Gast jopie Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 een hele goede dag allen vandaagik hoop ietsje rustiger en positiever dan gisterenzowel voor mij zelf, als ook voor diegenen die onrustig zijn. igor bor jane hannah Voor wat jullie in stilte vaak aangaan of aanmoeten.Soms is zwijgen beter dan meteen uitspreken, ook voor jezelfSoms is even niets doen beter dan in actie komen, ook voor jezelfEenvoudig is het niet altijd........hoe langzamer de verandering, hoe beter hij beklijftniets dat blijvend is komt snel!Mij helpt die wetenschap geduld te hebben en vertrouwen te houden, en mijn natuurlijke drang tot nu, snel, meteen en helemaal te beheersen.Het heeft mijn leven totaal veranderd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goeiemorgen Igor. Heb net de koffie en thee klaar... heb ze maar in thermoskannen gedaan, want dacht dat iedereen wel uit zou slapen verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hier vannacht weer regen gehad.... Het ziet er naar uit dat we het vandaag voor het grootste deel droog houden ( zie delen van nederland waar dat nog steeds niet het geval lijkt overigens), maar geen zonnetje. Vanaf morgen zie ik een zonnetje achter de wolken... Laten we hopen.... Gisteren een drukke dag gehad en geen tijd om bij te lezen gehad... net ff te veel pagina's. Maar blijkbaar een moeilijke dag voor velen.. Hoop dat vandaag dan toch weer ietsjes minder naar zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 En hier de hoogste tijd om de douche op te zoeken... Wel lekker dat we geen nummertjes hoeven te trekken zo.Misschien toch eens aankaarten bij tactive of ze de badkamer niet een beetje kunnen uitbouwen , zou geen overbodige luxe zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 morgu Bor. De supersterke koffie staat in de kan helemaal rechts... kun je een lepel rechtop in zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hihi Bor, ik weet dat jij en Bol altijd om hele sterke koffie vragen... vandaar.. Heb ooit ergens gewerkt waar de baas ook gek op supersterke koffie was... echt zoooo sterk, na 1 slok kreeg ik al niets meer naar binnen... heb daar altijd op thee geleefd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Isa, succes vandaag en natuurlijk ookde rest van je leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Zal er nog een bij zetten marc,was de eerste die in me op kwamtoen ik naar buiten keek,weet ook niet waarom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goede morgen allemaalmaak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Loopt vol hier inmiddels.. lui, ik moet er vandoor... Maak er wat van vandaag... doeiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goeie morgen lieve mensen.Voor Bor een extra knuffeltje. Heb m'n tanden al gepoetst hoor meis.En voor iedereen die het vandaag nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: isaJa Borretje, ik ga vandaag weer, het is 20 dagen, maar zal stukje aan wel beter worden! Dat denk ik ook isa.Uiteindelijk zal je er beter uit komen.Ik hoop echt dat je er baat bij hebt.Succes vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Net als wat bor al zei Isa:het zijn allemaal verwerkte indrukken,al die dromen.Niet gek lijkt me, na zo'n dag, het isook niet niks zo te horen.Hou jezelf voor dat het je zal helpenin de toekomst en je er beter uitkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goedemorgen allemaal,Isa sterkte vandaag,de 2e dag zal ietsie makkelijker zijn..Voor wie moet werken,werk ze vandaag.Ik heb eindelijk weer een nachtgoed geslapen.Wat een weelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Dat is het voordeel van huilen en veel praten Tien, er komt weer wat rust in je lijf. Je raakt een hoop kwijt.Hoop dat je vandaag een fijne maar vooral rustige dag hebt.Wat ga je vandaag allemaal doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik zie net op het nieuws,sneeuw in Afrika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 goeienmorgen allemaallaatste dag zonder tv....was er haast aan gewendstraks naar schiphol...dochter weer weg brengen voor een week naar kos waar de zon wel schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Snoep,dan kan je hier even op de koffie komen,ik woon vlakbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 daar wonen er echt veel in die buurtlijk me gezellig kan je mekaar op zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik dat zo Snoep?geen idee , ik weet van weinigmensen waar ze wonen.Ik heb juist altijd het idee dat iedereenver weg woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 nee joh..vraag maar eens ronddenk dat er heel veel in de buurt zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Bol,ik ga een beetje in huis rommelen,het is niet echt weer om erop uit te gaan.En ik blijf ook vandaag maar een beetje hierop het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden