en misschien moet ik me een beetje excuseren naar fleurtje toe. Ik weet hoe gevoelig ze is, maar mijn weekend is echt keidruk geweest. Zaterdag dag in de haven, s' avonds.....euh tja, daarover later meer, 's zondags dagje morres en zondagavond opnieuw de nacht. Maandag gat in de dag geslapen en heel veel pc werk, plus dan gisteren en vandaag mijn nieuw probleem !!Ben dus op stap geweest met een vroegere werkneemster van mij, en die is me nu flink aan het inpalmen eigenlijk. Een beetje te snel naar mijn goesting, veel is niet genoeg Hoop dat het rustig overwaait ergens, maar langs de andere kant sta ik plots drie dagen volledig droog. Zit complex in elkaar eigenlijk.Waren er dan nog frummers met relatietroubles of zo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Misschien moet ik er wel bij zeggen dat ik er geen of toch bijna geen gevoelens bij heb ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 hahaha Will,Je zult toch echt zelf moeten lezen hoor.Ik ga hier geen verslag voor je maken.Ik denk alleen dat stoppen met alcohol meer is dan alleen stoppenhet heeft wel degelijk invloed op meerdere gebieden en dus, ook relaties horen daarbij.Zoals je weet....Ik wens je veel leesplezier Ik ga afsluitenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Slaap ze Witje, zal voor andere keer zijn dan, want ik zit morgen heel de dag in plopsaland aan de kust.Met een colatje uiteraard Heb ook gezien dat niwi opnieuw van de partij is en dat geeft me een goed gevoel.Ik ben er nog steeds hoor mensen en geef het niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik kruip er ook in, nog even op de bank en dan bedje, morgen drukke dag Slaapwel geliefd forum, 't zal nu voor donderdag zijn vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hier ook weer droog gehouden vandaag, ga maar eens proberen te slapen, welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ha gabshet was Bleiswijk vandaagheerlijk opgeknapt en mijn verkoudheidis denk ik gekeerd. even de nacht afwachten,maar ik voel me stukken beter.Grappig, ik kom me afmelden en jij komt net binnenlossen we elkaar afslaap lekker voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 heerlijk bleiswijk! slaap lekker Jane, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden