Spring naar bijdragen

vrijdag 12 augustus

Rudy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik eens wist hoe zo iemand zou noemen Dinah, deed ik het vast nog ook :P

Natuurlijk moet je altijd voorzichtig zijn bij het langdurig innemen van medicatie Spike. Maar voor sommige mensen en in bepaalde situaties kan medicatie eveneens een leven redden.
Het hoeft niet overroepen te worden maar ook niet onderschat. Ik slik bijna nooit medicatie maar ben wel blij dat ik een lichte antidepressivum kreeg de periode na de dood van mijn broer en breuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel lief van je Spike :sun:
Het wordt een moeilijk ritje en ik krabbel vast nog wel af en toe terug, knal nog wel tegen mezelf aan (waarschijnlijk in een week of drie/vier). Maar wie blijft staan, zal ook niet leren gaan.
Slechter kan het van tijd tot tijd niet worden.

Jij ook goed bezig!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn bas nam ook weer de snelle pas

omdat ik niet zo was

als hij gewild had,

Doet dat je geen pijn.? Mijn ex zei dit letterlijk tegen me toen hij mevrouw perfect tegenkwam. Fleur, zij is gewoon zo anders dan jou. Ik vind het heel moeilijk met dat soort van afwijzing. Hell ik kan met geen enkele vorm van afwijzing goed om ;).
Ach ja..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn gebit is redelijk goed hoor. Dat is het niet..alhoewel natuurlijk heb ik wel een hoop vullingen hier en daar. Ik hoop dat ik geen enkel gaatje heb :(.
Naar de parodontoloog (hoop dat ik het goed schrijf) was ik al eens geweest. Heel de behandeling gehad (verschrikkelijk!) maar moest normaal om de drie maanden terug. Mag daar niet mee spelen eigenlijk want voor ik het weet ben ik al mijn tanden kwijt. Heb blijkbaar al lang last van parodontitis maar niemand die het heeft opgemerkt.
De kaakchirurg is omdat ik overweeg iets te doen aan de stand van mijn kaken. Ben ik ook al geweest maar ik kan maar geen beslissing nemen. Het is heel moeilijk iets te aanvaarden aan jezelf dat je niet mooi vindt maar ook heel moeilijk te beslissen er effectief iets aan te doen. Het is niet dat ze gewoon een pleistertje kleven natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die afspraken vallen heus wel mee hoor witte :)
Buiten diegene van de kaakchirurg en de emrd..de tandarts ook een beetje want daar heb ik bang van
:angry:. Alhoewel ik hou ook niet zo van de gyneacoloog :huh:
Inderdaad! Goe bezig ;)

Nu zoek ik nog een stop-rookmaatje. Als we dan overboord gaan, dan maar ineens met heel den inboedel hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen. Sorry, 'k heb de hele dag nog niets van me laten horen, zelfs vanochtend niet. 'k was busy, zeg maar. Ondanks dat 'k moe ben, heb nu toch een zeer onrustig gevoel, gepaard gaande met zelfs lichte tremors(!). 't zullen de afkick verschijnselen zijn. Vreemd genoeg had 'k daar geen last van met mijn voorgaande stoppoging, hmm. 'k heb een Diazepam ingenomen en voor straks ook nog een Zopiclon (slaapmiddel). 't weekend staat weer voor de deur... Vroeger was dat altijd feest. Nu is 't een regelrechte ramp vol verleidingen. Nou ja, we overleven 't wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
spike

Witte,

soms lijk jij de moderator,

hoop dat je net zo stabiel gaat als je lijkt
:sun:

AAAAAHHHHHHH nee nee nee dat ben ik niet
en dit is geen compliment hoor...
Krijg er jeuk van.
Het is gewoon alleen maar dat ik niet wil dat er bannen uitgedeeld
gaan worden.
En soms voel je ze in de lucht hangen
Ik wil (bijna) nooit iemand hier missen, thats oll,
want we hebben elkaar veel te hard nodig.

(was natuurlijk wel aardig bedoeld van je, dat snap ik wel;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...