Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik ga niet te lang pc-en vandaag. Nu gauw even de zon in. De bewolking lijkt hier ook alweer toe te nemen dus pakken wat je pakken kan. Naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 OEPS sorry Fleurtje,las zo over je heen!GOEDEMORGEN FLEUR!!! bloemetje om het goed te maken!Heb je de 5 maanden gered Fleur?Heb niet alles terug gelezen,tis zooooooo veel ppfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Hi Ya,met zijn zessen heb je idd snel veel wasjes. Maar die andere 5 kunnen nu toch ook de handjeslaten wapperen om de was weg te werken? 3 weken weg, er helemaal tussenuit, nu kan je erweer even tegenaan?Hier gaat het super. Sta er positief in en voel me sterk. Gister stond ik op het balkon (vuurwerk begon bijna) vraagt mijn buurmeisje: ' ik heb nog een wijntje staan, kom je een wijntje doen' Meteen gezegd dat ik niet drink. Uiteindelijk is ze met haar wijntje bij mij gekomen. Ze wilde de fles laten staan toen ze wegging, heb gevraagd of ze hem weer mee wilde nemen. Onder in het glas zat nog een bodempje, heb het glas meteen omgespoeld. Voelde me best trots!Met vriendlief even een time-out van 2 maanden. Voelt goed en hij wil op me wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Allemaal, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dat is niet erg ya, ikke was nog aan het bijlezen Yeppie en ook een mooie slinger voor jullie opgehangen. Geen feestje zonder slingers hé ook al zitten we met ons gat in de zon Jullie op weg naar de 8 maanden. Dat is bijna een jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Doe je goed Niets!Fijn dat het zo goed gaat en dat je vriend op je wil wachten siert hem!Dan zit het wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 isa, dat lijkt me niet gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ikke zie Jopie Volgens mij is ze nog verlegen Of niet goed wakker, dat kan ook..What's up girl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Uuhhhhhhhh wil niet opscheppen hoor maar bijna 9 maanden! hihi!Thanks voor je lieve slinger,Eks doet het ook nog goed dus gaan samen verder!Top dat je die 5 hebt gehaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ja, Niets, dat is ook soms een bezigheid vanmij: binnenhuis architectonische klusjes.Onlangs nog een halve villa van buiten geschilderden een keuken en badkamer van een vriendin.Maar de bui trekt over de onderste helft van NLover... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 goedemorgen iedereen,ik vind het spijtig dat ik hier zo weinig aanwezig kan zijn, ben 6 op 7 aan't werk voor unief en project met kunst en kinderen dus het neemt altijd veel tijd in beslag om een beetje bij te lezen Hier gaat alles zijn gangetje, tis te zeggen na werk en verplichtingen doen we gewoon verder met inpakken, weggooien en 'loslaten' = mijn thema deze laatste maanden blijkbaar en zeker niet gemakkelijk... wordt er iedere dag met mijne neus ingewreven De kids zijn uit huis (zoon de laatste sinds 2 maanden) en das shitdus Hannah ik begrijp je gevoelens, frustraties en vooral je verdriet en 'nakende' leegte! enerzijds ben ik blij dat ze zo zelfstandig zijn en hun planneke kunnen trekkkenanderzijds heb ik pijn, verdriet dat ze me niet meer nodig hebben... ze hebben een andere horizon ontdekt en momenteel is er voor mij geen plaatstoch nog even dit Hannahjij zal ook een nieuwe horizon ontdekken... het vraagt tijd, loslaten, verdriet, en vele andere emoties maar weet ; je bent een sterke vrouw en ook hier kom je door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Isa, lijkt me heel erg moeilijk om helemaal doorgespit te worden in de therapie. Maar wel super goed dat je het doet en je met je zelf aan de slag bent! Wat bedoelje trouwens met een sponsor te zoeken?Ya, het siert hem inderdaad. Hij was heel erg verdrietig na mijn terugval 2 wekenterug. Ik wilde zelf die time-out om met mezelf aan de slag te gaan. (Beter dan dat hij er een punt achter zou zetten) Het voelt wel goed dat ik nu even alleen benen meer na kan denken en op een rijtje kan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 9?? Doemme Des te beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dat voelt goed hé Niets? Dat geeftzoveel kracht om Nee te zeggen Dat zijn wel van die moeilijke situatieswaarin je bijna weer verleidt wordt...d u i v e l s e p r a k t i j k e n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Goedemorgen An en Isa,Een sponsor voor wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Jopie,welkom terug,ik weet hoe het voelt, een ban.Ook ik heb er ooit een gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 lees vriendelijk mee, fleur, zonder al te veel te zeggeneen ban doet meer pijn bij deze bijna 50 jarige dan gezond is (en nee, dat is niet bitter, daar mogen we best met zijn allen om lachen hoor) I know Ben jij al zooooooooo oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 dubbelNu borretje nog..Morgen? Of overmorgen..kan er niet veel naast zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Joris, ik heb ook nog wat schilderklusjes hoor, hehe. Dus je bent van harte welkom!!!Jopie goed dat je er weer bent!Dames en heren ik ga mezelf een schop onder mijn edele derriere geven en mijn schilders-outfit aantrekken!Fijne droge dag allemaal! Ik neem de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 1 keer een berichtje dat ze al zo oud is is al erg genoeg hoor Fleur maar 2 keer is wel erg hard!Ga sorry zeggen!!!!!! NU!!!!!!! FOEIIII!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Mornink.Vlgs mij is ons Fleurtje van het ongeduldige.En maar op enter rammelen en dan staat alles er twee x:o:D((((((((((JOPIE)))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Oh, je hebt al antw. gegeven Isa.Hoop dat het gaat lukken. Je weetin ieder geval wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Wat een heerlijke drukte hier.Ding, dong, GOOOOOOOOOODMORNINKKKKKKK.DE DAG IS WEER BEGONNEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 gooedemorgen Bam en Doeeiiiiiii,ik ga maar weer eens aan de was!Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Sorry Joops :$Mijn jeugdvriendin ging naar de AA. Vond een sponser, kreeg er een relatie mee. Echtgenoot kwam er achter en drie dagen later was ze dood. Les van de dag: begin geen relatie met je sponser als je nog getrouwd bent. Niet relevant, I know.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden