fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hmmm......nee ben zo erg als jullie beiden ben ik nog net niet ..Ik ga maar ff in de tuin ploegen. Voor je het weet heb ik een afspraak met den helft van Belgiƫ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nu even wat lappen.De finishing touch.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Joris, woon jij in de vondelpark omgeving?Je had het laatst over het stadspark.Er zijn meer parken, maar dat is HET stadspark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hi, hi, welk virus waart nu weer rond?Opruimen, ordenen???Ben ik ook al zo mee bezig.Dat preciese! oef, maar ook leuk toch?Geef mij een ontzettende rommel,en dan ordenen! Heerlijk!Het houdt ons van de straat.Fleurtje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 HĆ© Snowy (goudappeltje)Doe je lekker mee.Niets aan de hand hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Kijk je wel uit dat je meneer de Schildpad niet mee om ploegt Fleurie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ha Bolletje: ben je een beetje uitgerust?Ik zag van de week een item bij Nieuwsuur over de overvolle asiels.En toen moest ik aan jou denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hai Soothe en alle anderen. ik ben al een paar dagen aan het meelezen. Ik zie veel nieuwen maar ook veel oude bekenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hoihoi vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Daar zeg je zo wat bolletje..diene loopt constant in de weg . Ik heb het al opgegeven..niet enkel om hem maar blijkbaar zitten er nesten oorwormen ofzo in de grond. Geraakte met de grote schop niet echt diep dus dacht het eerst met het kleintje wat om te woelen. Jakkes!!! Er kruipen er tientallen omhoog. Toen er net enen op mijn arm zat had ik er genoeg van.Waarom eten die elkaar niet op zeg???!! Ik ben echt GEEN beestenmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Fleur,Kan het zo zijn dat je misschien die mail aan die emdr therapeut ook dubbel geklikt hebt?Wie weet komt hij daarom niet aan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Waar staat meelezen voor, bij jou Marion?Trouwens hartelijk welkom weer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Moet jij kletsen op de poep ofzo witte? Ik ga eens googlen wat die wormen eigenlijk allemaal doen daar in de grond . Volgens mij hebben die daar sex :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Marion, het is een komen en gaan.Ik hoor onderhand bij het meubilair.Een echt fossiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 hahahahahaa je maakt me mega aan het lachen hier FleurWat een heerlijke taal hebben jullie toch..Je laatste berichtje is voor mij als Nederlanders echt super grappig om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Voor als je lachen wil, om de mooie Belgische taal.(by the way, het is allemaal gespeeld) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 En dan word ik nieuwsgierig naar wat er nu bij dat kruisje stond:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ja, nu staat er wel iets!ff kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hi hi Witte!!!Lang leve de belgen en hun keukentafel:)Leuk filmpje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hai Witte, ik ben aan het meelezen om er weer een beetje in te komen. Ik sta nu 10 weken droog en ben opgenomen geweest 14 dagen. Nu word ik begeleid door de iriszorg(verslavingszorg) en door een psychiater bij GGnet. Ik moet nu ook echt stoppen want ik ga gekke dingen doen met alcohol op. Ik heb 1 juni een eind aan mijn leven willen maken, want ik was al het vechten in het dagelijks leven beu. Ik heb toen 6 halve liters bier gedronken en bij de laatste fles heb ik 60 slaaptabletten ingenomen. Ik heb toen een dag en nacht op de intensive care gelegen en besefte later pas, wat ik iedereen aangedaan heb. het is op het nippertje goed gegaan. Nuchter zou ik het niet gedurfd hebben, dus ophouden, stoppen is voor mij echt het enige om nog wat van mijn leven en mijn man te maken.Mijn man is nachtportier bij een hotel, dus ik kon 's nachts gewoon onbeperkt mijn gang gaan met alcohol. Ik wam erg aan door de alcohol en de katers met vreetbuien en woog 97 kilo. Ik had een hekel aan mezelf gekregen en echt geen zin meer om te vechten. Nu 10 weken later ben ik al bijna 10 kilo afgevallen, dat geeft ook een kick. Ik weet niet waar ik de kracht vandaan haal. De emoties komen wel harder aan, omdat ik ze niet meer verdoof. Maar heel langzaam aan krijgen ook die emoties een plek en ik heb nu nog 1 lorazepam 's avonds om de emoties iets te dimmen.Minderen is geen optie voor mij, eigenlijk wist ik dat stiekem wel, maar die alcohol beheerste zo mijn leven, dat ik er onbewust nog geen afstand van wilde nemen.Nu zou ik tegen iedereen willen zeggen die probeert te minderen, je houdt jezelf voor de gek. Het gaat 2 weken goed maar je weet gewoon inwendig dat je het niet kuntSoms is het gewoon heel moeilijk en probeer hier weer een beetje steun te krijgen en misschien ook te kunnen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 De eerste keer dat ik dat filmpje zag,kwam ik echt niet meer bij.Achteraf bleek dat het allemaal gespeeld was,maar goed dat maakte het niet minder grappig.Maarre ekstertje ik wil je gelijk nog ff zeggenhoe knap ik je vind hoe je met (nou ja niet met) alcoholomgegaan ben in je vakantie.Echt super vond ik het, toen ik dat las van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dat het gespeeld was dat zag ik, maar vond het toch een superfilmpje.En bedankt voor het compliment, je bent altijd zo attent met die dingen Witte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Wow Marion, dat het niet goed met je ging weetik nog van je laatste bericht hier.Dat het zo slecht met je ging dat wist ik dan weer niet....Ik heb nl wel vaker eenmalige berichtjes van je gelezen.Wat een hel zoals je het omschrijft.Gelukkig ben je nu hopelijk bij de juiste mensen dan terecht gekomen.Ik hoop dat het tij nu werkelijk gekeerd is voor je dan.En wie weet kan het je helpen om hier dagelijks ff je te meldenMaar dat moet je zelf maar beslissen.Ik hoop in ieder geval dat je nu de goeie kant opgaatIk wens je er veel succes mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zegt de ene attente tegen de andere attente goh wat ben jij toch altijd attent;)Deze voor jou Ekstertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden