Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen! Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Shahire, knap van je dat je je gister aan je aafspraak hebt gehouden. De beloning is dan heerlijk slapen. Ah mooi Witte op mijn schouder, ben je zo streng?? Dat wordt dus extra opletten En Jane op mijn andere schouder, perfect, kan niet meer mis gaan vandaag. Joris, klinkt gezellig, lekker genieten vandaag. MarQ, alles went moet je maar denken. Volgens mij is dat voor de veiligheid dat je telkens moet inloggen, ik vind het wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Mensen, fijne ochtend.....ik ga mijn vakantiefoto's maar weer eens proberen op facebook te zetten. Was van de week niet goed gegaan....boze dochter van: MAMMMMM wat heb je gedaan!!!!! (de verkeerde foto's dus ) Zal nu even zorgvuldiger te werk gaan, latersssssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen mijn internet behandeling is achter de rug nu ben ik bang terug te vallen. maar met julie hulp moet het me lukken en zal ik me vaker melden. allen een hele zonnige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 An, we gaan er weer voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 geen trucje nog Marq, helaas tot zo bij de reclames vd Ldl:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Jap, je kunt nog een poosje meedoen met de afspraak dat de vinger ad pols wordt gehouden soort van op halve kracht nog gesteund worden, of heb je dat ook al achter de rug? Dan zul je het verder met ons moeten doen, ook niet verkeerd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Heb het bericht van Fleurie ook gelezen. Dacht ineens Fleurie is bang voor de toekomst. Bang haar dochter kwijt te raken en er helemaal alleen voor te staan. Dat gevoel stil te staan ken ik heel goed. Vroeger had ik dat ook heel erg. Net of ik op dat moment niet tevreden was over het groeiproces dat ik al mee gemaakt had. Teveel eisen van mezelf. J. zei toen, je groeit altijd ook al heb je dat gevoel niet. Zo zit een mens nu eenmaal in elkaar. Lieve Fleurie, kom vandaag veel op het forum en schrijf. Schrijf alles van je af meis, dan deel je en raak je toch een stuk kwijt meid. Dan voel je je niet helemaal alleen met al je ellende en onzekerheden. Voor jou een bos Ik leef met je mee en zou heel graag willen dat we iets voor je konden doen. Je verdiend het want zo lang droog staan is niet niks. Daar is toch een hoop moed voor nodig en dat heb je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 OK Shahire, we gaan ervoor!! Jap, kom hier zo vaak als nodig is schrijven. Mij helpt het enorm om bij de les te blijven. Nu ga ik naar buiten. Bol, je tuinset heb je hard nodig vandaag. Hoi Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ja maar vandaag is het mooi weer An en Witje. Wie weet kan ik het niet meer omdat het weer slechter wordt. En buiten zitten doe ik toch nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 An dat zal ik zeker doen heb de laatste weken jullie op het forum gevolgt lijkt nu nog een wir war maar zal wel wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hoi Shahire, nee dat was een typfoutje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ha die Jap, welkom hier! Nee hoor An, ik ben niet streng. Uiteindelijk hoe je t ook went of keert, we moeten het uiteindelijk allemaal toch zelf doen. Ohh Bol, ik dacht dat je juist vaak buiten was ivm je mooie vijver Nee, dan heb je helemaal gelijk, een mooie dag ervoor dan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemogen allemaal, Fleur, Kanjer!!! ook hier begint de zon door te komen. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goeiemorgen Albertina, alles lekker daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Witje, het zou beter kunnen. Nu is het zoals het is. Ik probeer te berusten, sommige situaties zijn niet in één keer opgelost of verandert. De tijd zal alles leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Nou dan wens ik je veel aanvaarding en berusting toe Albertina Keep it simpel... Gaaf Jopie, Ik wens je een heel fijn weekend waarin je lekker veel kan doen met je huurauto. Geniet er lekker van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goeie morgen Jop. Ook ik wens je een heel fijn weekend toe, en mocht je in de buurt komen, afin je weet het, de koffie staat klaar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Jopie, het is goed vertoeven bij mij vandaag hoor Boodschappen zijn binnen, huis opgeruimd, boekjes liggen klaar ......... en nu luibakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 An, jij en je linkerschouder mogen nu mee naar het strand vergeet je zonnebrand niet het gaat hard vandaag, dag achterblijvers maak er wat van vandaag he. Fleur:heart::heart::heart::heart::heart: je bent vast al halverwege ergense deze periode en al veel verder dan je soms laat zien in je schrijven, en tegelijkertijd weet je het al lang volgens mij, wijze vrouw in de dop:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Je mag wel koffie beginnen te zetten voor vanmiddag Han Als Jopie door heel Nederland crosst in 2 dagen. An ik ga ook naar het strand dus je bent in evenwicht hoor vandaag. Twee strandgangers op je schouders. Geniet ze van het luibakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 An, dank je dat je op me hebt gereageerd. Jij en Will zijn zowat de enige die dat doen. Natuurlijk snap ik het als je er een jaar tussenuit ben geweest dat niet iedereen weet/of nog weet wie ik ben. Toch vind ik het moeilijk. Gewoon heel eerlijk he? Ik ben superonzeker en probeer weer aansluiting te zoeken. Maaaar, dat heeft ook 2 kanten. Ik wil me graag blootgeven zeg maar, maar ik word ook gestalkt. Dit is een openbaar forum waarop een ieder kan lezen, dus ik ben erg op mijn hoede. Daarom durf ik niet goed in detail te treden. Maar ik lees alles en probeer mee te draaien hier, juist omdat ik het nodig heb en heel misschien ook iets voor een ander kan betekenen. Voor de duidelijkheid naar diegene die me niet kennen, ik ben een minderaar. Met hulp van mijn HA en medicatie gaat dat redelijk goed. Nou even een klein schotje voor de boeg van mij..... HELP ik heb een zeer klein hartje, dus hard reageren werkt bij mij juist averechts, dat is wel gebleken in het afgelopen jaar. Dan duik ik weer de diepte in. Op een positieve manier klim ik juist weer omhoog, ja ieder mens zit weer anders in elkaar toch? Nou ik moest dit toch even kwijt aan alle dappere en moedige medefrummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 madelief, voor mij maakt het geen enkel verschil of je een minderaar bent. Ik kan mij geod voorstellen dat je niet alles opschrijft, ik probeer ook in bedekte termen te schrijven. Goed dat je aangeeft hoe je bent en hoe je je voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Och lief Madeliefje, daar voel ik me een beetje schuldig over dat ook ik dan te weinig reageer op je. Ga zeker proberen om dat meer te doen lieverd maar soms is het zo druk op het forum, en ik wil zo graag op zoveel mogelijk mensen reageren dat het soms erg moeilijk om op iedereen te reageren. maar voor jou een groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Dank je wel lieverds!!!!! Nu heb ik bezoek, dus ik reageer even heel snel. Ik neem niemand iets kwalijk, zo bedoelde ik het niet hoor!!! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden