Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juli 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Je voelde je danig afgewezen na gedumpt te worden door je vrouw die heel kort daarna een relatie begon met één van je goede vrienden. Eigenwaarde zero..
Na een tijdje ging je op jacht om op één of andere manier dat gat te vullen. Lukt niet echt met diegene waar je een boon voor hebt wilt je niet, afwijzing..auwwchh.. dus waarom niet the best next thing? Jij krijgt aandacht..Is niet volledig je ding maar je wentelt jezelf erin als een lekker warm dekentje.
Er houdt iemand van je.
Anderzijds stoot het je tegen de borst want ze is niet helemaal wat je wil en zij wil jou wel maar voor nu is het best ok. Je raapt jezelf weer een beetje op want hey..je kan het heus met some loving.
Riskant.

Zo lees ik het en hoeft de waarheid niet te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jij bent toen niet gestopt voor jezelf Will maar om je huwelijk te redden. Toen dat verkeerd ging, ging je gewoon terug drinken.
Soms vraag ik me af of jij zelf zeker bent van het probleem dat je hebt met drank? Ik wil niet naast mijn schoenen lopen maar het is toch zo dat wanneer je enkel iets laat om iets te winnen bij een ander het altijd een manier zal vinden om in je gezicht terug te kaatsen, net omdat je het niet doet voor jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, volgens mij vinden veel mensen het fijn als iemand ze 'wil', en wat zijn wij mensen dan weer een sukkels dat we dan weer denken bij een ander gelukkiger te zijn, terwijl kijk nu, ze wil je, jij blijft van de drank af, het klikt met de kids, en toch.....
ik herken het hoor, maar door al mijn koppigheid lig ik nu wel alleen in bed
(jij plaatstte die tekst toch van dat nummer? daar kon ik me ook altijd heel goed in vinden, eigenlijk beetje triest)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor ik las in de gauwegeit jou reactie maar kan me niet zo goed meer verplaatsen in de sfeer
waarin ik dat stukje schreef.
Maar het is wel waar wat er staat.
Niet aangedikt maar wel geschreven met woorden en zinsopbouw waar ik heb over kunnen nadenken.
Ik schud mijn bevindingen niet maar zo uit de mouw wat ik wel graag zou willen.
Maar evenals in het dagelijks leven ontbreekt mij nu en dan de spontaniteit.
Die is er ooit wel geweest, nu is de aarzeling altijd eerst.
Ik mis die spontaniteit.
In het dagelijks leven en in gesprekken onder vier ogen zal mijn verhaal er anders uitzien, soberder, want
mij ontbreekt dan de tijd om na te denken.
Ik probeer wel duidelijk te zijn, want nog altijd heb ik een beetje angst niet te worden begrepen.
De onrust die dat bij mij met zich meebrengt wil ik blijkbaar de ander niet aandoen.
En dan kom ik weer terug op die natuurlijk spontane reactie zonder een enkel spoor van angst.
Alles is al miljoen keren voor ons gedaan, ook herstellen van alcoholisme, wij zijn daarom geen uitzondering.
Nu en dan is de spiegel die wordt voorgehouden werkelijkheid de realiteit.
En dat is eng.
Ontdekken wat er eng aan is kan je leven opnieuw kleur geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, zoals ik je zo lees maak je me in een kil emotieloos monster, een player, en dat ben ik niet, dat weet je.
Hetgeen is gebeurd is gebeurd en ik sta in nauw contact met haar. Toch wringt het en dat heb ik haar ook gezegd. Tete a tete. Ik zeg nog enerzijds okay, anderzijds.....waar ben ik in het plaatje ?
Je hebt gelijk dat ik me wentel in de aandacht, fout om te zeggen dat ik op jacht ben geweest. Het gebeurde gewoon, zonder jacht.
Ik heb nog steeds een hele diepe band met de persoon die mijn hart heeft, goh moeilijk uit te leggen, maar ik begrijp je woorden en ze geven me een slecht gevoel (alhoewel ik wel weet dat je dit niet zo bedoeld).

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan wijfie doe stille voort.

Ik ga plat drukke dagen achter de rug.
Een ongemakkelijke situatie waarin ik ben beland.
Ik verlang stillekes naar wat meer rust.

Jopie bedankt voor je bijdragen, kijken waarom je zo van streek bent is een manier om gedrag te veranderen in positieve zin.

Trouwens allemaal bedankt voor de openheid en steun vandaag.

Slaapwel.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt fleur, maar is het niet een adb forum ?
Ik probeer te minderen en tegenover vorig jaar (begin 2010) ben ik al heel ver. Je hebt gelijk toen ik stopte voor mijn huwelijk te redden. Toen dat weg was ben ik opnieuw in een gat gevallen, gezworven van woonst naar woonst met tonnen drank, doorstaan. Nu eigen plaatsje en de eerste maanden opnieuw ongemakkelijk en veel drank. Relaties op en af (als je het al relaties kan noemen), nu voor het eerst iets ernstigs en het schrikt me af. De drang naar drank is een pak minder, plotsklaps verdwenen bijna, maar toch wil ik niet te ver gaan met haar. Is dit misbruik als ze dit weet ?? Zelfs geen gebruik, denk ik. we zijn nog in diepe discussie over onze gevoelens, onze problemen etc etc.
En ik ben geen trol (denk ik toch niet, wel ??) :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe je blijft de bescheidenheid zelve.
dat siert je.

Jane je hebt een helder inzicht en weet het goed te verwoorden.
Je antwoord naar Will deed mijn hart even overslaan.
veel herkenning, in de praktijk is het werkelijk zoals jij omschrijft.
Will doe er je voordeel mee.
Merci:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp niet wat ik juist heb gezegd dat je zo'n slecht gevoel geeft will. Het was al zeker niet de bedoeling.

FF teruggelezen. Je hebt gelijk..het ging nogal kort door de bocht. Sorry..

Ik vind je helemaal geen player kippeborst. Je zocht liefde en ging op jacht toch? Zo heb je het meisje waar je gek van bent laten zien wat je voor haar voelde maar was het niet wederzijds. Ik noem dat jagen maar misschien komt dat verkeerd over. Voor mij maakt dat jou geen player maar ik zie hoe je die associatie maakt. Sorry..
Ik bedoel ook niet dat je geen respect hebt voor het meisje waar je nu verkering of zoiets mee hebt. Ik wou alleen maar zeggen dat het bij mij de indruk geeft dat je na de scheiding een flinke knauw hebt gekregen. Dat misschien onbewust wou opvullen met liefde om het zo weer in balans te zijn.
Het meisje waar je zo gek op bent/was voelde niet hetzelfde. Nu heb je een meisje leren kennen dat interesse heeft voor jou en jij niet op dezelfde manier voor haar. Dus ergens wordt dat gaatje wel weer opgevuld. Anderzijds steekt het je ook tegen. Logisch..

Het je afhankelijk opstellen van de aandacht of nood aan vind ik riskant. Als dat het is wat er gaande is natuurlijk..

Sla me dood. Ik ben de weg alweer kwijt in mijn verhaal :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig, was ooit hier.

Heeft lang geduurd alvorens ik er weer op kon.

Nu weer de werking van het forum uitvogelen.

Gelukkig totaal vergeten dat wel, jammer dat
het blijkbaar nu weer "even" nodig is.

Maar heb de weg weer gevonden, en nu?

Met de billen bloot is zo'n uitdrukking die wel
past helaas.
Schoorvoets binnen gaan?
Ja schaamrood staat op mijn kaken, geloof dat
maar.

Je wil niet weten wat mij dit kost, dit berichtje.
Weet ook niet of het mij gaat helpen, de vorige
keer wel dus misschien?

Nou ja, dit was al een bak aan energie voor wie het
begrijpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, ik ken je niet, maar je bent een "oude" gediende en je hebt mijn respect. Zo te lezen heb je het moeilijk of veel meegemaakt ;)
Het forum ken ik iets meer nu dan een jaar, heb er vele dingen met meegemaakt, goede en minder goede, maar ik hou er van. Blijkbaar ondanks al die jaren jij ook !!
Ik hoop dat je vele oudgediende kan tegenkomen die je eventueel kan helpen, of probeer het eens een keer met ons he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede ervaringen blijven behouden, dat doet mij terugkeren.
Minder leuke ervaringen heb ik van geleerd en laat ik achter mij.
Wat geweest is is geweest en nu over op het nu toch?

Nu gaat het mij niet even goed ofwel zoals ik het zou willen.
Kan altijd slechter, tot ik er niet meer ben denk ik dan maar.
Maar ik weet het kan beter, veel beter dus laat ik niet teveel
weg zinken.

Voor nu, mijn poging in te loggen is geslaagd.
Morgen weer een dag, een nieuwe kans en hopen dat het weer
lukt.

Truste en dank je wel voor je reactie Will
ik lees je morgen weer hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, je woorden schrikken me af:

quote:

Nu gaat het mij niet even goed ofwel zoals ik het zou willen. Kan altijd slechter, tot ik er niet meer ben denk ik dan maar.

Ik ken je verhaal niet, weet ook niet of ik je verder kan helpen , maar ervaar van de kracht van het forum van tegenwoordig !!!!
In 2006 was het maar karig (denk ik) of juist krachtiger (denk ik niet). Anyway, wij zijn nu en hier, en ik hoop dat je morgen terugkomt en deelt wat je dwarszit of hebt meegemaakt. Ben er zeker van dat er nog mensen zijn die je kent ? De rudy misschien ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...