Spring naar bijdragen

Zaterdag 20-08-2011


Susana

Aanbevolen berichten

Zo mensen ik ga een paar dagen er tussenuit. Schoonzus komt op bezoek en wil gaan genieten.
o Borrie, ik mag mijn bezorgdheid uitspreken, dat is n.l. een gevoel van mij. Daarmee zeg ik helemaal niet dat Nien geen goeie moeder zou zijn. Dat weet ik ook niet, dat weet alleen zij.
Maar mijn gevoelens neer schrijven dat moet kunnen hier. Ik heb het bij mijzelf gehouden.
Mensen tot later allemaal.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Natuurlijk Toine.
Maar van het moment je op een forum als adb komt en dingen deelt wordt het plaatje anders.
Ik freak niet over alles en iedereen. Over sommige dingen dan weer wel en vlug.
Anderzijds heb ik ook geleerd op tijd en stond afstand te nemen. Niet van het forum maar een stapje terug van mezelf.
Veel aangenamer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal gelijk fleur, even afstand van jezelf, wordt af en toe ook zo moe van mijzelf
altijd aan het zuren, pietje precies, niets goed genoeg, lijk wel een oud wijf af en toe
ha....... zou eens op vakantie moeten ver weg van mijzelf...., hoe ga ik dat aanpakken??

wilde ook nog even in de zon, maar begint hier behoorlijk te betrekken.................:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hannah, wat goed van je, dat je dat nog weet.

Vorig jaar oktober heeft de rabobank ons huis in de executieverkoop gedaan. We hebben dat kunnen tegenhouden met een kortgeding, omdat mijn man nu weer werk heeft. Wel staat ons huis in de verkoop en als we het niet binnen een jaar verkopen ( eind december) gaat het huis weer in de executie)
Maar nu mijn man weer werk heeft gaan ze het 14 september as. nog een keer bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

Dat het bericht niet naar 1 iemand persoonlijk is gericht zou kunnen maar klnkt absurd. Je geeft een rechtstreeks antwoord op mijn posting nl door terug in te springen op mijn mening. Ik heb daar zelfs helemaal geen probleem mee. Rechtuit en to the point. Maar goed..algemeen dus.

Het was inderdaad bedoeld naar de mensen die mij diezelfde morgen hadden meegemaakt en waar ik vol vertrouwen mezelf droogmelde voor de rest van de dag. Die mensen, en niemand anders. Ik had je berichtje 'GOE BEZIG' die morgen geïnterpretteerd als harde spot en dat bevestigde voor mij dat je niets meer van me moest weten na onze pb-tjes van 19 juli. En ik er van uit ging dat het je geen zier meer kon schelen of ik nu dronk of niet. Vanuit dit perspectief even absurd om het aan jou persoonlijk te richten, via een publiek forum dan nog.

Ik herinner me één van je pb's nog. Vond ik heel angstaanjagend. Inderdaad spijtig dat dat idee er nog zit. Voor ons beiden dan maar. Jij hebt het recht niet te zeggen dat ik overdrijf. Jij weet immers helemaal niet hoe ik me voelde die keer dat je schreef dat je aan de vierde of vijfde fles ging.

Dat was heel akelig inderdaad. Dat heeft me toen ook zo gespijt (en andere schrijfsels onder invloed) dat ik je voorgesteld heb ons maatjesschap op te zeggen. Dat was in maart denk ik. Nogmaals, derde keer, dat is het verleden. Die 5 flessen waren toen al uitzonderlijk, en nu zijn ze onmogelijk.

Voor hetzelfde geld hoef jij nog maar één glas en je bent dood. Maar mij niet gelaten. Vraag me af waarom ik er nog energie in steek. Jij bent een held.

Da's duidelijk ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae, je bent toch goed bezig. Laat het daarbij. Krijg de indruk dat je wat opgefokt raakt door je zoveel te (moeten of willen) verdedigen.

In het algemeen, begrijp de allergie niet die op dit forum leeft als je zegt minderaar te zijn.
Elke fles die iemand NIET drinkt is er eentje. En hoe meer niet gedronken worden, des te beter natuurlijk. Maar we hebben allemaal onze aanloopfase gehad. Van periodes droog tot toch weer terugvallen. Kom op!
Of is hier iemand die op zekere dag wakker werd, zich realiseerde een probleem te hebben en nooit meer naar de fles gegrepen heeft? :huh:

Mijn dag was heerlijk. Lekker een paar uur in de tuin gewerkt en de rest van de dag met een boek in de tuin. :rose: En toen kwam toch even de gedachte om naar de winkel te gaan voor een paar pilsjes. Is toch normaal om daarmee zo'n heerlijke dag mee af te sluiten?
Niet gedaan hoor. Maar wel bedacht dat ik dat ooit weer wil kunnen. Maar daarvoor is het nog veel te vroeg.
Helaas pindakaas en eigen schuld, dikke bult. Zoiets. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike, je bent al evenzeer van de partij met mij respectloos en ongepast te noemen, waarmee in mijn kop de etterbuil is opengebarsten. Wijzere mensen zouden zo'n uitspraken beter kunnen verdragen en relativeren, maar mij gaat dat door merg en been en blijft dat nazinderen. Moest ik ooit in een vlaag van zinsverbijstering iemand op dit forum zo beschuldigen zou 'k op z'n minst mijn excuses aanbieden achteraf.

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idem dito Rae. Misschien nam ik bepaalde dingen te persoonlijk.

Ik heb straks al geen peuken meer :angry:
Ik heb nog maar één cola gedronken..de fles is voor het bezoek straks. Maar uiteraard gaan de restjes naar mezelf. Kan ik later nog eens over memmen :angry:.

I'm not an addic baby that's a lie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: fleurtje



Ik heb straks al geen peuken meer :angry:

Ik heb nog maar één cola gedronken..de fles is voor het bezoek straks. Maar uiteraard gaan de restjes naar mezelf. Kan ik later nog eens over memmen :angry:.



:o :o :o
Als je cola vervangt door het woord bier
:D :D
Spooky

Heintje
:angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...