Spring naar bijdragen

zondag 21 augustus


toine

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sneeuwwitje, heb je misschien niet heel licht haar? Dan heeft een blondkleuring namelijk niet zoveel effect, en das nog zacht uitgedrukt... heb ooit ook blonde verf geprobeerd, maar was niets van terug te zien later..
Blijkt dat je eerst je haar moet ontkleuren of hoe je dat ook noemt en dan pas die blonde kleur er in moet gooien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha!! Jij doet het ook al dubbel!! :D

Heeft ie achtergehouden:angry:. Ik wist helemaal niet dat ie ook langs jou ging gaan :(. Maar dan nog had ik waarschijnlijk te veel schrik gehad om achterop dat gevaarte te gaan zitten. Bovendien ben ik er wel zeker van dat Will dat zwaar machien kan rechthouden maar als ik dan naar zijn carruur kijk denk ik toch altijd ff dat diene moto ne keer met hem gaat lopen. Dat weegt echt watte.
Kan diene nu niet met den auto gaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woehaaaaa, lieve Fleur.. wacht maar tot hij dit leest, hihi.
Maar inderdaad, hij had gewoon met de auto moeten gaan... maar als ik heeel eerlijk ben.. dan was je vast ook niet meegegaan... dochterlief heeft je nodig toch?
Maarru... zeker te weten dat wij elkaar ook een keer ontmoeten... of het nou hier in het noorden is of daar bij jouw in de buurt, het gaat ooit gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...