lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Nee Jopie, ik heb ooit, 8 maanden zwangerachterop een motor gezetendoodsangsten uitgestaanleuk om naar te kijken, dat wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Leuk he Tatum en Jopiezo even het virtuele wegen gewoon face to faceMisschien een nieuw plantje benamenHannah met de mooie ogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeHahaha Fleurtje, volgens mij zijn alle mannen hetzelfde. Maar volgens de buurvrouw is mijn haar wel lichter, idd buiten. Benieuwd of je man toch iets heeft opgemerkt :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 helemaal mee eens Joopzouwen meer mensen moeten doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Bijgelezen..Iets korter dan vanmorgen, phoehNiets, hoor jij soms nog iets van Lenie? Jullie woonden toch niet zo ver van elkaar toch?Niets gedaan hier. Niets meer, niets minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 zei de gek;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Fleurtje, mijn man zag niets aan mij.Het rare is, als ik gedronken heb, ziet hij het gelijk. Waarschijnlijk zijn zijn voelsprieten en ogen daar nog op gebaseerd. Ik kan hem ook geen ongelijk geven, want voor een partner is het ook geen lolletje om met een verslaafde te huizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Sneeuwwitje, heb je misschien niet heel licht haar? Dan heeft een blondkleuring namelijk niet zoveel effect, en das nog zacht uitgedrukt... heb ooit ook blonde verf geprobeerd, maar was niets van terug te zien later.. Blijkt dat je eerst je haar moet ontkleuren of hoe je dat ook noemt en dan pas die blonde kleur er in moet gooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Heb trouwens ook HEEEEL weinig gedaan vandaag... lekker in de zon in de tuin met een boek... en das uit.. zo jammer weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Bij sommige zie je het vast ook heel goed aan de ogen als ie gedronken heeft. Ik zie er dan altijd nogal slaperig uit . Moet moeilijk zijn voor een partner om toe te kijken en af te wachten op één of andere manier. Vast wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ga weer afsluiten.Doei allemaal,Vond het weer erg gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hier was het echt pokkewarm maar niet zonnig . Leek zo een stormweertje aan te komen maar het is er niet van gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Effe een dienstmededeling: Wil is op Texel aangekomen.. Toch jammer dat Fleur niet achterop wilde zitten (hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik ook voor geen goud op zo'n ding zou gaan, zelfs niet als hij stil staat:$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Is Will bij jou nu vonneke? Ik kan echt niet meer volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Nee hoor Fleur.. nog niet, dat gaat morgen gebeuren dus, dan gaat hij nog net een stukkie noordelijker, hij is nu op het eilandje texel, morgen gaat hij richting Friesland .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Den deugniet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Waarom een deugniet Fleur... hihi. En eigenlijk had je achterop moeten gaan zitten he? Zou zo leuk zijn geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 En ja hoor, dat dubbelen is blijkbaar besmettelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Yvonne, ik heb wel blond haar, meer goudblond niet lichtblond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 ohohohhh sneeuwwitje.. zit de kleur dan te dicht op je eigen kleur misschien? Of was het geen verf maar een spoeling??? Evenzogoed wel jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 haha!! Jij doet het ook al dubbel!! Heeft ie achtergehouden:angry:. Ik wist helemaal niet dat ie ook langs jou ging gaan . Maar dan nog had ik waarschijnlijk te veel schrik gehad om achterop dat gevaarte te gaan zitten. Bovendien ben ik er wel zeker van dat Will dat zwaar machien kan rechthouden maar als ik dan naar zijn carruur kijk denk ik toch altijd ff dat diene moto ne keer met hem gaat lopen. Dat weegt echt watte. Kan diene nu niet met den auto gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ohh, zal eens kijken of het geen spoeling was. Normaal doe ik altijd blonde lokjes, maar ik heb veel haar en die lokjes gaan per stuk.Met knippen ben ik dan vaak € 80,-- kwijt, dus ik zoek nu een goedkoper alternatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Woehaaaaa, lieve Fleur.. wacht maar tot hij dit leest, hihi. Maar inderdaad, hij had gewoon met de auto moeten gaan... maar als ik heeel eerlijk ben.. dan was je vast ook niet meegegaan... dochterlief heeft je nodig toch? Maarru... zeker te weten dat wij elkaar ook een keer ontmoeten... of het nou hier in het noorden is of daar bij jouw in de buurt, het gaat ooit gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeMet knippen ben ik dan vaak € 80,-- kwijt, dus ik zoek nu een goedkoper alternatief. Ik heb vandaag zelf mn haar geknipt. Goedkoop genoeg? Was noodzaak hoor omdat mijn eigen kapster op vakantie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden