Spring naar bijdragen

zondag 31 juli 2011


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik heb het zo vaak gezien, paar dagen, of weken, Detox en dan zijn we afgekickt.

Gaan naar huis, dezelfde situatie weer in.

Zo veranderd er daadwerkelijk niks.

En zitten "ze" binnen de kortste keren weer in die Detox.





Bor, ik ben absoluut niet blij met deze posting, dit is een van de redenen dat ik mezelf heb afgeschemd van het forum. Het is niet zo dat de mensen uit de detox binnen de kortste kereen weer terug zijn bij af. Ik roep juist optijd hulp in om het niet uit de hand te laten lopen. en jij Borr met je grote mond moet er weer tussendoor walsen. Gefeliciteerd het is je wederom gelukt, ik hoop datje trots op jezelf bent!!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Niets

lieve mensen, ik weet dat de crisis geen oplossing is, maar wel een stap in de goeie richting. Na 10 weken droog met twee keer een kleine terugval moet ik absoluut doen, vooral voor mezelf, voor mijn toekomst en voor allles wat ik me lief heb!!!



Lieve Niets, dat is het allerbelangrijkste. Als jij er achter staat gaat het goed komen meid ga daar maar vanuit.
En jij maakt de keuze, dus is het voor jou het beste. Geloof daar maar in.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets blijf je wel hier a.u.b.? Er zijn zat berichten geplaatst waar je je wel goed bij kan voelen, probeer die eruit te pikken en je daar aan vast te houden. Probeer het beeld van jouw toekomst die je hebt vast te houden meis en probeer niet weg te zakken.
Weet je al wat er na de opname gaat gebeuren, krijg je nog een verder behandeling, of stel ik die vraag te vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer. Niet zo lang. Zoonlief staat ff te douchen. Tegen hem was ik ook niet zo aardig vandaag. :(
Ik wilde zoveel doen vandaag maar niks lukte :devil: Voorbeeldje? Ziggo gaat alleen nog digitale tv uitzenden per september. Nu had ik zo'n kastje al heel lang in huis maar nooit aangesloten. Dus dat ging ik vanmiddag doen, samen met mn zoon. En tig keer alle kabeltjes omgezet, uitgeprobeerd, geen signaal. Keer op keer niks. Echt wel twee uur mee bezig geweest, Ziggo gebeld. En nog geen resultaat. Daar kan ik zo gefrustreerd van raken!!
En eerder vanmiddag kwam eindelijk die ene vriend die een klus voor me zou doen (waar ik inmiddels al drie weken op zat te wachten).
Hij kwam tegen 2-en en zn adem rook toen al (of nog?) naar drank. Nou, dat irriteerde me ook wel.
Niet omdat ik daar dan trek van krijg ofzo hoor. En ik dronk zelf ook meestal wel dagelijks maar ik heb dat overdag drinken nooit goed begrepen en kan het slecht hebben als anderen dat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje,rots in de branding,het schip ligt weer/nog op koers!

Crisis /detox ligt wat gevoelig begrijp ik,vind het een mooie opvang,maar daarna???
moet je het ff zelf doen,en dat is best wel lastig als je nog zo labiel bent!!
Dat is mijn "bescheiden" ervaring tenminste,hangt misschien af van de regio waarin je woont?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Zo was me zondagje weer wel, zolang als ik bezig blijf is er niets aan de hand. Heb het al meer gelezen hier maar bij mij is het ook prijs zeg, toen ik dronk at ik altijd veel kaas, zoutjes en dat soort meuk. Dat dus helemaal niet meer maar daarvoor in de plaats....djeezz, ik lijk wel een suikerfabriek...
Roomijs gaat er in horecahoeveelheden erdoor heen en net bij een ijssalon zonder schaamte/blikken of blozen keihard mijn derde ijsje besteld...had je die kinderen moet zien kijken!
Ook chocoladen, drop en stroopwafels...ik heb nog nooit zoveel stroopwafels naar binnen gewerkt. Ik heb het de eerste weken maar laten gaan maar vanaf morgen ga ik er op letten want dit kan dus echt niet zo, buiten dat het ongezond is groei ik er ook vierkant van dicht. Maar....nog steeds niets gedronken al moet ik zeggen dat het lijkt of de lastige momenten zwaarder lijken te wegen als in het begin, of verbeeld ik me dat maar?

Succes iedereen!

¡Adios Juanito!

http://i52.tinypic.com/20p682e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen dat je koers gehouden hebt, Sailor. Ja iedere keer dat gevecht met de alc. Daar word je zo moe van. Ik vind het nog steeds een heel groot compliment dat je iedere keer weer opnieuw doorzet.
Heb je het wel nar je zin in je nieuwe huisje? Je zou een vijver gaan graven, ben je daar al aan begonnen? En andere hobby's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Crisis /detox ligt wat gevoelig begrijp ik,vind het een mooie opvang,maar daarna??? moet je het ff zelf doen,en dat is best wel lastig als je nog zo labiel bent!!" (Sailor)

Wat daarna ligt, beslis je tijdens de opname, en bespreek je met je begeleiders wat er mogelijk is. Ik begrijp niet dat dat een commentaar kan zijn op iemand die beslist een opname te doen.

Op zich is opname/geen opname wel een interessante discussie maar het hoort hier niet, eerder een draad appart bij thema's en niet op de dagdraad als gevolg van de keuze van een lotgenoot.

Afin, ik hou het hierbij ...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae wil ik toch ff op reageren. Waarom hoort het hier niet thuis op de dagdraad???????
Het is juist zo belangrijk dat we weten hoe het met iedereen gaat en wat men gaat doen. Dat er bepaalde dingen geschreven worden die pijnlijk zijn voor een persoon, is niet prettig maar daar moet over gepraat kunnen worden.
In R.L. hebben we ook niet overal draadjes waar we dingen kunnen plaatsen.
Ik bedoel, als er een conflict door kan komen, kan dat ook uitgepraat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, de commentaar vandaag op de dagdraad ging werkelijk te ver. Als de discussie pro en contra zo gevoelig ligt, dan moeten we die niet voeren op het moment dat een lotgenoot in een crisismoment zit. Ik vind dat moreel ongepast. Ik heb zelf 4,5 opnames gedaan. Ik weet hoe vertwijfeld en onwerkelijk men zich kan voelen om die stap voor opname te zetten. Als ik sommige commentaren die ik vandaag las, 3 jaar geleden serieus had genomen, lag ik enkele weken erna onder de grond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae mee eens.
We moeten echt meer compassie met elkaar hebben.

Waarom moet er altijd een mening zijn.
Gewoon meeleven, daar gaat het om.
Je niet alleen voelen en voelen dat mensen achter je staan.

Ik zeg tegenwoordig steeds minder en minder alleen al daarom.


Niets: kom op, JIJ maakt een keuze en ik vind dat enorm dapper.
Je wilt het zelf en dat is dat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...