Spring naar bijdragen

zondag 31 juli 2011

Lenie

Aanbevolen berichten

pffff...heb even een tijd niets van me laten horen...maar het gaat goed hier.
ik ben net terug uit het ziekenhuis omdat kindlief het nodig vond om ( na enig alcohol) op z'n muil te gaan samen met een vriendje en 2 fietsen.
zucht..... conclusie...
meneer behoorlijk onder invloed in het ziekenhuis ( hij werd overigens best snel nuchter toen ik er was)
en nu loopt ie met een brace...scheurtje in z'n knie.

2 van 18...............ik ben zo moe...
'k weet niet hoe lang ik dit nog trek.

evengoed een GOEDE MORGEN!!!!!
ik zet geen koffie etc hoor...ik ga te bed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goedemorgen allen (lenie),

lache he twee pubers, ben zelf ook zo een moeizaam kereltje geweest toen, mijn god!
maar ja door veel heel veel schade en schande wijs geworden, dus zal met deze twee heus wel goedkomen
zelf hun lessen laten leren en zelf op hun bek laten gaan, daar leer je het meest van.
als moeder kan je alleen maar af en toe niet opzichtig beetje bijsturen, that is it..
geloof me, als mijn moeder links zei, ging ik rechts al wist ik dat links beter was.

vandaag gaan we klein zwembadje vullen in voorbereiding naar het mooie weer morgen! slang zo maar aankoppelen is het vanavond wel vol, fris en fruitig ha.
zo ook twee bomen kappen in voortuin, want moeders vind ineens ( staan er al 20 jaar!) dat ze toch niet echt passen in de voortuin, jaja logica van moeders moet je niet lang over nadenken en gewoon ja knikken, want een discussie is geestelijk niet bevoordelijk en verlies je op de een of andere manier altijd, terwijl je weet dat je gelijk hebt, maar ja.......
vandaag nog even " als ik de tijd kan vinden" beetje chillen in sauna enzo en wat sporten.
nu ruim half jaar niet gedronken en voel mij, alsof ik eindelijk eens verder kom in het leven, vooral geestelijk, volwassen aan het worden, zeg maar, jaja die toineneman he...
krijg op de een of andere manier, antwoorden op belangrijke levensvragen.
ben zelfs op zo een datingsite aan het rommelen en krijg berichten van vrouwen die op een date willen, maar daar wordt ik zo zenuwachtig van, verlegen he, maar ja moet de knoop toch een keer doorhakken en het doorzetten, waar ben ik eigenlijk bang voor.....
zo eerst koffie en de vogels wakker schreeuwen, zijn erg stil laatste tijd....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen forum,

Ha die lenie, slaap ze nog maar wat dan en sterkte later.
Hoi Toine, een half jaar al, proficiat man. Zit ook zo met dat probleem via datingssites. Allemaal leuk, maar met 99,9 die ik al zo delete, die 0,1 procent durf ik al wel eens te reageren, maar hoor er dan zelf niets meer van. Tssss, laat staan afspreken ;)

Vandaag dagje haven, fris van lichaam en geest, hihaaah :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo een bouwdoos zwembadje, bij een verkeerde beweging in het badje en dat ding klapt in elkaar....
moet heeel rustig duikje nemen als het vol is ha, ga hem nu vullen dan nog kop koffie, het is nog wel fris hier buiten gro toien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good murning dame en heren...

Heerlijk uitgeslapen...

Lenie sterkte meid. hoop voor je dat je nog een paar uurtjes kunt pakken..

Toine, gaat zeker goed met je he? Lekker...
Wil aan het werk... voorzichtig doen hoor...
Rae gaat ook hartstikke goed... dubbelop zelfs. jemineetje...
Igor badje plakken.. hihi, hoop dat het houdt hoor.

Zo, ik ga nu eerst maar even koffie zetten en zo, wat zie dat er nog niets is.. Igor heeft de eitjes al opgezet zie ik, ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zit ik een beetje in dubio dus wil iemand mij helpen.
Moet morgenvroeg werken en ben een beetje bang dat ik daardoor m'n refu vergeet omdat ze me hoogstwaarschijnlijk vroeg komen halen. Zal ik hem vandaag innemen of wil iemand me er aan herinneren dat ik hem morgenvroeg niet vergeet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Vonneke. Ik slaap als een roosje. Hoef maar te gaan liggen en weg is de Bol. duurt zo'n 15 min. en dan ben ik in dromenland. Ja ik heb tijden dat ik erg goed slaap en dan weer tijden dat het wat minder is. Dat zal wel met het bioritme te maken hebben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...