witte Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Jane van harte gefeliciteerd met je twee jaar droogIk vind het mooi om te zien hoe jij gebruikhebt gemaakt van het forum.Je bent er voor alle nieuwlingen met een heel lief woordjeen probeerd iedereen die zich aameld te stimuleren om het gevecht met de alcohol aan te gaan.En daar haal jij je eigen inspiratie om het zelf vol te houdendan weer uit vandaanPrachtig om te zien dat het mede jou op deze manier gelukt isom het zo vol te houdenDus voor de grote volleyballende stimulator van het forum deze 2 slingers:DB);):DB);)
albertina Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Goedemorgen,Jane,van harte met je 2 jaar nuchterheid!!!Je hebt er hard aan gewerkt, bent een voorbeld voor mij,staat altijd klaar voor een ander en ik bent trots op je!!!!
witte Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Ben je al gedouched en aangekleed 10tje???
albertina Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Witje,nee, ik kwam pas om 9.00 mijn bed uit.Hééél lang en vast geslapen.Moet ook eens kunnen.Nu ga ik wel in actie komen.
witte Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 hup hup ik schop je onder de douche hoor:DEnne het is ook een prachtige dag voor je knupke.
witte Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Ik zit nog ff mn was af te wachten en dan strakslekker genieten van deze NIET voorspelde zonnige dagHeerlijk toch dit weer.Daar knappen mensen van op, tenminste de meeste dan.
witte Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Hoe is t met jou Igor??Heb jij ook nog steeds vakantie?Ik lees het later wel, als je tenminste zin hebt om te antwoorden;)Ik ga de zon in.Fijne dag allemaalLaterzzzzzzzz
igor Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 hoi witje, ja heb nog vakantie en hoop dat ik er nog wat achteraan kan knopen ondanks het mooie weer toch maar aan de poets. straks maar ramen zemen buiten
dhen Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Jane 2 jaarhoe krijgt ze het voor elkaarvolleyen, standje, sauna, relaxmatsoms eet ze teveel, of is het atsoms is ze het even zatmaar de alco heeft ze wel gehaddat is al 2 jaar geledenen ligt lekker in het verledenoww haar thee niet te vergetenzoethout, gember of yerba mate mag het hetendus zit ze op aaadeebeeaan de koude of warme theemeestal typt ze niet als de wiedeweergamaar denkt ze eerst even nabij wie-is-wie staat ze altijd klaarwelkom, kom maarvoor iedereen een weerklankhet is te doen, zo zonder dranknu zijn m'n rijmbedenksels wel even klaardus feliciteer ik je maar, met je twee jaar :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Soothe Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Hoi mensen,Wat nu, weer een prestatie!Het houdt niet op.Heel moeilijk om nog wat aardigs te bedenken naonze Griekse dichteres.Jane, ik houd het simpel, maar welgemeend.Je doet het goed. Echt grote klasse.Twee jaar, het is wat.Wat valt er dan nog te doen.Juist, op naar drie jaar.Jane :heart:Groet en een virtuele knuf.
niwi Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Jane, van harte gefeliciteerd met je 2 jaar...
toine Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 hallo, wat is beter?een kater of continu met je ziel onder je armen lopen, weet het op dit moment niet.wordt zo moe van mijzelf, dat rotgevoel, dat eenzame gevoel, van ach kan mij het ook allemaal rotten.als dat gevoel weggaat, ben ik gelukkig....... gr toine jaja weer een dipje he:huh:
niwi Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 je kunt ook gaan genieten van het feit dat je niet meer drinkt, Toine...als je iedere keer weer opnieuw eer aan toe zou geven, kom je ook niet verder...en moet je elke keer weer opnieuw beginnen...geduld, toine
toine Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 klopt is waar..., maarelke keer is ik ergens een mooie meid zie, denk ik, zal altijd alleen blijven en nooit een keer samen zijn, want als ik dan we zeg, is het blkgjaskjsf;af;lksdjas;ljf en durf ik niets.terwijl ik er, echt goed uitzie enz...., maar gewoon geen zelfvertrouwendat gevoel van, zeg maar, geen erkenning van een vrouw of het altijd alleen blijven, dat maakt me zo somber en zwaar zwaar depressief.heb ook mijn goede dagen, maar dat perspectief, wordt toineneman niet blij van en overweeg ik echt weer om dan maar gewoon weer te gaan drinken en alles maar gewoon te vergeten, want veranderen doet het niet...., al ruim half jaar droog he groeten toine
niwi Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 als je gaat drinken, ben je ook nog niet met zijn 2-en, Toine...en het zelfvertrouwen kan ook alleen maar groeien door stug vol te houden niet te drinken....wees trots op jezelf...op dat half jaar....
albertina Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Toine,arme jij!!!!.Een beetje minder zelfmedelijden zou je niet misstaan,en dat zeg ik niet om je nog meer de put in te praten, integendeel.Als je weer zou gaan drinken wordt je vlgs mij nog meer eenzaam,ook denk ik dat je niet de enige bent hoor, elk mens voelt zich wel eenseenzaam en alleen, ook ik.Ik denk zelf niet dat een relatie daar nu echt de oplosiing voor is,tenminste het is niet het enige!Probeer iets te ondernemen, vrijwilligerswerk een cursussport, er zijn zoveel mogelijkheden om in contact met mensente komen.Drinken is in elk geval niet de oplossing,Probeer het maar nuchter te bekijken en weet dat je niet de enige met met dit gevoel.
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Heel herkenbaar ToineHet 'waar doe ik het voor' moment. Balen..
toine Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 jazeker, het waar doe ik het voor moment, mijn probleem is dat die momenten er veel teveel zijn.en ja zelfmedelijden daar kom je niet ver mee, je ziet het dan gewoon even niet, de toekomst, het positieve, iets om voor te gaan................,iets om op te verheugenmaar ja, we gaan er weer voor bedankt voor het meedenken gr toine de azijnpissergenoeg gepraat en tijd voor actie, wow klinkt mooi, maar ppppfpfpppfpfpfppfppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffmorgen ben ik weer vrolijk ha hi huh
Soothe Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Hoi allen,Heel weinig tijd nu. Ook zo naar de kapper.Even naar Toine.Toine, pull up your socks.Wentelen in beklag en zelfmedelijden is niet de weg.Waarom kwam je op het forum, niet om niets toch.Toine, ik kwam hier omdat ik niet kan drinken, het liep de spuigaten uit.Bijne vier jaar droog.Ook vaak alleen, ook niet altijd happy.Er is nog een hoop te wensen.Toine, drank bracht de oplossing niet.Niet drinken brengt ook niet altijd 100% oplossing.Maar... en daar zit de kneep. nuchter kan men aan de slag.Werken aan restverschijnselen.Drank maakt er een onoverzichtelijk drama van.Even goed tot je doorlaten dringen wat drank je bracht!!Leven is lastig. Met drank, en zonder drank soms ook.Maar je gevoel van eigenwaarde en zelfrespect groeit.Geen schuldgevoelens, geen oh wat heb ik nu weer gezegd.Dit weg, dat vergeten.Gewoon Toine, met alles erop en eraan.Helaas niets meer, maar zeker niet minder.Ga er voor.
albertina Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Soothe,niet te kort laten knippen hoor!!
Soothe Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Albertina hoi.Juist superkort, dan oog ik jonger.Ook valt het tonsuur dan minder op.Nu lijk ik Lord Wanhoop wel.Moe en afgemat, en dat haar.Ik durf niet eens in de spiegel te kijken.Dag Albertina.
rapilos Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Even een half uurtje thuis.Vanochtend op de zaak gewerkt,Daarna meteen 3 uur in de thuiszorg.Over een half uurtje weer naar de zaak tot 21.30.Maar allereerst;Jane,Van harte gefeliciteerd, met je 2 jaar!Maar we hadden dan ook afgesproken, dat jij altijd achter mij aan zou blijven hobbelen he:D
rapilos Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst 4 augustus 2011 Soothe,De tondeuze erover,Zo klaar!Oogt ook jonger:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden