blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Lieve Mensen,Ik trek mij even terug van het forum.Raakt mij momenteel te diep.Zal me iedere ochtend nog wel even melden op het refu-draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Heb nou ook wat vertrouwen in het mens zelf! NIet iedereen is meteen dood als ie even een andere afslag neemt, gewoon wil kijken wat daar zit, het kan ook juist sterken.Bor, hou je kop derbij!Helemaal mee eens jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Ik probeer het even te laten voor wat het is,het raakt mij allemaal erg veel.Ik laat mij teveel meeslepen en dat is niet goed voor mij.Dus, even wat afstand, tenminste dat probeer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Bor, of we er allemaal klaar mee zijn?Ik maak liever zelf uit wanneer ik ergens klaar mee ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeZo, dan zijn we er nu allemaal klaar mee. We gaan het er niet meer over hebben. Het is mooi weer, geniet daarvan allemaal:heart: Helemaal mee eens.Klaar ermee en vrolijk en fruitig de dag in:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Stillekes.........even een kleine pauze tussen de hh klusjes.Ik heb een lijst van wat ik elke dag kan doen.Dit heb ik samen met de dame van de nazorg bedacht'en ik moet zeggen, het werkt wel.Alleen moet ik zorgen dat ik niet doordraaf van het éne klusje in het andereval en zo maar doorga.Lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeEn wie denkt Max tegen wie hij het hier heeft? Wie bent u? Ik heb het tegen borretjeEn ik ben Max en/of jij;)In het kort,drink de laatste 10 jaar teveel met als hoogtepuntde eerste om 07:00 en zo'n 25 eenheeden pd.eind feb proberen te stopen met medicatie van de brijder.ging een tijd goed tot ik een combi kreeg met ad en dat paktehelemaal verkeerd uit.Weer begonnen met drinken, en dan geen drie biertjesmaar min het dubbele en het meerendeel van 8,5% of meer,halve liters en soms een klein flesje (0,2 cl) wiskey erbij.Na opnieuw bij de brijder te zijn geweest besloten opnieuw met librium te beginnen,die slikte ik toen ook al, maar niet zoveel meer als ik dronk.Arts gaf toe dat de ad de reden was dat ik me verschrikkelijk depri voelde.Was een upper en een downer tegelijk en dat ging ff niet.Was in staat me voor de trein te gooien na een dag of 10 en dus weer naar de fles gegrepen.(station is hier niet om de hoek en er zitten veel stoptreinen bij)Opnieuw begonnen met aangepaste detox (librium) behandeling,langere op en afbouwomdat hij zag dat mijn lichaam redelijk imuun is voor medicatie.Zit nu bijna op de helft librium, antabus 2x in de week envanavond de eerste keer naar de AA.Over drie weken naar de pshyg van de ggz (intake en alles al gehad)Dat was het even in het heeeel kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Nu (weer) weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 men pakke de stalen ros...men springen ( nou ja...ahum) erop en gaan een rondje stad doen..toedelssssss!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 grrr....ben weer terug..lekker band!!!!!!!m'n kind gaat 'm even snel plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 nou ja..op het moment niet, maar nu wel hoor...hihihihizodrek nog een poging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ja hoor..hoe wil je het hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 zit hier ook aan een bakkie...te wachten tot m'n band geplakt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 aub...geniet er van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 oh?..het is wel een senseootje...niet erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ja ja...en hij is klaar ( ik kan het niet)....dus mama is even weg!snel weer terug want om 17.00 komen er 2 kleintjes waar ik even 2 uurtjes op moet passen....gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Bor,wat goed dat je nog een baan hebt,of is het galgenhumor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Da''s mooi Bor,je hebt vertrouwen en dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeStudie niet afgemaakt, te jong getrouwd en moeder geworden.. Mede uit ongenoegen aan de fles gegaan en nooit verder gekomen ook. Maar dat gaat allemaal anders straks. Wees gerust, er is nog hoop voor Borretje. tuurlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 nu ben ik echt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Bor,herkenbaar, ik pak mezelf ook regelmatig bij kop en kont,soms dreig ik ook wat weg te zakken in negatieve gevoelens.En...daar schiet ik ook niets mee op.Op mijn ouwe dag (54) moet ik er het beste van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Zie ik nu Marjo???Hoe is het femke.@verkeerde emoticon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Nou ja, zeg.............Het voelt ook niet zo, soms geloof ik het zelf ook niet.Maar goed, de kalender liegt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 te persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden