albertina Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Nou mensen,ik ga ervan door.Wish me luck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Alb.:So do I: Good luck!Ik moet de trein gaan halen dus ook foetsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goeie morgen lieve kanjers.God wat heb ik geslapen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dames... plezier, maak er een mooie dag van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Tien, heel veel succes vandaag meid. tuurlijk is dat spannend en ik hoop dat je vanavond erg blij terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Madelief wat voor soort hond wil je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Heee Albertje, wat leuk!Take it easy meid en het gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: MarcMadelief, Is die hond die jij zo graag wil niet verkrijgbaar als klein instapmodelletje??? Ha Marc, ja ik zou altijd gaan voor een puppy.Maar dan nog is hij een beetje erg duur, helaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Madelief, vroeg jij onlangs naar AAconventies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeMadelief wat voor soort hond wil je dan? Deze zou ik willen hebben, komt zelden voor hier.http://cuvac.triple-it.nl/index.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goh dat een mooie hond Mad. Ik ken dit soort helemaal niet. Ja en iets wat eclusief is, daar betaal je voor. Maar wie weet komt er toch eentje. Als je veel spaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik ga er ook vandoor... zat te doen nog... Bol trouwens ook goeiemorgen... Mensen, fijne dag, maak er iets moois van... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Niet drinken helpt wel bij het sparen:)Mooi beest, groot ook. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Luzac van harte gefeliciteerd meid. Een hele fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ja he Bol? Ik heb altijd Duitse herders gehad.Maar deze is niet zo fel en dat is belangrijk ivm mijn partner.Die is geen honden gewend, terwijl ik er mee ben opgegroeid.De honden lagen onder mijn wiegje!Zelf heb ik jaren honden getraind, dus ik zie het als een uitdaging.Sinds mijn huidige relatie, nu bijna 11 jaar, heb ik geen honden meer gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 O dan wordt het extra spannend Mad. Is je vriend wat bang voor honden dan? Ik hoop echt dat de hond er gauw komt. Ja en een pup is dan het beste. Weet je dat we ook een dierendraadje hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeO dan wordt het extra spannend Mad. Is je vriend wat bang voor honden dan? Ik hoop echt dat de hond er gauw komt. Ja en een pup is dan het beste. Weet je dat we ook een dierendraadje hebben? Klopt Bol, mijn vriend is niet opgegroeid met dieren.En nee ik wist het misschien wel het dierendraadje, maar ik was het vergeten.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goeiemorgen allemaal,Tis toch wat... word ik gewoon mn bed uitgeonweert:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 goeiemorgen allemaal!!net lekker wezen rennen met de hond. Heerlijk weer hier trouwens. Warm en het zonnetje breekt door. Vandaag hier ook een feestje, want we zijn 6 JAAR GETROUWD!!! Hoera!!! Vandaar het recept voor een alcoholvrije cocktail:Meng 25 ml vers sinaasappelsap, 25 ml citroensap, 25 ml ananassap, 25 ml grapefruitsap, 12,5 ml grenadine met elkaar en shake het met ijsblokjes, door een zeef uitschenken in een wijnglas en met ijsblokjes en sodawater bijvullen.Het wordt extra feestelijk als je het randje van het wijnglas eerst even in de siroop en de suiker doopt voor een suikerrandje. Eventueel schijfje citroen/limoen/sinaasappel ter garnering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Geffeliciteerd JannekeMaak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dear MsLuzac, van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Janneke en wederhelft, gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hee Marc wat goed dat je er weer bent!!Wat heeft je doen besluiten om zo lang weg te blijven joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Soms lijkt t wel of sommige in het buitenland wonen hoor HannahNou ja gelukkig voor jullie...Het is hier echt melkboerenhondeweer.Hoe is t met je??en heb je inmiddels al wat van VM gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Gefeliciteerd Janneke! Een fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden