Spring naar bijdragen

Woensdag 31 augustus


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wie gebruikt antabus en hoe gebruiken jullie het.
Ik gebruik het dus maar de hoeveelheid bleek me niet te helpen! Dus ik opnieuw naar de verslavings- arts maar dat vond ik NOG verwarrende!
Eerst gebruikte ik een kwart tablet per dag is 100mg.
Toen naar 200mg per dag....gevolg erge moeheid!
Nu zegt de verslavings arts dat ik ze niet elke dag nemen moet maar 2x in de week, bijvb maandag en donderdag 1 hele tablet.

Tjonge zeg en DAT moet werken?! Wat is het verschil dan met elke dag een kwart. Persoonlijk had ik dat liever.
Ik begrijp het dus niet, werkt het dan echt 2x in de week 1 tablet nemen?!

Graag jullie reacties want op dit moment gebruik ik het dus even niet en heb helaas al weer 4x gedronken en ik WIL DAT niet meer!

kolibrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kolibrie ik gebruik twee halven per week en heb daar meer dan genoeg aan. Jij gebruikte een kwart per dag? en zit je nu op een halve of begrijp ik dat verkeerd. Ik slik Refusal maar ik geloof dat Antabus sterker is.
maar je kan met ons mee doen op het refu en antadraadje? Misschien steunt het je een beetje.
Toch moet het echt van jezelf afhangen. Ik heb het gevoel dat je het nu teveel van een pilletje laat afhangen. Dat is niet goed want voor hetzelfde geld, neem je het niet meer in. Begrijp je? Echt de wil om er af te komen dus de drank te laten staan moet helemaal van jezelf af komen, een pilletje is maar een hulpmiddel.;)
En die moeheid kan tijdelijk zijn. Hoelang heb je het gebruikt nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Woman,
fijn je zo nu en dan even te lezen.
En natuurlijk fijn dat je goed gaat


Zo, hier ben ik voor vandaag wel uitgeruimd,
uitgepoetst en uitgesopt.
Heerlijk, wat een voldaan gevoel.

Jopie,
ook hier gaat het niet altijd vanzelf hoor,
er zijn zat dagen dat ik mij ook voortsleep
en er weinig tot niets uit mijn handen komt.

Ik ga roerbakken, paksoi, taugé enz,
biologisch kipfiletje en garlic oyster sauce
lekker gezond en makkelijk.
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine ik eet br. bonen met geruld gehakt, en een heerlijke saus. En aard. puree met creme fraiche.

Vanmiddag iemand op bezoek gehad die bij mij de deurmaten opgenomen heeft. Ik wil een andere achterdeur van kunststof. en met een kattenluik voor de dieren. Moet alleen de gaai niet in de gate hebben dat ie daardoor naar buiten kan. Dan komt er gelijk een andere ombouw (hoe heet dat nou ook al weer) daar waar de deur inhangt en zo. God wat stom dat ik daar nu niet op kan komen. (Ouderdom).
Verder is mijn gaai een mannetje dus moet ik de naam Whoopy gaan veranderen. Had gedacht aan Olle. Dus voortaan als ik het over Olle heb, is dat mijn vriendje de gaai.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slik refusal, als ik maar het minste geringste vermoeden heb dat ik eventueel wel eens trek zou kunnen krijgen. Ik ben de trigger vóór zeg maar...
Voordat je trek krijgt pilletje erin.
dat scheelt me een hoop ellende van worstelen met trek, want dat win ik toch niet.
En ken je triggers, sommige zijn voor de hand liggend, bv een avondje naar de kroeg, maar sommige zijn ook verrassend en kunnen ineens opzetten.

quote:


Originally posted by:
Soothe

Woman goed te horen.
:heart:



Heb jij een Antabus tip voor Kolibri?






Een groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt sneeuwitje ;)
Jopie, ik lag ff plat van je antwoord 14.00. Ik moet echt een keertje naar jou plaatsje rijden, spijt dat ik dit gemist heb op mijn toertje :D
Kolibri, antabus heeft blijkbaar niet op iedereen dezelfde invloed heb ik spijtig genoeg al moeten ondervinden, maar ja, de ene mens is de andere niet hé, je moet eens googlen > alcohol - antabus......horror !!!!

Ik ben thuis tot en met zondag. Redelijk straf virus in mijn oog en moet erg oppassen dat het niet overlaat op het andere. Vrees aan de jeuk daar dat dit al te laat is. Ik zie er echt niet uit nu :(
Moet er vanalles inspuiten en opsmeren, dan hopen dat het betert, zoniet .......... wil er ff niet aan denken.

Goeienavond trouwens aan iedereen.

Toine, ikke pizzaaaaaaaa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bollie, ik ga zeker niet op de motor en ik zie uit dat oog heel erg slecht. Op mijn tripje heb ik wel in het andere oog bijna 48u lang veel pijn gehad, doch zonder zwelling of rood zijn. Gewoon een drommelse pijn, maar die was weg ter hoogte van Franeker, spoorloos.
Goed voor mij, maar misschien de voorbode van deze ellende ?? Weet het niet, maar ik ga goed verzorgd worden, no doubt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, you rock ;)

Toch even vertellen dat ik na de horrorverhalen rond beide thema's op internet ik zo geshockeerd was dat het me elke moed ontnam om het te proberen (een slechte kwaliteit van me).
Tot over enkele maanden terug en raad eens wat ?? Het deed me weinig of niets blijkbaar. Weg remmiddel, weg houvast in het alcoholmillieu, weg zekerheid. Balen, ik was er liever doodziek aan geweest maar dat is dus niet gebeurd.
Laat dit echter voor niemand een groen licht geven om het te doen. Ik heb altijd al een superverbranding gehad en een ijzersterke maag en andere dito ingewanden denk ik. Wat ik vroeger allemaal niet door elkaar heb gedronken en geslikt.......je wilt het niet weten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...