Susana Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...we beginnen hier de school dus ik moet opnieuw de ritme pakken.Alles nog rustig hier ga ik lekker sporten om met goede energie mijn week beginnen, ik zie jullie zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Susane, goeie morgen,sportse maar weer (knap hoor elke ochtend) Ik ga zo maar weer aan het werk.Fijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Moggu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 goeienmorgen allevandaag weer een mooie dag zo te zien:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Straks eerst slapen, heb nachtdienst gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 denker slaap lekker..hoop niet dat het te warm is..vannacht wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Met nachtdiensten kan ik nu eindelijk lekker buiten lopen. Das wel fijn. En nu ik niet meer drink en een AD krijg, slaap ik beter zelfs overdag pak ik mijn rust. S'nachts soms wel tien uren slaap en dat is geweldig want voorheen sliep ik altijd maar twee of drie uurtje's dan weer wakker. Dus een biertje weer naar bed, weer naar de plee, koppijn... Ook al slaap ik nu twee uur overdag en moet werken snachts, dan voel ik me nog tig keer beter als toen ik dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 lijk me heerlijk lekker slapen..nee hier drie uurtjes en dan is het gedaanals dat nog eens zou veranderen dan zou ik heel blij zijn en niet meer zo moewordt echt gek van die lange nachtenmaar wel fijn voor jou dat het weer goed met je gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goedemorgen iedereen:rose:,Straks weer werken, niet zoveel zin in vandaag, haha. Fijne dag!Lfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Het gaat goed. Maar wel echt op dicipline. Ik merk dat ik stiekum met mezelf begin te onderhandelen over de eerstvolgende drinksessie. Raar, ik ben toch geen twee personen? Maar goed, mijn doel is een jaar droog dat word mijn Marathon met Refusal als Epo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 mogge,bagger geslapen, chagerijnig, nergens zin in blablblbalabl......ga wel trainen, altijd goed voor mijn humeur........hoor het wel groeten toinenou ik kan het er nog net uitpersen, fijne dag allemaal en maak er wat van vallvblalballbalball:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Fijne dag Toine, ik ga vandaag bankdrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goede morgen allemaal, vrolijk, zin hebbend, niet zin hebbend,chagerijnig, boos, uitgeslapen, niet uigeslapen, hyper of gewoon blij.... ... Ik ga eerst maar eens een bakkie koffie en thee zetten, dat wil nog wel eens helpen. Hier weer windstil, geen drup gevallen aan regen gisteren, wel een dag vol zon gehad... als dat zo de komende drie weken blijft teken ik daarvoor. En als het weer zou omslaan... heb ik in ieder geval de afgelopen twee dagen en deze morgen zo gehad.Voor mij dus de eerste vakantiedag.... YESSSSSSSSSSSSSS:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Yvonne: geniet van je vakantie, voor mij deze jaar nog geen vakantie, herfst vakantie heb ik vrij...duurt nog een tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 he denker, hoeveel gewicht met bankdrukken? bij mij houd het met 110 kilo echt op, kan ik setjes van 10 maken en daarna lig ik behoorlijk in de vernieling, maar we zijn weer op de goede weg!vandaag benen trainen, daar zie ik altijd tegen op...., ga ik echt gesloopt weg en met trillende benen loop ik na afloop trap af ha..., jaja, waar zijn we mee bezig he....groeten toine ga ervandoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goedemorgen van op het werk :$Vervelende nacht gehad. Om 11u in bed en pas rond 1u in slaap gevallen. Tussendoor drie keer eruit . Om 3u er nog eens uit en om 6u opstaan. Kort dus...Het was nog donker vanmorgen Bye bye good life Vonneke, superveel plezier vandaag!! Denker, volhouden zenne...ik las je net op het weekpact. Niet toegeven hoor..het zakt vast weer weg. Ik ga beneden nog een pafke doen. I hate work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Murning Fleur... ik zal aan je denken vandaag hoor. Het belooft hier weer een heeeeeerlijke dag met weinig wind en veel zon te worden Dus ik ga heerlijk genieten. Hoop dat Wil een beetje is opgeknapt vannacht. En ik hoop dat jij niet al te moe bent over de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goedemorgen,hier ook dikke mist en geen zon.Von,lekker, vakantie.Hannah,fijn dat je het zo leuk hebt gehaden nog beter dat je het gedaan hebt.Super.Volgende keer hier?Spike,beterschap, de griep heerst,ik heb ook drie dagen in bed gelegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Een dagje Amsterdam is niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goedemorgen Spike, Tina, Hannah, Toineen de rest deze ochtend, even bijlezen,cafe con leche erbij, NOS journaal overLibië op de achtergrond. Gisteren eengezellige date gehad zonder alcohol!...enne... ik sta alweer één maanddroog Spike een griepje? Beterschap meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike beterschap,als je gedeprimeerd bent,probeer dan niet de hele dag in bed te lijggen.Dat maakt het alleen maar erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik las net gisteren terug,die Will, doet alle dames van het forum aan.Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ja, lachen hoor.Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 goede morgen allemaal.yvonne geniet van de vakantie spike beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike, vandaag hoor je toch van de DA?Spannend. Depri gevoelens? In lijn met Tinahaar advies, maak ook een wandelingetje in de en luister naar neutrale en vrolijke muziek, bijv. Afrikaanse.*music Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden