Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 augustus 2011

Rae

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi Ya,
met zijn zessen heb je idd snel veel wasjes. Maar die andere 5 kunnen nu toch ook de handjes
laten wapperen om de was weg te werken? 3 weken weg, er helemaal tussenuit, nu kan je er
weer even tegenaan?

Hier gaat het super. Sta er positief in en voel me sterk. Gister stond ik op het balkon (vuurwerk
begon bijna) vraagt mijn buurmeisje: ' ik heb nog een wijntje staan, kom je een wijntje doen'
Meteen gezegd dat ik niet drink. Uiteindelijk is ze met haar wijntje bij mij gekomen. Ze wilde de
fles laten staan toen ze wegging, heb gevraagd of ze hem weer mee wilde nemen. Onder in het
glas zat nog een bodempje, heb het glas meteen omgespoeld. Voelde me best trots!

Met vriendlief even een time-out van 2 maanden. Voelt goed en hij wil op me wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen iedereen,
ik vind het spijtig dat ik hier zo weinig aanwezig kan zijn, ben 6 op 7 aan't werk voor unief en project met kunst en kinderen dus het neemt altijd veel tijd in beslag om een beetje bij te lezen
Hier gaat alles zijn gangetje, tis te zeggen na werk en verplichtingen doen we gewoon verder met inpakken, weggooien en 'loslaten' = mijn thema deze laatste maanden blijkbaar en zeker niet gemakkelijk... wordt er iedere dag met mijne neus ingewreven
De kids zijn uit huis (zoon de laatste sinds 2 maanden) en das shit

dus Hannah ik begrijp je gevoelens, frustraties en vooral je verdriet en 'nakende' leegte!
enerzijds ben ik blij dat ze zo zelfstandig zijn en hun planneke kunnen trekkken
anderzijds heb ik pijn, verdriet dat ze me niet meer nodig hebben... ze hebben een andere horizon ontdekt en momenteel is er voor mij geen plaats

toch nog even dit Hannah
jij zal ook een nieuwe horizon ontdekken... het vraagt tijd, loslaten, verdriet, en vele andere emoties maar weet ; je bent een sterke vrouw en ook hier kom je door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, lijkt me heel erg moeilijk om helemaal doorgespit te worden in de therapie.
Maar wel super goed dat je het doet en je met je zelf aan de slag bent! Wat bedoel
je trouwens met een sponsor te zoeken?

Ya, het siert hem inderdaad. Hij was heel erg verdrietig na mijn terugval 2 weken
terug. Ik wilde zelf die time-out om met mezelf aan de slag te gaan. (Beter dan
dat hij er een punt achter zou zetten) Het voelt wel goed dat ik nu even alleen ben
en meer na kan denken en op een rijtje kan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, ik heb ook nog wat schilderklusjes hoor, hehe. Dus je bent van harte welkom!!!

Jopie goed dat je er weer bent!

Dames en heren ik ga mezelf een schop onder mijn edele derriere geven en mijn schilders-
outfit aantrekken!

Fijne droge dag allemaal! Ik neem de eerste niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...