fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 slaap zachtjes allemaal Ik nog niet..nog heel ff wakker blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik zie will..knoopje al uit elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Goeie avond allemaal,ik was begonnen met lezen, maar het is wel veel vandaag. Hopelijk kan ik het morgen even rustig doornemen.Ik meld me droog voor mijn eigen pact vandaag:D en het voelt goed.Met mam in de stad wat eten en ze was heel positief over hoe ik er nu in sta. Even alleen, nadenken over mezelf in plaats van met hangende pootjes terug in moeders schoot te kruipen. Kom ik op mijn 27ste dan toch los van de navelstreng???Lange dag gehad vandaag, dus ik kruip erin.Truste allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik kom ook even truste wenseneen lange dag geweestmooi afscheid van mijn oomen met 10 man zijn flat ontruimd en schoongemaaktbekaf dus numaar heel voldaan.even naar Deer Hunter kijkenom om te schakelen naar een verdiend enachtrust,slaap lekker voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Gunn, sterkte, vandaag telt.Het is zwaar maar absoluut de moeite waard.Je zal het leven ervoor terug krijgen.Ik ga ook afsluiten en tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Gunn, zet hem op! De afkick moet je even doorheen, maar gelukkig heb je een pammetje. Je kan het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 xvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 ? Wat wilde je zeggen Rudy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Goed, stoppen met drinken behelst ook een ander leefpatroon. Op tijd naar bed is er één van. 't nachtbraken moet nu ook definitief voorbij zijn. Slaap lekker, mensen. En morgen fris weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik meld me weer droog vandaag. Kort berichtje vandaag, als het maar een droog berichtje is, nietwaar xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik ook naar bed.Lange dag geweest, vroeg opgestaan.Vanochtend lang in de file gestaan.Nogal wat ergernissen vandaag.Grotendeels opgelost.Verder niets verontrustends.Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 vergissing van mij Niets.reeds opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Jaaaaaaaaaa Sneeuwitje heb ik gezien.Ik ben blij dat je stap terug naar het forum hebt genomen Marion.En nu blijven schrijven.Schouders eronder en de eerste laten staan.Ik wens je moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Wow Rudy Over heel de lijn. Kan me vinden in héél wat van wat je nu neerschrijft. Zijn we helemaal anders opgegroeid. Mij werd weinig uit handen genomen waardoor ik het gevoel had net op jonge leeftijd te moeten presteren naar behoren. Waar is het evenwicht hé? Dank je wel voor je mooie maar ook lieve posting . Kan jij klussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik wens je een goed nachtrust Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: womanIk meld me weer droog vandaag. Kort berichtje vandaag, als het maar een droog berichtje is, nietwaar xxx HEY!!! Loverwoman!!! Oe is die?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zoals ik schreef werd me alles altijd uit handen genomen.Ik ben daardoor nooit een goede klusser geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: GunnDank je, Dinah. Ja, vandaag is weer de eerste droge dag sinds... vier weken ongeveer. Nou ja, ied're reis begint met een eerste stap, nietwaar? 'k heb netjes m'n Diazepam ing'nomen (om d'eerste heftige emoties te onderdrukken) en over een week ga 'k met de Oxazepam beginnen. 't moet nu echt, écht gebeuren of anders drink 'k mezelf dood. Heel simpel. 't wordt zwaar, maar met een hoop steun goan 'k 't redden. Hier word ik blij van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zou te schoon zijn geweest Rudy..ik had me al voorbereid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hier word ik blij van! Rap content gij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Woman gortdroog Ja Fleur hoe vind je later de balans in je leven terug.Daar kan ik weleens kwaad om maken.Over de onverantwoordelijkheid van ouders naar kinderen toe.Helaas ben ik zelf zo'n ouder geworden en dat moet je dan later weer onder ogen zien als de kinderen aan de deur staan om te vragen waar ik was in hun kindertijd het boetekleed aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHier word ik blij van! Rap content gij Niet altijd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ben weg, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ligt je allerliefste alweer in haar eigen bedje Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 ik meld me voor vandaag ook droog af.weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden