Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 En voor mup... alleen is die er niet geloof ik?? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 't Is onbegrijpelijk, Sneeuwwit, anno 2011. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nou Sneewit... das inderdaad behoorlijk balen, echt belachelijk zo'n houding. Maar wel heerlijk dat je zo goed aan het lijnen bent.. en leuk he, al die kleren die je weer aankunt nu.. en dat helemaal voor nop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja onbegrijpelijk, dat vind ik ook.Iedereen in mijn omgeving denkt ook heel makkelijk, de eerste weken is iedereen aangedaan en snapt je gevecht, maar nu vindt iedereen het heel gewoon en heeft niet in de gaten dat iedere dag nog steeds een gevecht is. Een klein complimentje kan veel doen, maar als ik tegen mijn man zeg, ik heb zo;n erge trek, dan is het antwoord, dat zit tussen de oren. Klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi Snowy,Je moet zelf ook op je strepen staan hoor.Beetje assertief. Aangeven dat je bepaalde dingen anders wilt zien.Je kan ook verder zoeken, naar efectievere zorg.Laat je niet met een kluitje en een pil in het riet sturen.Een terugval moet voorkomen worden, dus zoek het beste voor jezelf.Ook ben je niet aan Iriszorg gebonden. Er is meer.Sterkte slankie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Kan me indenken dat dat moeilijk is sneeuw, maar misschien is het van je man ook wel een manier om zichzelf te beschermen.... vindt hij de situatie ook moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 De trek zit na elf weken ook tussen de oren.Of ergens in de grijze massa.Maakt de trek er overigens niet minder om.Zeg maar tegen je mannetje, dat ik je gelijk geef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Scoothe en Yvon, jullie hebben gelijk.Donderdag zie ik voor de tweede keer mijn hulpverlener. Ik ga voor mezelf een briefje maken met alle in en outs.Mijn man is heel gesloten en drinkt niet, maar hij ziet meer dan ik denk.Ook hij heeft die angst nog steeds, dat ik ga drinken en mezelf weer wat ga aandoen.Vannacht gaat hij weer de nachtdienst in en elke keer zegt hij dan, hou je sterk.Ach ik zit een beetje te malen, ik ga met Bikkel wandelen. Onderussen is de zon hier ook weg.Op het journaal zeiden ze net dat er zwaar weer op komst is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 zo even pauze...Sneeuwwitje herkenbaar,maar niet alcoholisten kunnen zich volgens mij , echt heel slecht inleven wat het is om trek te hebben daar ben ik allang achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Lekker wandelen Sneeuw... hier vanmorgen heerlijk in de zon in de tuin met Wil koffie gedronken...toen hij wegging hebben we een regenbui gehad, maar inmiddels is het weer droog en lijkt de zon weer terug te komen, dus... wie weet komt de regen bij jou ook maar even om de hoek piepen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Snowy,Doe ik ook altijd in's and out's opschrijven.Beslagen ten ijs komen. Vaak wil ik alles tegelijk vertellen en sla lek,dan is een lijst handig.Pas op voor de bliksem.Jimmy groet Bikkel.Ga er van uit, dat je man terecht bezorgd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Mijn man is een schat, echt waar.Ik wacht even met wandelen het begint hier te donderen. Nu weet ik ook waarom mijn hond de hele tijd al zo onrustig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja, alleen de mensen die van een andere verslaving af zijn gekomen, kunnen misschien invoelen hoe het is om van de alc. af te komen. En dan nog geeft b.v. een sigaret toch weer een heel ander gevoel dan alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja Gaby en Bolletje, je moet echt verslaafd zijn, om een verslaafde te kunnen begrijpen.Het word hier donkergroen buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeJa onbegrijpelijk, dat vind ik ook. Iedereen in mijn omgeving denkt ook heel makkelijk, de eerste weken is iedereen aangedaan en snapt je gevecht, maar nu vindt iedereen het heel gewoon en heeft niet in de gaten dat iedere dag nog steeds een gevecht is. Een klein complimentje kan veel doen, maar als ik tegen mijn man zeg, ik heb zo;n erge trek, dan is het antwoord, dat zit tussen de oren. Klaar heel herkenbaar dit..maar mensen die niet verslaafd zijn begrijpen het ook gewoon nietje drink niet meer en dat vinden ze eigenlijk heel gewoon je bent gewoon gestopt en dat is alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Wauuwww, wat een weer even mijn ramen dichtdoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Marion,tijdens mijn opname heb ik een gesprek met de Brijder gehad,of eigenlijk 3 gesprekken.Ik heb nog nooit zo'n onzin meegemaakt.Alles werd via een computerprogramma gedaan,dus alle vragen en mijn antwoorden werden opgeslagen.Volgens de statistieken was ik geen alcoholist,voor de eventuele trek werd mij Naltrexon aangeboden.Tevens mocht ik een lijfstijltraining gaan doen,wel moest ik mij ervan bewust zijn dat de meestedeelnemers nog dronken en meestal ook niet van zins warente stoppen.Je kan begrijpen dat ik vriendelijk heb bedankt enverder mijn eigen weg heb gezocht.Wat een onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 en hier gaat het weer lekker opknappen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Wonen in zo'n klein landje... en dan toch zulke enorme verschillen in het weer, gek is dat. Wat een belachelijke houding Tina daar.. kan me indenken dat je voor de eer hebt bedankt. Overigens moest ik iedereen de hartlijke groeten van Wil doen... hij zal zich vanavond wel weer melden denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Snoepje,Hier breekt het zonnetje ook door.Mag niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 is Will zijn pijn in zijn buik al over Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi Gaby, ja, helemaal gelukkig. Heeft nergens meer last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Luitjes, ik ga weer even de tuin in.. zolang het nog kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Albertina, wat goed dat je je eigen weg gezocht hebt en nu al zolang droog staat.Het ging hier even heel hard te keer met het weer, maar het klaart nu weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goeie middag,wat is er alweer veel geschreven zeg. Veel slechte slapers hier op het forum.Ik heb eindelijk heerlijk geslapen, zelfs een beetje uitgeslapen, totdat kat 2 vonddat hij me wakker moest maken omdat meneer uit de kraan wilde drinken en nietuit zijn waterbak(decadente kat)De meningen wisselen heel erg sterk mbt hulpverlening. Denk dat dat voor iedereeneen persoonlijke ervaring is. Ik heb goede ervaringen bij de Brijder, ook met deleefstijltraining, maar ik doe het individueel en niet in groepsverband.Maar Sneeuwwitje, 1x een hulpverlener zien in 3 maanden is inderdaad hele karigenazorg zeg. Flink op je strepen gaan staan en pleiten voor meer hulp, of naar eenandere instantie gaan. Wel top dat je zelf zo goed bezig bent met het niet drinken. Hier grouwe lucht, regen en donders, heerlijk zeg. Op zo'n dag kan ik me er eindelijktoe zetten om weer eens te gaan poetsen. Gaat hier verder top! ruim 3 weken droognu en eigenlijk ook geen trek gehad (behalve vorige week dinsdag even). Gewoondoorgaan nu!!! Mijn lijf is me nu al dankbaar, veel sporten, goed eten, niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden