albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Igor,fijn dat je even wat laat horen.Ik wens je heel erg veel sterkte,en begrijp dat je in een lastige periode bent.Toch, heel cliché,nuchter kun je het beter aan!Zet 'm op hoor!
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 @Igor, fijn dat je je weer even meldt, vervelend dat er zulke nare dingen gebeuren momenteel, en ja, sta dan maar eens sterk in je schoenen, heb jij ook, dat als je weer een keer gedronken hebt, dat je dan makkelijker het een paar dagen later weer doet?
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Igor heel veel sterkte lieverd. Probeer mensen te blijven bellen, das ozo belangrijk in moeilijke periodes.
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Een middagje alleen. Heb een vreselijke jankdag. Stom genoeg verlies ik mijn gevoel voor humor niet en heb de heren lachend weg laten gaan. Naast alco ben ik gewoon een mens met veel verdriet om watik hun en mezelf heb aangedaan. De mens in mij heeft dit nooit gewild! We waren stikgelukkig, maar ikzag niet dat ik een groot probleem had..... de schellen zijn te laat van mijn luiken gevallen. Ik dronk nooitvroeg, nooit elke dag, nooit flessen vol/leeg.... ik dronk wel stiekum.... twee á drie glazen soms iets meer. We dronken samen soms. Ik heb zo een moeite om mijn lieverds aan te kijken.... ik wil mijn kind dicht bij me houden, maar soms denk ik dat hij beter af is bij zijn vader. Sorry dat ik zo depressief klink, ben normaal een vrolijk opgeruimd persoontje. Heb de gave om een lach op iemands gezicht te toveren....... Ik voel me alleen zo een afschuwlijk mens!
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Ja van die kleine stokjes is een goed idee. Nu zit er een stok in dat als die valt, m'n papagaai gelijk kassie wijlen is.
dymph Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Hallo, ik ben er weer, na lange tijd te zijn weggeweest.
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Gaby,dat is juist de grootste valkuil,de 1e nemen.Dan is de ellende weer van voor af aanaan de gang.Brrrr, ik moet er echt niet aan denken.Al kost het mij soms moeite.
dymph Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Er is heel veel gebeurd vanaf oktober, waardoor ik de drankstrijd een beetje erg heb laten hangen. Allerlei dingen achter elkaar, die mij emotioneel erg hebben geraakt. En daar kan ik dus niet mee omgaan, dat weet ik, dan zoek ik de verdoving omdat het allemaal te pijnlijk is. Ik moet er nu weer voor gaan, en dat doe ik ook. Vandaag dag 9 maar weer, halleluja.
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Albertina ben jij al vanaf 17 dec alcoholvrij? ik vindt dat een hele prestatie! Chapeau
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 welkom terug Dymph, en toch alweer dag 9, goed op weg weer
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Ik meld me maar af voor vandaag. Nuchter en ik zal nuchter blijven ook. Ik meld me wel weer een keer.
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Gaby,ja, gelukkig wel.Ik ben er zelf ook erg blij mee.
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Dewa je schreef dat je weer erg verdrietig bent, wil je daar iets over kwijt meis?Welkom terug Dymph.
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Dewa, schuldgevoelens vanwege de drankt zijn pijnlijk, maar probeer daar niet al te veel aan toe te geven, het haalt niets uit. Je bent nu goed bezig en dat is belangrijk. Een kind blijft altijd van zijn moeder houden hoor, wat er ook gebeurd. Ik weet niet hoe oud je kind (eren is zijn) maar kun je met hen daarover praten? Kun je ook vragen hoe ze je nu ervaren?
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Bolletje, Mijn zoon is 11. Daar hij zelden getuige is geweest van mijn excessen ziet hij het niet. Hij heeft mewel eens in slaap aangetroffen, en dat is het. Ik slaap namelijk van alcohol. Hij snapt er totaal nietsvan, en dat verscheurt mij. Zondag zijn wij een stuk gaan lopen. Er dreef een tak op het water. Hij zei: kijk mamma dat zijn wij.We zijn van de boom gerukt door een storm, we drijven, maar we zinken niet. We drijven totdat weweer aan wal komen. Dat was op het moment dat alles nog vers was.... maar nu blijft hij maar denkendat alles goed komt, omdat (ex)partner en ik respectvol met elkaar omgaan.
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Dewa het is voor een kind altijd heel erg wanneer ouders uit elkaar gaan. Ik heb het mee gemaakt en had het gevoel dat alle zekerheid weg viel. Ook ik kon niet begrijpen dat ze uit elkaar gingen. Dat kon ik niet bevatten. Dat kon gewoon niet, net zo goed dat water niet omhoog valt.Maar als je met respect met elkaar om blijft gaan zal het minder pijn gaan doen voor het jochie. En als er dadelijk de mogelijkheid er is, toch proberen dat jullie samen met het jochie, samen iets kunnen gaan doen.Wijze uitsprak voor zo'n kereltje van die leeftijd, dat hij de tak als symbool pakt.doe je veel met hem? Spelen, spelletjes doen, koken. Wat zijn zijn hobby's?
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Waanzinnige is je onderschrift van nina hagen? Neej Hannah het is een Duits gedichtje, waarvan de herkomst niet geheel duidelijk is. Typerend eigelijk!Ik heb het in mijn tienerjaren gelezen in een boek van Bertold Brecht, der Zug war pünktlich. Het heeftmij altijd geraakt, en nog immer.
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Mijn partner is niet zijn echte vader. Maar absoluut een vaderfiguur voor hem geworden. Ik onderneem altijd enorm veel met mijn zoontje. Hij heeft een voorliefde voor oudheid, natuur, koken, dieren. Ik hoop dat mijn (ex) partner vandaag duidelijkheid kan verschaffen aan mijn zoontje. Ik heb gewoon een nare dag Bolletje, let maar niet op mij! Ik had beter kikker kunnen worden met diedikke ogen van me! Mischien beter even langs de doe-het-zelf rijden voor groene verf? Wat mijn partner betreft..... ik kan het niet geloven dat de liefde over is! Niet als ik zijn blik vang..... maar hij is vastbesloten.
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: dewaanzinnigeIk heb gewoon een nare dag Bolletje, let maar niet op mij! Ik had beter kikker kunnen worden met die Wat mijn partner betreft..... ik kan het niet geloven dat de liefde over is! Niet als ik zijn blik vang..... maar hij is vastbesloten. Lieve Dewa,]Ik kan ook vaak niet begrijpen dat, als je zoveel van iemand gehouden hebt, je hem of haar dan toch alleen kan laten.Voor mij betekent elkaar trouw beloven, dat dat dan voor het leven is, maar dat schijnt toch niet altijd te lukken.En verder let ik wel op jou, zeker als je aangeeft dat je niet lekker in je vel zit, daar heb je recht op, net als ieder ander, dus blijf maar praten wat je dwars zit, en huil maar als je pijn en verdriet hebt.Dan kunnen we samen verdriet hebben en voel je je niet alleen. Vaak helpt een virtuele arm om je schouder best veel.
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Hoest hier?Rustig zo te zien...........
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Dank je wel lieve Bolletje. Ik ben normaal sterk (op de alcohol na dan..). Ik weet gewoon niet hoe ik momenteel de krachtmoet vinden weer opnieuw te beginnen. Ik ga even avondeten halen voor de heren. Ik meld me strakjes weer. xxx
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Tien met jou vandaag ook wat beter dan gisteren? Voel je je wat rustiger nu?
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Hier is het goeden bij jou?Ging het een beetje bij VNN?
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Bol,absoluut,vandaag een lekker dagje.Beetje aanrommelen in huisenz.Wat een verschil met gister.Gelukkig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden