Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Kirky zal vast blij zijn dat er nog zo over hem gepraat wordt. Ik zag net een programma op uitz gemist dus ik besta. Wij mensen vinden het heel belangrijk wat anderen van ons vinden. En daar doen we heel veel moeite voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Fleur,ja, idd het was een busje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Heee die Hannah,wat leuk om je weer ff te zien hier:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Mensen,ik ga de luiken sluiten,slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapWij mensen vinden het heel belangrijk wat anderen van ons vinden. En daar doen we heel veel moeite voor. Soms vinden we het te belangrijk wat anderen van ons vinden, mensen die eigenlijk zelfs geen meerwaarde brengen in ons bestaan.*zin klopt niet en nog steeds niet . Nu ja zolang ik maar weet wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 welterusten allemaal,ga nu m,n oor opzoeken!!!!!!!slaap lekker!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Je oor opzoeken? . De eerste keer dat ik het zo hoor.Slaapwel yaja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Doei YalalaWeltrustenslaap lekkeren sweet dreamsNiks bij binnenkomst dan nu maar driedubbel;)Voor alle andere die naar bed gaan ook weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: albertinaMensen, ik ga de luiken sluiten, slaap lekker voor straks. En slaapwel Tina natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 die 3 x maakt alles goed hihi! xxxnu andere oor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Voor de slapers welterusten.Fleur, ja soms wel, maar het is een heel basale menselijke eigenschap. Meestal ben je er niet eens bewust mee bezig. Jouw onderschrift sluit wel aan bij het programma aan. We zijn slechts rollen.En verder kwam aan bod. We (de mensen) zijn in huizen gaan wonen omdat we met te veel zijn. Daardoor kunnen we het allemaal niet meer bijbenen wat we van al die anderen vinden. En ondertussen zetten we op internet alle luiken weer open. Gekke wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Hoe groot zijn jouw oren meid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 'k ben nog aan het slachten....'t kreng moest ff op kamer temp. komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapVoor de slapers welterusten. Fleur, ja soms wel, maar het is een heel basale menselijke eigenschap. Meestal ben je er niet eens bewust mee bezig. Jouw onderschrift sluit wel aan bij het programma aan. We zijn slechts rollen. En verder kwam aan bod. We (de mensen) zijn in huizen gaan wonen omdat we met te veel zijn. Daardoor kunnen we het allemaal niet meer bijbenen wat we van al die anderen vinden. En ondertussen zetten we op internet alle luiken weer open. Gekke wereld. Klopt volledig maar is toch vreselijk absurd niet? Gaat vast terug naar onze oertijd. Denk dat als je zoiets kan loslaten en je enkel richt tot het geven om wat mensen die je belangrijk vindt, het al meer dan genoeg is. Ja daar zeg je iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 We moeten naar bovenLenie slacht een makreel en het bloed loopt langs de trap....Jeetje Lenie wat een werk aan 1 makreeltje...Ik hoop maar dat hij super lekker zal smakenwant dat verdien je wel na zo een slachtproces van uren:DMooi gezegd FiboODAT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 aaaahhhh..hij mot efkes zacht worden hey? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Zo koud uit de koelkast is inderdaad maar niks. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Dat wij elkaar hier in de gaten houden zijn inderdaad onze oerdriften, instincten om te overleven. De groep is ook niet te groot. Het is te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Fibo,Ik ervaar het ook als een opluchting dat ik niet meer drink. Een paar weken geleden iets meer dan nu, maar nog toch nog wel. Ik ben pas 12 weken onderweg dus echt iets gebracht heeft het me nog niet. Wel kleine positieve effectjes, maar dat terzijde. Gek he hoe lang je kan ontkennen terwijl je het wel weet, dit gaat niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Ik overweeg zelf terug tot minderen over te gaan.Ik ben alleen een beetje het zicht kwijt op het waarom ik dat overweeg. Ik kan dan enerzijds denken aan mijn dochter. Zij zou het absoluut niet fijn vinden. Niet dat ze bang heeft van me als ik gedronken heb. Dat denk ik niet. Heeft ze er last van, ja dat wel. Dat merk ik in kleine dingen.Moeder zijn neemt een paar verantwoordelijkheden met zich mee maar ze allemaal dragen is wat moeilijk.Waar blijf ik tussen al die verantwoordelijkheden? Hoeveel voorbeelden moet ik stellen?Ik weet nog in het begin toen ik hier kwam mensen in mijn nek zaten en me wezen op hoe onverantwoordelijk ik was naar mijn dochter toe. Hoe zij zich moest voelen etc. Dat kwam aan als 'je houdt niet genoeg van je meid als je niet stoppen gaat'. Ik hield daar niet van..Ik hou daar nog steeds niet van..Ik hou van mijn dochter. Ik voed haar alleen op, al jaren. Ik probeer met elk spook in mijn hoofd af te rekenen grotendeels voor haar. Zodat ze sterk wordt..Maar hoeveel moet een mens 'opgeven' om een 'goede' moeder te zijn in andermans ogen.Hoe komt het dat ik zelf dat idee ergens heb meegenomen? Tijd om te slapen.Genoeg gepraat met mezelf vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Ik zou zeggen:blijf maar lekker met jezelf in gesprek FleurKlinkt goed, alle voors en tegen tegen elkaar afwegen.Weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ondertussen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Jij ook weltrusten FiboLekker genieten Lenie, Lekker moppie muziek en een makreeltjeIedereen weltrustenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 komt goed witte...kind net thuis uit z'n werk....ff chillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 dit wil hij nog even horen....morgen weer om 12 uur werken.1 uur reistijdbetekend toch wel weer optijd opknappe man van mij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden