Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNondeju!!! Je praat teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Moi??? Neeeeeeeeeehjjjjjjj...dat is maar een gedacht Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik doelde op je dubbele postings dear. Ik ben weer weg. komt niks zinnigs uit bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik doelde op hetzelfde Mups Ik verveel me Wat zal ik doen..wat zal ik doen..hmm...pfff...nee...hmm...pfff..tja..niets dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ikke fleurtje, nahhhhh.... Dhen, heb je gelezen en ben blij dat je uit je dipje bent (wist zelfs niet dat je er in zat) Seizoen in volle glorie nu ?? Hoofdpijn al een beetje beter Mups ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Zeg mups, ben jij nog gestopt met roken? Voor je weggaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 ooooooohwwwwwwwwww ik heb antwoord van de emdr-therapeut . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 en??????Goed bericht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 he fleur hoe gaat het met jouw? jij klinkt ook positiever! zullen we samen vervelen haga zo maar lekkel wat eten maken, dat begint echt een passie te worden....mupke begrijp dat je het afraad, maar moet een uitlaatklep hebben anders ontplofik en dat is niet de bedoelingals ik zou kunnen ontluchten met iets anders, had ik dit allang gedaan.het is niet zo dat ik nu ga drinken, maar over twee weken heb ik een etentje en dandrink ik gewoon wat...punt.wil niet meer leven in het verleden in het getwijfel in het onzekere......gewoon in het nu met alles erop eraan zonder beperking, vernauwing.achteraf is alles te rationaliseren en eeuwig te annalyeren en bla spuug kots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Hoi Will, ja zomerseizoen loopt lekker qua aantallen maar de prijzen liggen onder druk, te laag dus eigenlijk. Voorseizoen was erg slecht, die achterstand is in de zomer niet in te lopen, maar kijken of ik wat naseizoen weet te rekken, slechte weer bij jullie helpt wel Maar er zijn alweer tig stakingen aangekondigd voor sept. de malloten en eigenlijk moeten we (of man alleen) naar een zieke zus van manlief in NL, dus beetje lastig allemaal, weet nog niet, eerst deze maand maar weer.en jij, je bent verliefd ? of begreep ik dat nu ff verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 quote: Originally posted by: witteen?????? Goed bericht??? Een deel van haar antwoord:Ik denk, dat EMDR wel een optie zou kunnen zijn voor u, maar dan binnen het kader van een gesprekstherapie, want bij u gaat het niet om een eenmalig trauma, maar om veel meer en langerdurende trauma's. Dat kan niet simpel in een paar sessies EMDR, want het zit veel ingewikkelder in elkaar. Maar EMDR kan daar zeker goed bij helpen, en die ervaring heb ik ook in mijn praktijk.Ik denk, dat het gezien de problemen die u schetst, voor u de moeite waard is om het uit te zoeken.Ik hoop, dat u hier iets aan heeft. En als u een afspraak zou willen maken om er samen naar te kijken, dan kan dat.Wat houdt gesprekstherapie in? Praten kan ik als de beste, maar als er niets meer dan praten van komt ben ik ook niet echt verder geholpen lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dhen, ik volg het nieuws op de voet, zeker over Greece en denk daarbij heel hard aan mijn Corfuaanse vrienden daar. (en ja, daar hoor jij ook bij ) Hoop dat dit vlug gaat voorbij zijn. Ik dacht toch dat er beterschap op komst was, of vergis ik me kompleet ??Tja, verliefd.......daar ben ik nog net niet goed uit. Er broeit wellicht wel iets !! Wat begon als een avontuur begint zich te ontpoppen in iets anders. Zij van haar kant veel meer dan van mijn kant, en ze weet dat, maar na enkele diepgaande gesprekken is er ruimte. Heb nog veel last om dit alles te kunnen plaatsen en te aanvaarden. Er is net iets teveel op me afgekomen op een heel korte periode. Feit is dat ik veel rustiger ben, veel minder pillen slik en vooral zo goed als niets meer drink.Ze weet van mijn probleem en sinds dan houd ze er erg veel rekening mee. Het loopt nu zoals ik een poosje geleden al had gehoopt, al had ik nooit of te nimmer kunnen denken dat ik ooit iets met haar zou hebben. Ze is nog werkneemster van me geweest, een dikke 4 jaar geleden. Hoe alles toch kan lopen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 hoi wijfie, je zegt ik voel me goed, dat is het.........., dat jagen we allemaal na, het begint mij een beetje te lukken ha. toine, ga verder met koken balbalb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 op ned 2 nu zomergasten, erg goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Niemand enig idee?Hmm...en nu...wat nu? Als ik terugkrabbel kan iemand me dan ff een schop geven onder mijn achterste. Niet dat het persé veel effect zal hebben maar toch..Vond het raar om het op het rokersdraadje te plaatsen omdat ze daar al reeds gestopt met roken zijn natuurlijk. Maar heeft iemand zin om een pact te vormen? Misschien neem ik wel teveel hooi op mijn vork . We zien wel..Ik zou het liefst stoppen op 2 september. Don't ask me why Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Fleur ik zal niks vragen Wat een prut weer zeg, bah.Ben ik in de tuin bezig, ein-de-lijk gaat het weer regenen.Ik denk dat ik alles maar weer opruim.Vandaag ga ik trouwens niet drinken, met mezelf even overlegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Fleur je kunt toch met diegene gaan kijken wat zij dan wel aanraad?Een beginnetje moet ergens gemaakt worden toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 hoi fleur, ben maandag jarig en wil dan stoppen met roken, ben het zoooooooo zat, dat gekuch, lijk af en toe wel een oud mannetje........, dus ik wil wel een pact vormen met stoppen met rokenlukt dat, kan ik naar mijzelf toe nooit meer kapot. dus 15 augustus stoppen??dus .... gro toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dat is waar witte maar voor je het weet plak je weer ergens tegenaan waar je niet verder bij komt. Dat vindt ik héél moeilijk. Van heel het gedoe draait mijn maag al.Enkel praatjes slaan gaat heus niet helpen. Daar ben ik al geweest.Maar je hebt vast gelijk. Misschien probeer ik het zo onbewust al weer af te schieten.Ik schiet graag van tijd tot tijd We zullen zien, zei de blinde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 15 augustus?? Dat is binnen twee dagen al :oOohhwww ik heb meer aanloop dan dat nodig hoor. Moet daar nog ff over denken...2 dagen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Rustig aan dan maar Fleur,je moet hierin niks overhaast doen hoor.het belangrijkste is dat je je er tenslotte goed bij voelt.pfff waarom lokt het toch steeds zo dat stoppen met roken????maar nee ik ga niet mee doen.misschien ooit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Will, ik heb eens gelezen dat als je verliefd bent dat je dan het meest je natuurlijke zelf bent, dus wie weet ben jij dit, je rustige zelf, er is hoop voor je Pff nee einde crisis en einde bezuinigingen is nog lang niet in zicht vrees ik. Er lopen nu veel inspecteurs rond om te kijken of iedereen bij alles wel een geldig bonnetje geeft, dat soort gezeur (gezeur omdat het echte geld/fraude/corruptie niet daar ligt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik moet effe plaats maken voor dochterlief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 mupkejij ging toch kamperen of ben je al geweest????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Fleurtje,ik denk wel dat je op het aanbod in moet gaan om er samen naar te kijken. Samen met haar kijken welk pad je het beste kan gaan bewandelen en wat voor therapie/behandeling in jouw situatie het best aansluit. Advies daarover vanuit de professionele hoek lijkt me wel zinvol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden