albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik zie op de TV bij omroep Max, alcoholisme onder ouderen. De eeuwige discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Tasseke van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :DB);) Kom je nog is langs, want we missen je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hoi Tasske, Mocht je een "stiekeme meelezert" zijn, dan zie je dat ik je nu feliciteer. Tasseke, van harte gefeliciteerd vrouwtje en maak er een fijne dag van. Het weer zou beter kunnen. Hier een virtueel zonnetje. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Gelukkige verjaardag kopje , tasseke dus voor de Ollanders Het is stilletjes hier..net als daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Alhoewel , het is tasseke voor de belg en kopje voor de Ollander... huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Spike, jaja, het is wat. . Nu is het stil, regen. Dan kunnen ze niet verder. Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hier gaat het ook goed. En een opluchting want ik snap nu waar mijn idiote rare gemoedstoestand vandaan komt en het moeilijk vond met de drank. Mijn hormonen, jaja, zo simpel eigenlijk. Mijn hormonen spelen gewoon op, dan wil ik schoppen en slaan. Dan ben ik boos en zielig :Disgust; Even shoppen en tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Nou mijn ikonen willen ook niet zo en even kijken wat deze doet: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Naja, zoals de emoticons op het forum door de war zijn zo zijn die van mij ook in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: toinehoe krijg ik nu een linkje van youtube hier dat je dan alleen hoeft aan te klikkenals ik bij youtube copy doe krijg ik alleen een vage code??help?:$quote> Joep Toine, als je de 'vage link' hier plakt in je antwoord, zet de forumsoftware het vanzelf om in een hyperlink. Iets netter en duidelijker voor de lezer is bovenaan je antwoordveld klikken op 'http', waarna je eerst de URL plakt in de pop-up en daarna mag kiezen voor een mooi titeltje. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 An, je bent niet de enige hoor! Mijn hormonen spelen steeds erger op naarmate ik ouder word....nou ja oud, ik ben 45... Maar mijn maandelijkse perikelen (netjes gezegd he?) worden steeds erger. Zo erg dat ik elke maand 3 dagen de deur niet uitkan. Van mij mag dit over zijn hoor! Alles doet me nu zeer en ik heb dan naar manlief een kort lontje. Dat is niet gezellig voor hem. Wat ik wel doe op deze dagen is in de keuken staan, verstand op nul. Dus ik heb al een pan indonesisch smoorvlees opstaan, de boontjes al even voorgekookt, dus ik hoef vanavond alleen nog de rijst en komkommersalade te maken. Nu net een wasje aangezet en ga ik even onder zeil. Sterkte An met de hormoontjes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 An en AR ik doe vandaag ook weer mee! Hoe gaat het verder met de hormoontjes An?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Madelief, ja dat werkt bij mij ook goed. In de keuken staan en maar bakken en braden. En dan de chocolade.... etc. Gisteravond drie, ja DRIE cornettos weggewerkt en een choco reep. Janneke, ah mooi dat je mee doet. Ik voel me nu eigenlijk opgelucht want ik voelde me van het weekeinde eigenlijk een beetje heel erg gestoord. (ben ik nu nog maarja..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Lang leve de hormonen, wees blij dat we ze hebben. :Disgust; Mannen hoor ik er nooit over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 hahaha, zijn we niet allemaal een beetje gestoord;) Ik werk ook grote hoeveelheden chocola weg. vanmiddag maar weer even nieuwe halen, anders kom ik de avond niet door haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 ik zal mijn oudste hier even aandacht geven en daarna de was opvouwen. An: we gaan er weer voor vandaag!! we kunnen het. ik spreek jullie vanavond weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Albertina, Het oude geit en jong blaadje effect. Lijkt me ook een beetje hormonaal. Het kwam bij mij ineens, na de overgang. Gek hè, vind je niet. Ik ga wat nuttigs doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Soothe, je weet het mooi te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hey Han hoe gaat ie .... wel wat betreft de vorderingen ... broer van M gisteren gestorven dus 1 maand in rouw vertrek zullen we mss moeten herzien ... normaal 24ste oktober vertrekdatum momenteel nog terug wat onduidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 dank je Han maar .. is niet zo erg voor mij ... broer en familie spraken niet met mijn omdat ik een niet Joodse ben vind het gewoon erg voor M ... is zeer familie gebonden en door zijn relatie met mij is ook het contact met zijn broer gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 M komt uit een familie van 5 kinderen ... waren zeer close nu moet hij shive doen (joodse 7 dagen strenge rouw) maar werd hem 'vriendelijk' gevraagd dat ik niet aanwezig zou zijn voor mij ... no problem ... wou dit enkel voor hem doen maar hij heeft het er moeilijk mee; wordt weer geconfronteerd met de keuzes die hij heeft gemaakt in zijn leven én vooral met het feit dat hij een groot deel van zijn familie en vrienden is kwijtgeraakt hierdoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 tja zo kan je het zien, niet dat ik er echt anders over denk ... ik heb respect voor zijn geloof en wil hem hierbij steunen. Geef hem de ruimte om deze dagen bij zijn familie en vrienden te zijn, ik denk dat dat belangrijk is....en hou me op de achtergrond. maar je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag: hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Tasseke, GEFELICITEERD met je verjaardag en dat je maar een leuke dag mag hebben! :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 http://youtu.be/w9TGj2jrJk8 goedemiddag! lekker getraind en gerommeld en ja je moet wat, net mosselen gegeten, had honger en we hadden nog een bak staan, zijn erg klein maar wel lekkel pffff, vollie. komt hier nu met bakken naar beneden en de lucht is zwart... vanaf morgen meer cardio, want mijn sixpack is een onepack aan het worden (buikje met blaar erop)ha! mijn god, het is hier nu hel op aarde, onweer, regen en wind, lijkt wel een horrorfilm, boeh. vanavond is weer de wereld draaid door op ned 3, ben ik erg fan van. nu vanavond qua eten maar even rustig aan, misschien een soepe de poepje. wat eten jullie? hoop dat die link van youtube hierboven een beetje goed is? gedag toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden