bolletje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ja lekker Igie een eitje mmmm.Kan ik natuurlijk ook doen Willbillie dan leg ik hem nu al klaar.Vonneke wat is de kof weer heeeeerlijk mmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Morgen Hannah, nu moeten we de tafel stilletjesaan gaan uitschuiven denk ik Eitje, koffie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goeie morgen Hannah,Ik had je berichtje van gisterenavond nog gelezen, jammer dat je het niet kwijt kon. Wil je eerst even wakker worden of zit het erg hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Kun je niet een giga notitieblaadje aan bijvoorbeeld een keukenkastje hangen zodat je er niet overheen KAN kijken ??? Ik wil je best helpen onthouden morgenvroeg, maar dan zul je net zien dat IK het vergeet Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goeie genade, zat nog op de vorige pagina te lezen... zijn we gelijk een heel blad verder hihi... eerst nog maar even een bakkie doen dan.. Ook goeiemorgen Hanna trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Isa,bedoel je dat je naar de AA gaat?Daar is niets engs aan, allemaallotgenoten samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Bol,dan neem je toch gewoon die pil altijd in voor je gaat slapen?Lijkt me makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Heel veel succes Isje.Tien ik neem twee x per week een halve. Das voor mij meer dan genoeg. En dat doe ik altijd maandag en donderdagmorgen zodoende.Fijn dat het al opgelost is Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Isa,het gaat ook om het programma.Mooi dat er veel oude gedienden zijn.Is het een Engelstalige meeting?Ben erg benieuwd wat je ervan vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Mooi Isa!ik zou je aanraden ook het Big Booken de 12 stappen en tradities aante schaffen.Doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ben er even mee weg, duty calls.Buikje vol, kan er weer even tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat vandaag. Misschien kom je vanavond wel heel opgelucht thuis. Het gaat bij zo'n meeting allemaal maar om één ding. a.d.b. blijven en dat moet een goed gevoel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 GoedemorgenNog steeds zenuwachtig. Morgen vertrekt dochter voor tien dagen op kamp met de jeugdbeweging. Ze gaat wel meer weg daar niet van maar dit is toch weer ff anders. Nieuw dus..Zij is helemaal in de wolken, vindt het spannend en supertof. Knappe dochter van me .Verder niet veel te melden.DusLatersOh Gaby, je doet het ernorm goed!!! . Ik weet niet echt of enkel bij hem op visite komen, om de redenen die je gaf, nu echt zo een oplossing is voor...maar dat is persoonlijk. Wel een hele goede stap vooruit. Jouw ventje lijkt me niet zo'n gemakkelijk manneke . Soms blijven het jongentjes hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 goedemorgen, ben er ff uitgeweest, maar vanaf vandaag weer voor 100% aanwezig,probeer wat dagen terug te lezen, maar dat is te veel, dus dat doen we maar niet.Misschien een domme vraag maar wat is een dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik kom even goede morgen zeggen na een tijd afwezigheid!!!Het ging echt super goed, maar gister flink over de schreef gegaan en mijnrelatie verknald. Goed gedaan Nien.... Ben echt pissed op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Lien, experimenteel dingetje dat al een paar dagen positief blijkt voor de meeste deelnemers. Gewoon 's morgens inschrijven als je met jezelf en de anderen het pact wil aangaan om niet te gebruiken die dag. En 's avonds terug afmelden. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 DAMN niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 okay, dan moest ik me maar eens aanmelden vandaag!! gek eigenlijk dat het weken goed gaat zonder de drank en dat je dan toch weer makkelijk er over na gaat denken, dat je het allemaal wel aan kan.maar goed dat hebben we ook weer ervaren.dan blijkt toch maar weer dat ik echt wel een alcoholprobleem heb!! jammer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Jeetje Niets... das goed ellendig,.. Geen kans om uit te praten en op nieuw te beginnen??? Goeiemorgen ook voor Lien uiteraard. En Fleur ook ... gaat wel goed komen met jouw meiske hoor Fleur... laat ze maar lekker genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goedemorgen!Fleur, ik weet dat ook niet, maar ik heb heel veel aan jouw tips gehad vorige keer, nog bedankt daarvoor! En ja mijn mannetje is geen gemakkelijke (maar ik ook niet hoor )nu rennen, werken........Fijne dag allen Later Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juanito Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goedemorgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 goeienmorgen allegaat gelukkig weer wat beter hierik ga onverwachts toch nog lekker een weekje wegaanstaande vrijdag naar arnhem...even lekker eruitniets...ik begrijp dit niet hoor...dat als je iets heel graag wil het dan toch weer laat gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Fijne dag Gabs . Het werkt zichzelf vast wel uit katje Tja waarschijnlijk vonneke maar ligt toch op mijn maag. Moedersgedoe hé . Overmorgen ben ik het alweer vergeten. De aanloop en het afscheid is altijd het ergste, daarna is ie wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Niets,dat klinkt beroerd.Opstaan en verder doorknokken.Fleur,kleine kinderen worden groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goedemorgen.Ik heb eigenlijk niks te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden