Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Stuur je Will door naar mij Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 'Lig' je op de route Mup??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Mijn dochter komt pas volgende week woensdag terug. Maar ik had waarschijnlijk niet zoveel verlof kunnen nemen voor gans de periode dat Will wegblijft natuurlijk :light:Aaah toch spijtig maar zoals je zegt Will is een schatje, je zal wel zien . Schattig ding Ik ben er ff mee weg..dochter op fb.Als ik je niet meer zie of hoor (moet morgen werken dus ik verwacht mezelf niet zo vroeg op de ochtend achter de pc), veeeeeeeeeeel plezier morgen! Wou dat ik erbij was Zou ie ook langs Mups gaan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik weet niet Von. Wat is zijn route? Rondje Nederland toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: MupkeStuur je Will door naar mij Von? Echt?????!!!!!!!!!!! Nondeju hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeZou ie ook langs Mups gaan ?? Ik denk het wel! Lekker slapen straks Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 :angry:Als ge over den duvel spreekt ziede zijne staart Moet ervandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hihihihi, Fleur, ik zal je foto erbij houden.. dan ben je er toch een beetje bij he? En nou lekker slapen hoor.. komt goed Mups, hij is inderdaad een rondje nederland aan het doen en volgens mij door de randstad omhoog geklommen naar Texel, morgen dus Friesland en dan denk ik aan de oostkant weer 'dalen'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: YvonneMups, hij is inderdaad een rondje nederland aan het doen en volgens mij door de randstad omhoog geklommen naar Texel, morgen dus Friesland en dan denk ik aan de oostkant weer 'dalen'... Nou, kijk aan. Dan komt het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :angry: Als ge over den duvel spreekt ziede zijne staart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hijg, puf, steun... Ik ben terug!!! Dacht ff de spierpijn eruit rennen, maar volgens mij iets teveel gedaan! Dus Jopie ik heb meteen ook voor jou gelopen. Dat worden morgen hele zware en stijve benen... Als ik zo door ga met sporten en niet drinken word ik nog gezond Alleen dan nog stoppen met roken:huh:Mooi Will dat je aangekomen bent. Je had toch internet op je hotelkamer... Gezelligheid vanmiddag met Will en Tatum op het terras. Onverwachte leuke zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hihi Niets, dikke pluim voor je hoor... Maar das wel lekker pijn dan morgen, weet je waar je het voor hebt gedaan... Will inderdaad in the house..nou moetie alleen nog wat zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNiets, hoor jij soms nog iets van Lenie? Jullie woonden toch niet zo ver van elkaar toch? Niets gedaan hier. Niets meer, niets minder Leuke woordspeling Ik heb haar vanavond nog even aan de telefoon gehad. Spreek haar elke week wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Will:present: Mooi ritje gehad langs het meer??? Nog de goede route kunnen vinden?Volgende keer neem ik mijn helm en mijn motorbroek mee:DYvon, dank je. Ik voel me goed. Elke avond 2 uur wandelen en sinds een paar dagen hardlopen erbij!Vandaag 22 dagen droog! En counting!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 A very good evening, was alles bij aan het lezen Heb reuzenamiddag gehad, totaal onverwachts may i say !!Nu op texel, maar wel hevige pijn in linkerbuik, weet niet hoe het komt.Dacht eerst dat het krampen waren, maar dit is te hevig. In geval van, kan er iemand met een rocket III rijden ?? Morgen hopelijk beter. Aniway, goed aangekomen, boot gemiust op 5m, maar ze varen nu alle half uurtjes, dus het viel mee !!Nu de zeehondjes nog zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik ga mn bed eens opzoeken.Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Will is het links in je onderbuik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hoi Famke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Niets, heb je een helm ??? Ik kom gewoon terug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 ja klopt niets, links een cm of 5 onder mijn ribben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 hoi MyLady, me meet joe tommorow ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 goeieavond allemaalOh jee zit daar je blinde darm niet Will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hoi Wil, Ellendig dat je zo'n buikpuin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Witte, die zit rechts.We gaan toch niet allemaal doktertje spelen.Aanp: woordje te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden