Rae Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 'k Ga in elk geval ook knorren. Verzorg je Fleur. Heb je nu een date met een therapeut? 'k lees het morgen wel, want ik val om ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 En hoe later op de avond...............een hele zware dag gehad emotioneel,en voor het eerst helemaal niet eens gedachtnormaal zou ik nu gaan drinken.Net als Witte gefietst en nog wat strand meegepikten daar over mijn trubbles gesprokenwijze raad gekregenen paar goeie inzichten gehadnu nog Coco eren" inzicht zonder handeling brengt geen verandering"en dat is het moeilijkste deel voor een type als ikwerk aan de winkel dusmaar wel op één dag uit de paniekmodus en weer in de (beetje) vertrouwen modus.crisis als kans zal ik maar denkenen nu die kans nog grijpen.Dinah meis, mocht je nog lezen;veel sterkte morgen en bij de operatie donderdag:heart:en voor ons: lekker slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden