toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 zuurkool met worst oohhhhoho, vind ik zo lekker, beetje mosterd, kuiltje jus en dan gewoon hele worst erbij, beetje kaas met laten smelten.....hmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 dat je het moet willen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 kaas is lekker, als je de zuurkool in de oven zet, met kleine stukjes franse kaas, wordt het een krokant romig laagje op de zuurkool, wordt het een soort ovenschotel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 kaas is lekker, als je de zuurkool in de oven zet, met kleine stukjes franse kaas, wordt het een krokant romig laagje op de zuurkool, wordt het een soort ovenschotel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 zie dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 iedereen bedankt voor reactie!ga mijn koppie in slowmotion zetten en chill de bill doen, met andere woorden, lekker voor tv hangen zo met een zak chips in mijn kruis ha...ben blij dat dit forum bestaat.toine:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikezou willen dat woorden directe slagkracht hadden Boekje lezen over magie dan maar. "Ware magie" van Philip Bonewits vind ik erg aanstekelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Over de kracht van woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Spike die zin van gisteren van je over friends, zingt U 2U2: The Fly songtekstIt's no secret that the stars are falling from the skyIt's no secret that our world is in darkness tonightThey say the sun is sometimes eclipsed by a moonYou know I don't see you when she walks in the roomIt's no secret that a friend is someone who lets you helpIt's no secret that a liar won't believe anyone elseThey say a secret is something you tell one other personSo I'm telling you...childetc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 quote: Originally posted by: JorisHebben jullie ook de mededelingen van Tactive gelezen? ik lees nog iets leuks daar: "Ook zijn er afspraken gemaakt omtrent een tegemoetkoming in de kosten" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Zo lieve kanjers hier ben ik weer. Vanmiddag weer naar mijn psych. geweest. Ik zie er de laatste tijd tegenop om er naar toe te gaan, gewoon omdat ik af en toe geen puf heb, maar als ik er zit, en m'n verhaal weer kan doen en vooral weer meer duidelijkheid krijg over mijn functioneren denk ik, goh wat schiet ik er toch veel mee op om gewoon maar te ventileren, maar vooral respons terug te krijgen.Vanmiddag is er weer wat meer duidelijkheid gekomen over hoe ik met mensen maar ook met mijn dieren, vooral mijn hond, omga. Ik moet in ieder geval goed mijn grenzen gaan voelen. Wat ik hier als advies gekregen heb om een werklijst te maken, moet ik ook doen bij de D.A. Verder moet ik toch heel duidelijk naar Puck zijn en niet de ene keer wel en de andere keer niet, iets goed of afkeuren. Het is heel goed voor haar om te weten waar haar plek is, anders wordt ze onevenwichtig. Een beetje te vergelijken met kinderen. Dus gelijk weer begonnen vanmiddag om haar bij tijden naar haar plaats te sturen. Wat ik wel heel duidelijk ook heb gezegd omdat mijn psych het daar ook over had is, dat ik wil belonen als ze iets goed doet en niet straffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Heee Spike....Wat lief van je dat je me balans gunt vandaagen dat je aan me dacht...(Ik ben trouwens een heur hoor:D)Het was wel gelijk weer pats boem vandaag.En ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik er positief tegenaan zou gaan na de vakantieNou.... er speelt weer zoveel en het ergste is nog dat er zoals zo vaak van alles geregeld zouzijn en van dat alles is helemaal niks geregeld:(Ik heb keihard mn best gedaan om positief te blijven en ik ga dat nog niet opgeven, toevallig!!!Ben benieuwd hoe ik daar vrijdag over denk:off afwachten dus maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Heee tante Bol, Weet je wat ik dacht toen ik je net las over geen zin hebben om naar de psychte gaan:Misschien is dat wel een heel goed teken!!Je bent zo veeeeel gegroeid en inmiddels weet je ook waar je eigen grenzen zijnSterker nog je bent ze zelfs aan het afbakenen, omdat je je daar beter bij voelt.Bol komt weer bij zichzelf dacht ik.....Leuk/goed/tof/geweldig/fantastisch/hard gewerkt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Lieve lieve Witje van me.Wat ben je toch een scheetje hé? en wat ontzettend beroerd nou toch dat het op je werk weer zo tegen gevallen is. Is het bij jou nou ook zo dat, als je op je werk komt, je je gelijk weer heel verantwoordelijk gaat voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Ik moet me wel verantwoordelijk voelen bol, das nl een onderdeel van mn werk.Maar niet getreurt hoor,daar krijg ik ook voor betaald.Dus, ik klaag niet hoor, maar de crisis is op allerlei werkvelden gewoon duidelijk in zicht...Maar ik ben een volhouder hoor, dus mij maken ze niet zo gauw gek....Daar moeten ze wel wat meer voor meebrengen.Enne niemand is onmisbaar (behalve ik haha)Komt goed hoor Bol, dond worry,Het was alleen zo jammer dat op dag 1 dat al direct weer de boventoon voerde...Ik moet er trouwens al gelijk weer vandoorHet gewone dagelijkse leven is overal weer begonnen.Fijne avond allemaalLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Spikie hoe is het nu met jou meis? Pas geleden zat je wat moeilijk met een vriend van je. Gaat het nu wat beter? Voel je je weer wat rustiger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 wat was het f?jn om vanochtend nuchter en helder wakker te worden- de vraagtekens typ ?k n?et -?s turks toetsenbord- ?k voel me sterk - ?k ga n?et dr?nken - zo bl?j dat ?k n?et ben gaan dr?nken g?ster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Hannah, what's up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 en allemaal een f?jne avond gewenst - ?k kom vr?jdag weer naar Nederland- v.a zondag weer aan het werk- heb er z?n ?n- n?euw beg?n- alcoholvr?j Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Hannah, ik weet er alles van. Ik hak met het zelfde bijltje.Is er recent iets gebeurd wat je uit balans heeft gebracht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 AvondLytse , heb weer problemen met mij pb's. Ik probeer morgen nog eens een keertje..Vonneke, waar ben je naartoe? Alles is toch ok hoop ik? Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Voor onze Fleur Little Star Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Aicha Zitten we met meerderen in hetzelfde bootje. Je hebt best een handvol aan je dochter Hannah. Moet niet gemakkelijk zijn er altijd alleen voor te staan en de kerk in het midden proberen te houden. Waar loopt ze dan naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Weet je wel waar ze is Hannah?Als iets tegen zit gaat ook gelijk alles mis:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden