Spring naar bijdragen

neeltje 58 heeft 1 maand niet gedronken joepie.

neeltje58

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

heb nu 1 maand niet gedronken

gaat nog steeds erg goed vertel het via deze weg omdat ik met ditjes en datjes niet zoveel heb

ik weet niet hoeveel ik afgevallen ben want ik heb geen weegschaal maar

mijn kleren zijn echt te groot geworden

2 a 3 flessen wijn per dag zijn natuurlijk veel calorien he

het slapen gaat nog niet zo goed wordt vaak wakker maar ik hoop dat dat na verloop van tijd beter gaat

veel sterkte voor iedereen die hier ook doorheen moet

gr. neeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat Neeltje. Ik hoop dat je het vol kunt houden. voor jou een gote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeltje dat hoor je vaak hoor dat men slecht slaapt in het begin. We zijn zo lang gewend om op een onnatuurlijke manier in slaap te vallen, we moet dat opnieuw leren. maar als je slaapt, slaap je op een natuurlijke manier en lichaam en geest herstellen zich. Dat gaat zeker ook goed komen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...