lady jane Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 wij ook nog niet Niwitot zoik ben onderweg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Goedemorgen allemaal!Bol en alle anderen die op de meeting zijn vandaag, hele fijne dag gewenst, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 mmmmm.....krijg ik net een smsje, denk ik toch, zou N? maar nee, is mijn zus, ik ga maar weer eens flink bidden voor rust, gisteravond had ik het, en het was heerlijk....nu voel ik me weer behoorlijk onrustig, vervelend is dat toch, gelukkig moet ik werken, hoop dat het dan wat zakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 God, schenk mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen;de moed om te veranderen wat ik kan veranderen;en de wijsheid om het verschil hiertussen te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 uitslover :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Morgen trouwens.Veel plezier op de meeting allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Goedemorgen luitjes!Met het goede been uit bed gestapt! Heerlijken nog lekker geslapen ook.Bol-gangers: ik zal aan jullie denken vandaag.Veel genoegen met elkaar.Hoi Gaby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 quote: Originally posted by: PrimulaGoedemorgen luitjes!Met het goede been uit bed gestapt! Heerlijken nog lekker geslapen ook.uit het verkeerde bed ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 snel werken.......laters...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Jopie, ik kan niet antwoorden. Dit hangt mijn voeten uit hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Heb je Tactive nou al eens gevraagd om hier een oplossing voor te zoeken Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Knopen zijn doorgehakt de wijn weg,sapjes gehaaald ben er helemaal klaar mee.Drank is dus niet meer in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 veel plezier allemaal op de meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ha Slokje. Ook weer terug op 't honk? Welkom back. Is het je niet zo goed vergaan de afgelopen tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 quote: Originally posted by: MupkeHeb je Tactive nou al eens gevraagd om hier een oplossing voor te zoeken Fleur? Net gedaan . Hoopte dat het vanzelf zou overgaan. Soms lukt het zenne..en soms helemaal niet.Stom gedoe!Gaat ie waarschijnlijk met nen helen technische uitleg komen. Ik kijk er naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 zal het gaan ja???!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Vraag meteen ook even wat je kunt doen aan die dubbele postings. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Volgens mij heeft het één met het ander te maken :light:Was jij net niet op minderen overgestapt Slokje? Of was dat een andere appel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ja klopt fleurtje,Maar ben er nu echt klaar mee weg ermee wordt er niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Dag Fleurie en Mup, Al lekker actief jullie twee. Dag iedereen. Nog steeds mijn lievelingsweer hier. Wou dat elke zomer zo was. Dag 13. Is geleden sinds mijn opname in de lente vorig jaar. Morgen twee weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik ben nog niet actief hoor Rae. Hang hier maar wat rond. 14 dagen morgen. Dat moet wel goed voelen voor je. Waarom kijk je er zo confused over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Omdat het zo uniek is, Mup. Had niet gedacht dat ik dat 'zomaar' kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Leuk dat je weer bij ons aanhaakt dan Slokje. Eerste dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Goodmorning Frummers,Zo, wat voel ik me goed. Schilderij af.Lekker uitgeslapen. Geen last vansomberheden. Vandaag de grote dag?Even bijlezen met een bakkie erbij...van Yvonne? Hoop dat jullie eenmooie dag krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden