Spring naar bijdragen

Maandag 8 augustus

Nien

Aanbevolen berichten

Kom nog ff slaapwel zeggen.

Ben nog even naar het plein geweest om de hoek. In eerste instantie afgesproken met een vriendin maar ze belde me op om te zeggen dat ze toch niet kwam. Balen :(. Zat ik daar domweg in mijn eentje voor het podium te wachten op het volgend optreden. Ze had mijn paraplu nog en in eerste instantie was afgesproken dat ik hem op dat moment terugkreeg (aangezien het weer). Dus sprak haar daar over. Kwam ze toch nog even langs.

Samen naar het optreden gekeken en naar het vuurwerk. Liters bier over de toog. Het lonkte toch wel even. Niet ontzettend hard maar het was toch niet zo prettig.
Laatste keer dat ik naar het vuurwerk daar ben gaan kijken was met ex. Deed me wel pijn want ik mis mijn ex nog behoorlijk. Stom om nog na bijna twee jaar van iemand te houden die jou niet zo bijzonder vond.

Nu ja..paar keer geslikt en proberen te denken dat het een herinnering boven een oude word en ze zo misschien na tijd wel een beetje vervagen. Loslaten kan ik heel moeilijk. Accepteren idem dito. Ik zou niet weten hoe je daaraan beginnen moet. Mijn hart spreekt een andere taal.

Ik heb nog een immens lange weg achter de rug en dat besef is er niet plots gekomen door te stoppen met drinken. Nee dat was er altijd al. Ik ben niet minder intens nu dan toen ik dronk, niet minder geïrriteerd, niet minder droevig. Drank maakte me niet zoveel anders.

Vandaag dacht ik..Fleur doe een keer wat Tina doet. Wees een beetje trots op jezelf. Zoek iets..dat is best moeilijk voor mezelf. Ik ben niet vlug trots op iets en als ik het al ben kan iemand het zo weer weghalen.
Maar vandaag dacht ik 'Fleur, jij hebt ballen'. Je zeurt, kreunt..je ligt drie dagen in bed, op het toilet, aan de telefoon en achter de pc te janken, te zeuren en weg te kwijnen maar je doet het nog steeds niet.
Het is misschien niets in vergelijking met wat sommige anderen doen en misschien geef ik ooit wel even op of neem ik een afslag en neem ik wel iets te drinken maar dat zal enkel op mijn voorwaarden zijn ook al klinkt dat gek.

Maar voor nu 'Je staat nog steeds recht meid'. Fleur krijgt Fleur dan wel neer maar ooit win ik ook dat stuk van mezelf.

Slaap zacht
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...