albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik heb je gelezen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Bor,Oh, en wat mogen dat dan wel niet zijn?Trekremmers?Nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Bor. is dat niet zoiets als die baclofen waar ze het hier over hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Gelukkig heb ik vandaag die rot trek niet, gister was het even heftig.En ik weet niet waarom.Nu bulk ik van de honger en ik heb niks in huis.Ben juist lekker gordijnen aan het naaien en nu door de regen dan maar.Ik laat die eerste vandaag gewoon staan.Maarja, de dag is nog lang en je weet niet welke verleidingen er nog aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 welke culinaire hoogstanden zijn er bij jullie te verwachten?bij mij wordt het brocoli, slavinkje en opgebakken aardappels, klinkt lekker en dat is het ook!vandaag niet zo veel te vertellen, heb ook niet echt veel gedaan, behalve nog wat dingetjes geschuurd en kleine zaken geregeld.hebben jullie nog iets leuks te vertellen.......morgen maar weer naar fitness enzo, je moet wat he.waar is toch die vreugde van " i am alive" .................................groeten toine:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 An ik wil graag een pact afsluiten als je je daardoor wat safer voelt. Doe je mee? Misschien zijn er meerderen?Toine hoe is het met jouw trek? Nog ergens last van? Wat doe je verder zo heel de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 trek heb ik totaal niet meer, denk er af en toe wel aan.met de feestdagen zal ik op zeker een wijntje of zo drinken.heb nooit zo erg problemen gehad met alcohol drinken, maar met het feit, dat ik daardoor niets meer deed.je activiteiten beperken zich nogal als je met een zwaar hoofd rond loopt hahet is voor mij wel moeilijk om in invulling te geven aan mijn dag, waar ik ook tevreden mee ben.altijd klussen en trainen, wordt ik ook niet warm van, maar je moet wat hezie het allemaal wel groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 zo we zijn er weerdochter zit in het vliegtuig ..heerlijk naar de zon....35 grweer een week afzien voor mijn..heb mijn kinderen zoveel mogelijk in me buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Dagpact.Borrie,Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 hoi,op de een of andere manier kan ik, doordat ik een aantal crisis-situaties heb meegemaakt thuis,thuis niet echt meer ontspannen, zie thuis vaak als de vijand op de een of andere manier.....hoe zorg ik nu, dat ik hier thuis mij ook weer meer ga ontspannen en niet altijd chagerijnig en bozig rond loop???ligt dit aan de omgeving? aan mij ouders? aan mijn psyche? dat ik gestopt ben met alcohol en dat eerst niet zag??? dkslfajjsdlfkjkfafjkl;askfjlfjk;ldsajfkfjk;lfj;lkafsdlsfdjj;kgjksa;lhdkl;hlkagahkgwaar dat bozige gevoel zat en mijn ouders en broer ook, mijn god, ben vaak niet te genietenzomaar wat gedachten................ groeten toine:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 hoi spike, fijn te horen dat het beter met je gaat, groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 yeh,,,we hebben weer tv.... een dag eerdertoch saai hoor zonder tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 hoi spike,door verschillende redenen, ben ik altijd thuis blijven wonen, maar dat begint te benauwen.ben 36 jaar en dronk altijd wel redelijk wat....., daardoor veel gemist en waarschijnlijk niet verwerkt.ja accepteren dat bepaalde dingen zo zijn, lukt me nog niet zo, kan mijn draai of rust nog niet vinden, maar ben druk bezig...vind het niet fijn om bozig en chagrijnig te zijn, maar als ik buitenshuis dingen onderneem, ben ik dat nooit.dank voor je reactie groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 financieel niet echt haalbaar, zit ook in de wao en op de een of andere manier geeft ik heel erg om status?? woon bij mijn ouders erg luxe enzo en weet het ook niet echt.......wat houd me tegen... ja en financieel red ik het niet, dat zei ik al, weet het niet, toch de angst?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: toinehoi, op de een of andere manier kan ik, doordat ik een aantal crisis-situaties heb meegemaakt thuis, thuis niet echt meer ontspannen, zie thuis vaak als de vijand op de een of andere manier..... hoe zorg ik nu, dat ik hier thuis mij ook weer meer ga ontspannen en niet altijd chagerijnig en bozig rond loop??? ligt dit aan de omgeving? aan mij ouders? aan mijn psyche? dat ik gestopt ben met alcohol en dat eerst niet zag??? dkslfajjsdlfkjkfafjkl;askfjlfjk;ldsajfkfjk;lfj;lkafsdlsfdjj;kgjksa;lhdkl;hlkagahkg waar dat bozige gevoel zat en mijn ouders en broer ook, mijn god, ben vaak niet te genieten zomaar wat gedachten................ groeten toine:huh: Kijk dat bedoelde ik net met de vraag hoe het nu je jou gaat. Dus eigenlijk niet zo prettig.Wat mij vroeger hielp om me weer wat (thuis) te voelen was, alles een ander plekje geven, desnoods, als het kan, wat andere spulletjes kopen. Dan heb je het gevoel dat je in een andere kamer zit.Het voor jezelf gezellig maken. Desnoods de muren wat andere kleuren enz. Dus aan de gang met je nieuwe start. Dat geld ook voor je huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik heb zo'n slome laptop anders had ik al eerder wat geschreven.Nu weet ik het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 het is natuurlijk de schuld van je laptop dat je vergeetachtig bent, An ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 An gooi je wel eens je onnodige bestandjes weg? En defragmenteer je hem wel eens? Foto's nemen ook een hele hoop ruimte in beslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 dank je bolletje, daar ben ik mee bezig, ben mijn kamer geheel aan het renoveren, tot op het bot.muren, plinten werkelijk alles, ga het een zen-achtige omgeving maken met veel over het boedhismedit spreekt mij namelijk erg aanhoop dat dit gaat helpen groeten tione:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goede avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Joh ook geinteresseerd in het boeddisme Toine? Wat fijn voo je zeg. Ik sprak er altijd met mijn man over. Wat mij van die wetenschap ontzettend aanspreekt is dat het zo vredelievend is. Niets word je opgedrongen, een en al respect ook voor andere geloven, maar wat ik altijd erg mooi vind zijn die lange trompetten blazen, en dan dat gezang dat ze in twee verschillende hoogten kunnen zingen. Prachtige mensen zijn het.Goeie avond Rekel en Appie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 ook goeienavond den bolletje se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk had net eigenlijk een soortgelijke situatie bij de VNN. Ik vertelde zo van gister, dat ik zo"n trek had. En dat dat dan zo blijft hangen de hele dag. Daar schijn ik iets "niet goed" te doen. Trek duurt eigenlijk maar een half uurtje, het schijnt dat je dat half uur gewoon trek mag voelen. En niet zoals ik dus die strijd aan ga, waardoor ik bijna tegen het plafond ga. Als je dat rustig laat zijn, gaat dat ook gewoon weer weg zonder dat dat blijft hangen. Theoretisch weet ik dat ook wel, maar ja.. mmm.... dan doe ik ook iets niet goed, trek kan bij mij weleens 3 dagen aanhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Toine, welke vorm van boedhisme? zelf heb ik een tijdje het Nichiren boedhisme gevolg, ben nu weer terug nij het Christendom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 zo nu mag ik een paar uurtjes werken, tot later 3 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden