Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik zit aan mn tweede glas water. Dat zouden meer mensen moeten doen. (Rae ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik heb op mijn kop gekregen van tactive omtrend de discussie tussen mij en borretje vanmorgen. Er werd te kennen gegeven dat het niet positief werkt op het forum. Dat begrijp ik heel goed en de feedback van tactive is ook echt terecht. Vind het ook heel tof dat mij succes gewenst wordt van achter de schermen!!!Ik probeer juist positief te zijn en er positief in te staan.Ik hoop van harte dat de negatievellingen zich weg houden van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ha die Niets (wat een rotnaam heb jij toch)Weet je, je kunt er ook voor kiezen je niet te laten meeslepen in negatieve discussies. Het is je al eerder door iemand gezegd; er zijn genoeg positieve en ondersteunende reacties ook aan jou gericht. Gisteren, vandaag. Leg de rest naast je neer, want je kunt er niks mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Niets, goed zo.Ik heb een ijsje op en ga nu een cappucino maken.Rae :Mij stoort het ook dat je zit te schrijven hier en ondertussen zit te drinken zonder het zelf erg te vinden.Zonder schaamte of wat dan ook.... tenminste dat laat je niet merken.In een beneveld brein valt weinig meer in te brengen.Ik zou zeggen, kieper alles weg of sluit hier af en drink in je eentje verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Hi mup, je hebt ook gelijk. Ik sta achter de keuzes die ik heb gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Goedzo Niets,dan heb je van niets iets gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: NietsIk hoop van harte dat de negatievellingen zich weg houden van het forum Ik pak toch dit stukje er nog even uit.Niets, dit zinnetje voegt helemaal niets toe. Sterker nog, geheid dat de één of ander zich aangesproken voelt en zich meld en dan begint het gesodeju weer van voren af aan.Klaar nu. Laat Tactive het verder maar afhandelen als iemand over de schreef gaat. Ze zijn echt wel alert. Dan kan jij je richten op hier te halen waar je behoefte aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 En nu: tv tijd.Tot later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Lieve Niets,Misschien zou je kunnen proberen om helemaal niet te reageren op berichten die jouw raken. Je hoeft je niet te verdedigen voor een keuze die je gemaakt hebt. Het gaat tenslotte op jouw groeiproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae nog even. Zou je kunnen proberen om het bij twee glaasjes te houden of is dat te moeilijk. Want dat zou een geweldige overwinning zijn voor je, en we kunnen dan best wel verder praten. Ja sommige mensen hebben het moeilijk als ze weten dat iemand hier is en gedronken heeft. En dat moet gerespecteerd worden.Ik hoop in ieder geval dat, wat je ook gaat doen vanavond, je morgen terug komt op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 @An, Ik heb een ijsje op en ga nu een cappucino maken. Mooi An, "Keep on rollin".Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Soothe, het lijkt alsof ik de smaak te pakken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Spike, eet smakelijk. En ik zit nu dus bij je aan tafel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: spike. voor de critici onder ons: laptop staat op tafel in open keuken, ik eet alleen maar zo ook weer niet helemaal, gelukkig Spike,eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 An,wat is dat met ons?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Tien, dit gaat griezelig worden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Doodeng.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeschuif aan, er is genoeg voor iedereen Nou dat laat ik me geen twee keer zeggen. wil je ff je adres per p.b. sturen? Hoop dat, als ik kom niet alles opgesmikkeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Spike, ja dat heb ik nu ook.Zie er zoveel beter uit; zelfs zo erg dat ik met plezier in de spiegel kijk.Vandaag stond ik bij de kassa en trof een kennis.Ik had haar lang niet meer gezien en ik schrok zo van het drank gezicht.Nee dat wil ik ook niet meer.We gaan gewoon lekker verder.En ja ik heb nu ook meer plezier in eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Spike goed opgemerkt!Ik zit nu op een andere locatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Spike goed drinken, dat trekt wel weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Truste allemaal, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 An,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik ga ook stoppen. Ik was kapot weten jullie nog? Maar ik slaap morgen eens lekker uit (denk ik)Morgen twee keer bezoek dus das wel weer hartstikke leuk.Lieve kanjers van me, slaap lekker rust goed uit en ik zie jullie morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden