neeltje58 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 hallo allemaal heb nu 1 maand niet gedronken gaat nog steeds erg goed vertel het via deze weg omdat ik met ditjes en datjes niet zoveel heb ik weet niet hoeveel ik afgevallen ben want ik heb geen weegschaal maar mijn kleren zijn echt te groot geworden 2 a 3 flessen wijn per dag zijn natuurlijk veel calorien he het slapen gaat nog niet zo goed wordt vaak wakker maar ik hoop dat dat na verloop van tijd beter gaat veel sterkte voor iedereen die hier ook doorheen moet gr. neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Proficiat Neeltje. Ik hoop dat je het vol kunt houden. voor jou een gote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 bedankt bolletje vind ik hartstikke leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Neeltje dat hoor je vaak hoor dat men slecht slaapt in het begin. We zijn zo lang gewend om op een onnatuurlijke manier in slaap te vallen, we moet dat opnieuw leren. maar als je slaapt, slaap je op een natuurlijke manier en lichaam en geest herstellen zich. Dat gaat zeker ook goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Neeltje, gefeliciteerd:musicnote::light: Goed hoor en we gaan ongeveer gelijk op. Voor mij is het 6 mei een maand. Super van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Neeltje Gefeliciteerd met je eerste maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Joepiedepoepie Neeltje dit zou wel eens de balngsrijkste maand voor je geweest kunnen zijn uit je nieuwe leven. Anker die maar in een mooi kado want dat heb je verdiend. dat er nog vele moge volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 hoi emmaroos hoop weer van je te horen als je 2 maanden bent hoor tot nu toe gaat alles best goed dus we gaan er voor he doei neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden