Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Een goede avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hoi Soothe:heart:Maar ik ben er weer weg van want ik ga bijtijds naar bed en nog even bankhangentruste allemaal voor straks:lips:Fijne avond nogIk meld me morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Beste Hannah,Ik kom altijd weer om. Of je het wilt of niet.Opsporing verzocht ben ik zo'n gangster.Een :heart:voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Albert:heart: ga maar lekker hangen (in de bank)Een nobel streven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 avondbedankt nog voor de felicitaties vanmorgen . Was niet zo lekker vanmorgen..heel slecht geslapen en dat vraagt gewoon om problemen. Een paniekaanval nog voor ik vertrokken was. Was weer effe geleden. Dus het slechte gevoel van gisterenavond werd nog tien keer erger. Soms zou ik willen dat het gewoon ophield maar dat doet het dus niet. Was nog aan het twijfelen of ik werken gaan zou maar ben superblij dat ik het gedaan heb. Het koste me heel wat moeite op de bus om niet weer in paniek te schieten maar het is gelukt. Beetje bijgepraat met vriendin/collega, heleboel werk en daar was de afleiding. Een briefje naar dochterlief gestuurd en vriendin/collega gaat morgen een kaartje sturen. Overmorgen 'de baas'. Ik zou wat liever tegen de baas moeten zijn, eigenlijk is het een schatje.Nu ja, lang verhaal om te zeggen dat ik vandaag gered heb. Heel vreemd genoeg komt er in zulke situaties weinig trek aan bod. Misschien omdat ze regelmatig voorkomen. Bor een ban? Vreemd...was vast een moeilijke moderator dan . Ik geloof wel dat ze terug kan vallen op bepaalde mensen hier en maar goed ook. Een ban is vaak een slag in het gezicht. Zo heb ik het toch ervaren. En wat mensen ook mogen zeggen niet altijd even rechtvaardig. Het ligt aan diegenen die straffen gaat denk ik dan maar. Ik lees soms ergere dingen. Ik vraag me af of er een systeem in zit. Zoveel waarschuwingen en dan een ban? Moet ik de mijne gaan beginnen tellen peins ik.Vind het dom in ieder geval.Dit stukje praten tegen mezelf is vast niet constructief en voegt weinig toe maar het zij zo.Teveel cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Vannacht in m'n dromen heb ik toch gezopen, tjee nienormaal. In diezelfde droom werd ik wakker met een enorme kater, met die kater ging ik naar het forum en zei ik dat ik dronken was geworden gisteren. Komt BB en die zegt datum aanpassen, ik verontwaardigd, ja zeg bijna 2 ½ jaar droog en 1 avond de mist in, het was alleen maar om te proberen, een test, het telt niet echt. Maar nee, BB was onverbiddelijk, drinken is drinken, datum terugzetten. Nou ja ben voorlopig wel weer genezen van alleen al de gedachte aan drank. Laatste weken toch wat zeurtrek, daar hou ik rekening mee door wat verder bij drank weg te blijven, maar m'n dromen grijpen ook maar even in, ik had er wel lol om vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik heb er ook lol om DhenIk zie t zo voor me zoals je t omschrijft.En t zou nog zomaar waarheid kunnen zijn ook.Echt grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hannah, ik ben blij dat ik niet drink ja, maar m'n ergste nachtmerries zijn wel wat erger dan dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goed dat je je paniek zelf onder controle kreeg FleurPffff das niet niks.Stom he dat diezelfde gedachtes die je een paniekaanval kunnen bezorgenJe ook weer uit je paniek kunnen krijgen....Alleen de paniekaanval komt onverwachts en het stoppen ervan heb je zelf in de hand.Ik snap het ook niet, ben wel blij dat het veeeeel minder is geworden bij mijmaar heeeel soms slipt er nog wel is 1 tussendoor, maar die is dan meestal wel te achterhalen.Nou ja, doorzuchten maar, dat scheelt in ieder geval de helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Dhen, dol je, of is het echt gebeurd in de droom?Kan je nagaan wat BB een impact heeft.Aanpassen-terugzetten.Wow.Sterkte Dhen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 nee, ik dol niet, helemaal zo gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik weet niet of ik ze onder controle heb witteke.Meestal weet ik al ongeveer wanneer er kans is op. Dan voel ik me al heel wankel en slap in de ochtend. Vroeger was het heel gemakkelijk te wijten aan het drinken. Maar kort na het stoppen heb ik er ook een paar keer last van gehad dus was beetje een teleurstelling dat ze niet verdwenen waren.Ik probeer alleen maar aan iets anders te denken. In mijn achterhoofd dat het allemaal niet zo erg is en ik altijd weg kan. Maar het blijft enorm beangstigend. Het idee dat ik de controle verlies, dat ik begin te hyperventileren, het gevoel dood te gaan of in te storten.Ik krijg daar heel zware emotionele klappen van. Doet het bij jou ook zoveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Fleurtje, nog feli met je 5 maanden :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Wat bedoel je precies met zware emotionele klappen Fleur?Ik weet niet zo goed wat je bedoeld, dus dan kan ik je niet goed antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Dank je wel Dhen Ik word daar héél moe van. Ben dan een totaal leeg vat. Het gevoel dat me alles wordt afgenomen. Mijn eigenwaarde, mijn vrijheid, mij wil, alles op dat kleine momentje gewoon omdat ik alle energie moet steken is zoiets doms als de controle over mijn gedachten en daarmee ook mijn lichaam moet houden.Ik ben dan echt nog maar een hoopje ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik word er ook heel moe van, maar dat is pas daarna.Op t moment zelf ben ik bezig met een soort van overlevenIk weet niet hoe ik t anders moet omschrijven.Om het weer zo snel mogelijk weer weg te laten gaanen hoe harder ik vecht hoe minder goed dat lukt...Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Fleurtje vijf maanden.Weet niet waar deze info staat.Maar mocht het zo zijn, dan is dat supergoed.Vijf maanden, heel knap.Paniekstoringen heb ik ook. Recht heavy!!Om de donder niet leuk.Iedere maand een roos waard. :present: :present: Ga zo voort.Fleurtje, ik ken deze klachten.Ik heb het zo'n drie keer in de week.Mijn benen worden spaghetti achtig. Ik ga wazig zien en denk in te storten.Heel naar. Complet van de wereld.Ik sprak er met mijn Psychologe over.Ze zei dat ik anticipatie angst opbouw.Voel ik deze klachten een beetje, dan denk ik oh daar komt het weer.( haar opvatting)Dus in de defensie! Alle spieren vastzetten en slecht ademen.En hoppa,het wordt bewaarheid.Sterke.De AD (Sertraline hielp iets, maar ik kreeg er een hoop ellende voor terug.Moeilijk en erg rot is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Anyway hij is af Isa!!Ik zou je bijna feliciteren want volgens mijis t nogal wat.Moet je m ook nog presenteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Isa, ik huil niet hoor.;Verkeerd begrepen, je bedoelt eders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Isa, dat is zo, maar ook ik kan beter zo af en toe.Wat een kreukels zijn we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 In mijn ergste periode, net na dat mijn broer was gestorven en de breuk met ex, kreeg ik ook AD Soothe. Een lichte versie om het zo maar te noemen. Dat zou op termijn beter zijn aangezien de angstremmers die ik toen ook kreeg te verslavend konden zijn en me op termijn niet zouden helpen de angst van de angst te overwinnen. Overal waar ik een aanval had gehad durfde ik nog nauwelijks te komen. In het begin nam ik de angstremmers al voor ik iets moest doen zoals de bus nemen of naar de winkel gaan. Later enkel nog maar op de AD. Het gaat inderdaad zoals je psych stelde. Ik ben blij dat het stukken beter is maar zo een aanval af en toe doet me weinig goeds. Vind het spijtig dat jullie er ook zo'n last van kunnen hebben .Zeker als je het zo veel hebt als jij Soothe.Dat moet hel zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hij is ook gepast isa.Ik dacht later, dat je de verhalen op therapie bedoelde of zo.Je bedoelt de verhalen hier dus. Daar reageerde ik op.Beetje verwarrend.Ligt niet aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 En rustig ademen, lukt ook niet meer.Kan nauwelijks denken.Het is een soort vlucht, zoiets.Een hert, in de koplampen van een auto staat stil en bouwt een klap adrenaline op voor de vlucht, en rent weg.Wij krijgen dezelfde impuls,maar het vlucht gedrag is er niet.Dus alls staat op scherp.de vlucht voor emoties.Zoiets is het ongeveer.Fleurtje inderdaad verre van leuk.Na zo'n aanval ben ik uitgeteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Die info verspreid ik meestal zelf Soothe . Ik heb mijn stopdatum nooit in mijn onderschrift gezet omdat ik in eerste instantie niet van plan was langdurig te stoppen. De termijn heb ik stukje bij stukje verlengd.Het er nu nog zetten..poeh..trekt me niet zo aan. Maar op 1 maart sloten Teveel en ik een pact, het begin voor ons beiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Klip en klaar fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden