Gaby Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bor,zelfs voor een minderaar heb ik veels en veels teveel gezopen hoor (ik kan hooguit 1 dag minderen )Bako ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bako, wat nu toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 zo even veiligheid ingebouwd voor vanavond ik ga mijn gezicht laten epileren met een touwtje, alle donsjes eraf, snor en baard weg, zodat ik mooi glad ben ik de zon die gaat komen , en daarna naar de AA, das een welbestede avond zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 goedemiddag,joris en spike zijn gaan wandelen? goed zo, zou spike goed doen, lekker lopen en verstand op nul.he bako, je zegt de weg kwijt? gewoon even chill man, wereld vergaat echt niet hoor...hier is de zon aardig gaan schijnen en autootje staat te blinken nadat ik hem grondig heb gewassen enzo..eten jullie vanavond?'k weet het nog niet, misschien frisse salade enzo eve beetje aan de lijn-lijntot horenstoine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 quote: Originally posted by: toinehe bako, je zegt de weg kwijt? gewoon even chill man, wereld vergaat echt niet hoor... toine Toine. Ik heb erg veel moeite met de manier waarop je naar Bako reageerd. Zo van even chillen en dan is het over. Het gaat om iemand die eigenlijk hulp vraagt en dat doe jij even af met zo'n reactie. Als we zo zouden reageren naar jou als je moeilijk zit? Zou je dan het gevoel hebben dat we je nog serieus nemen.Probeer hier niet de jofele jongen uit te hangen want dat vind ik niet prettig. Schrijf of reageer dan niet, maar niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Toine, Bako wil niet drinken. Never- Nooit.Dan 'vergaat'. de wereld wel.Dan voel je je verre van happy.En ook schuldig naar jezelf toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bako, ik weet hoe ellendig je je nu voelt.We weten dat allemaal hier.Kom schrijven, het zal je zeker helpen.Of kan je misschien iemand bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Ik vertel toch maar even dat ik heerlijk in de zon heb gelegen en dat het nu erg goed gaat.Tot vanavond, eerst weer koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bako,kunnen we iets voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 he soothe we gaan elkaar toch niet uitleggen hoe erg het allemaal is!denk dat iemand die in paniek is, rustige woorden nodig heeft en niet meegaan in zijn paniek, toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 hoop nu op antwoord van tactustot nu toe heb ik het gered op eigen krachtnu ben ik zo hard onderuit gegaanongelooflijkredt het niet meermoet mijn kop buigen en hulp vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 zit net een mega-goed nummer van miles davis te beluisteren autumn leaves, tranentrekker, ik houd het bij zulke muziekk nooit droog, misschien raar, maar wat ik zeg bere-nummer echte klassiekergroeten toineen sorry soothe als ik wat vel over kwam, maar houd niet zo van de uitleggende leraar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 toch helemaal niet erg om hulp te vragen, bako? weet je in ieder geval dat je de stap in de juiste richting heb gezet en dat het en dat lijkt nog ver weg, dat het gewoon allemaal heus goed komt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 knap hoor van je Bako dat je hulp vraagt!aangezien ik eigenlijk allleen hier op het forum kom, wist ik niet dat je tactive ook om hulp kon vragen? of bedoel je nu het draadje ''vraag het aan tactus?"maar ik hoop dat ze je hulp kunnen geven Bako, weet hoe ellendig het voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bako hoe is dat zo gekomen of wil je dat liever niet vertellen. Maar je bent nu niet alleen, bijna heel de groep die er nu is, wil je graag helpen. Wat kunnen we doen waardoor jij je wat prettiger voelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Lieve Bako heb net een pb naar je gedaan hoop dat ik erwat op hoor van jeDikke knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Uitleggende leraar.toine, een rustige toon, dat is juist.Ben ik het mee een eens.Maar, he man chill even, vind ik wat oppervlakkig.Verder maak ik van deze mug geen olifant, en kan me in Miles vinden. En fel overkomen'naar mij toe' kan ik mee dealen.sorry hoeft nu ook weer niet. maar wel netjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Deze felle rakker, gaat een hap voor woef en zichzelf maken.Allen een groet.Bako sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Hoi Bako, Op 17-03 schreef je nog: Quote: Vandaag is het donderdag Geen behoefte om onzin te schrijven op deze draad Wel wil ik vertellen dat ik ondanks alles zin heb,zin in alles wat ons leven leefbaar maakt Geen negatieve en zwarte gedachten ,maar genieten van het wakker worden van alle natuur om mij heen Horen hoe de lijster zingt,de klimhortensia uitloopt en de eerste bollen bloeien Heb vandaag een eend met 9 pullen gezien Nog 2 weken en dan sta ik 888 dagen droog Dit was altijd mijn streven,maar hoe nu verder Zie ,toch nog onzin Gewoon doorgaan Kun je hier geen kracht uit putten om deavond door te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Smakelijk Heer Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Dank Bolletje.Nu eerst een frisje en een nootje.Met de nootjes sla ik dikwijls door.Dag vrouwe Bolletje.Een zeer goed gastvrouw meen ik te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 quote: Originally posted by: Gabywat ik me ook bedacht was; hoe snel mijn gedachten kunnen veranderen, vanochtend nam ik de beslissing om niet te drinken vandaag, refu geslikt, en er gebeurt iets waar ik niet mee om kan gaan, en de eerste gedachte/wil ''DRANK" , dat heb ik ook op mijn werk, ik werk als mijn baas me vraagt me even te spreken ben ik al meteen in paniek, ik denk dan meteen negatief, en vaak is er niets aan de hand, vraagt ie bv of ik z'n sleutels heb gezien, das toch niet normaal, ik heb altijd maar die angst, en ik ben het zo zat, iemand een kant en klare oplossing Ik weet niet of je nog leest Gabs. En anders misschien later terugleest.Ik merk zelf dat drank daar een hele grote invloed op heeft. Niet drinken geeft innerlijke rust en is goed voor je zelfvertrouwen.Jij hebt toch ook wel nager droog gestaan al. Heb je die angstgevoelens dan ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 wil je mij dan uitleggen, waarom dat oppervlakkig is?was oprecht bedoeld en wilde graag dat de paniek wat zakte.als dat dan ervaren wordt als oppervlakkig, wat was dan de juiste manier?moest het misschien in wat algemener beschaafd nederlands?hoe zou dat dan niet klinken?misschien kan ik hier van leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 zo ik heb mezelf verwend, er is net een heerlijke maaltijd bezorgd met allerlei vis gerechten en tapenade etc. ,dacht mag wel voor het geld dat ik vannacht heb uitgespaard aan drank eet smakelijk een ieder die nog gaat eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Oh, je bent er nog. Eet sakelijk Gaby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden