Spring naar bijdragen

Zaterdag 03-09-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Lenie, is ook verdomd moeilijk. Dat minderen heb ik geprobeerd maar was mijzelf treiteren. Nu inmiddels vier maanden droog en met veel ups en downs. Ik verdrink mijn verdriet niet meer, maar verdriet blijft. Komt alleen geen nieuw verdriet bij door drinken. Tja...... Het is nie makkelijk weten we allemaal! Liefs xxx

Hoi verandering, je plaatje lijkt nu net alsof Fleur heeft ingelogd, moest even schakelen! Ha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen

een uitdaging voor mensen die op zoek zijn naar uitzonderlijk orgasmes.

Voor de dagelijkse, attente tv-kijker, overheerst allicht de bravoure, de geldkwis, de begeleidende bandjes en de vreemde producten die ons emotioneel leven uiteindelijk bereiken via marketing; de vestigde normen, en product-idolatie en op die manier een intensiteit verschaffen die ons al dan niet gelukkig maakt. Geen negatief oordeel daarover aub van mijn kant. Ik geniet er evenzeer van. Terwil ik evenwel niet geloof in de eenheidsworst.

MAAR kijk toch es naar de gigantische trance dat pavarotti doormaakt op het einde van zijn uitvoering van Nessum Dorma in LA-1994 Het gaat mij hier niet om het product of en het theather waarom hij de ogen sluit op 'einde .... maar die ongelooflijke trance dat hem overvalt na zijn laatste noot. Zo heerlijk en inspirerend.

Hierbij vergat ik effe de oorspronkelijke bedoeling va, deze post.

dus posten toch maar die handel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen, ik ben zwaar aan het drinken.

Ik flip op mijn leeftijd

ik flip op mijn kinderloosheid

Op het gebrek aan een meisje die me graag ziet

op mijn biologische klok

op mijn dagelijkse zelmoordfantasiën

Mijn eigenliefde

Mijn on-ontplooide talenten

De schoonheid van de natuur

mijn aftakelend lichaam

mijn zelfhaat

De prikkels van buitenaf (bomen, regen, koppeltes, oude mensen hand in hand, shoppers, lelijke mensen die toch een lief vinden en kinders mee maken, jaren 80- straatsmuziek, ....

Ikke verliefd op een meisje dat ik nooit zie maar altijd dreig te ontmoeten (klein stadje hier

).

Vorige maand kon ik er min of meer mee omgaan. Nu is het alsof ik maar 1 van die gevoeltjes moet ontmoeten en ik zit al aan de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja soms leek het, toen ik dronk, kost wat kost, mezelf pijn wilde doen door zoveel te drinken tot ik er ook bij neer viel. Net of ik mezelf veel pijn wilde doen om zo m'n ongenoegen naar mezelf te rechtvaardigen. je noemt ook nog al niet wat op zeg. Wat een neg. gevoelens. Ja die dingen voel je sterker als je gedronken hebt. Je kunt ze vaak niet meer relativeren en bent er ook nog van overtuigd dat alles klopt. Terwijl je best weet dat het leven uit veel meer dingen bestaat als die jij alleen op geschreven hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rae, we kunnen elkaar de hand schudden he...

Originally posted by: Rae

Ik flip op mijn leeftijd

ik flip op mijn kinderloosheid

Op het gebrek aan een meisje die me graag ziet

op mijn biologische klok

op mijn dagelijkse zelmoordfantasiën

Mijn eigenliefde

Mijn on-ontplooide talenten

De schoonheid van de natuur

mijn aftakelend lichaam

mijn zelfhaat

quote>

Je kent me niet maar we lijken meer op elkaar dan jij kon vermoeden.

Nou kan ik wel een heel verhaal gaan houden over dat drank niet helpt en dat het beter wordt als je stopt met die rotzooi en dat je nu je eigen kansen zit te vergooien maar a) dat wil jij niet horen en B) het is niet waar dus dat ga ik allemaal niet zeggen.

Truth is: je zult er gewoon mee moeten leren leven.

Je wordt ouder dus je lijf wordt minder. Kinderen kan misschien niet meer. Zelfmoordfantasieën zijn alleen maar lastig en zonde van je tijd want je bent teveel een denker om dat ook echt te gaan doen, je weet wel beter. Eigenliefde is niet erg, ik zou me meer zorgen maken als je dat niet had. Talenten kun je altijd wat mee gaan doen. De schoonheid van de natuur is er om van te genieten, daar zit geen kwaad of ergernis in.

Zelfhaat, daar had ik meer last van toen ik nog dronk, nu tolereer ik mezelf, en ik erger me niet meer aan mij dan aan een ander.

Originally posted by: Rae

De prikkels van buitenaf (bomen, regen, koppeltes, oude mensen hand in hand, shoppers, lelijke mensen die toch een lief vinden en kinders mee maken, jaren 80- straatsmuziek, ....

Ikke verliefd op een meisje dat ik nooit zie maar altijd dreig te ontmoeten (klein stadje hier

). quote>

That's life. Deal with it. Een ander doet dat niet voor je en drank doet dat ook niet voor je. Jij zult zelf in aktie moeten komen anders verandert er nooit iets.

Stap eens op die "oude mensen hand in hand" af en zeg dat je dat zo mooi vindt. Meer niet.

Ga zelf muziek maken die jij cool vindt, doe wat met die talenten. Ik ben op m'n vijftigste nog elektrische gitaar gaan spelen, keiharde rock en blues, klinkt nergens naar maar ik vind het mooi.

Nou, ik was effe weg maar dit moet ik toch maar even kwijt...

:rose: Hou vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1

Nee bol nog niks.
Ze wil graag , olie gehad
doet aanstalten maar gaat dan weer gauw rechtop.
quote>


Hoeveel olie heb je ze gegeven Hannah? Dat mag best wel een eetlepel zijn hoor. en anders echt proberen of je het er achter in kan spuiten.
Als ze morgen nog een ontlasting gehad heeft, toch maar ff de dierenarts bellen om te vragen wat je moet doen.
En wat je ook nog kunt doen is een doek om haar buik binden. best wel wat stevig zodat, als ze gaat persen, het minder pijn gaat doen, maar dat zijn allemaal hulpmiddeltjes.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe Bor lieverik,

ik apprecieerde je bericht, was interssant, er, stonden ook zaken in dat ik moeilijker vond om te horen en daar hou ik van.

Gewoon toch een feitje dat ik persoonlijk belangrijk vind. Ik ben wel degelijk muzikant (pianist) en ik ben nog niet TE oud kindjes te maken:)

Alles kits Bors? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...