albertina Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Bor, af en toe in veertje in het achterwerk kan geen kwaad toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Phoeh ik heb het helemaal niet met diene klassieke tamtam Gaan mijn spieren van jeuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Lieve mensen, ik ga afsluiten, lekker in mijn mandje nog even tv kijken. Trouwens, ik mis Mups? Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: fleurtjePhoeh ik heb het helemaal niet met diene klassieke tamtam Gaan mijn spieren van jeuken quote> Haha Fleur!Ik ben er mee opgegroeid, dan is het anders he?Maar ik hou van alle stijlen muziek hoor, zeer divers.Nu was ik even in deze stemming.Gaat het goed met je gebitje? Geen pijn meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Ohww je mag het gerust posten hoor Liefje . Veel liefhebbers hier heb ik al gemerkt Nee niet echt pijn gehad. Voel me alleen héééééééééél ongemakkelijk bij de tandarts en ben er echt wel bang van. Maar goed, denk dat de medicatie inslaat. Was een pak rustiger dan ik had verwacht. Geen aanzet tot een paniekaanval wat een goede zaak is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Slaapzacht Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: fleurtjeOhww je mag het gerust posten hoor Liefje . Veel liefhebbers hier heb ik al gemerkt Nee niet echt pijn gehad. Voel me alleen héééééééééél ongemakkelijk bij de tandarts en ben er echt wel bang van. Maar goed, denk dat de medicatie inslaat. Was een pak rustiger dan ik had verwacht. Geen aanzet tot een paniekaanval wat een goede zaak is quote> Goed om te horen Fleurie!!! Ik ga zo mn bedje opzoeken.Bij deze slaap lekker allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Ik kom me nog even droog melden. Had het vanmiddag even moeilijk, maar een goede avond gehad en nu geen trek meer gelukkig. Dus ga lekker slapen Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Close your eyes.... Ga ik doen! Nogmaals truste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Slaapwel kiekebillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Ik kruip ook maar eens mijn bed in Mups :lops;..kippetje van me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Gewoon wat het is, is niet altijd leefbaar en even realistisch. Het is het niet blijven hangen in hoop of wachten op wat zon de volgende dag maar overgaan tot actie dat het verschil maakt. Niets alles moet iemand domweg aanvaarden of hoort er automatisch bij. Maar ben er zeker van dat je het niet zo zwaar bedoelde Jopie Het is gewoon naar aanleiding van een andere golf waar ik me aan ergerde, impulsief,..maakt me pittig droom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Had je mijn liedje gister nog gehoord Jopie die ik voor je gezet had?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Aha dat wist ik niet natuurlijk Jopie... Is goed.... Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Jopie, hier kan ik nu echt van genieten, prachtig!!! Ik ben er dus nog steeds.... Eigenlijk heb ik al 3 keer weltrusten gezegd. Maar als je terugleest is de spanning hier om te snijden... Ik wacht op een sorry van mijn partner, maar hij is zoals ik ook al zei, errug koppig. Ik bewaar mijn kalmte, zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 slaap lekker frumpies en Madelief, ik hoop dat je toch nog lekker gegeten hebt:P en nu met een warme melk maar weer naar boven want mijn gasten willen ook vroeg ontbijten verry good kitchen here zei de 80 jarige Indiase dame toch leuk he nighty night night:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Jopie je leest het misschien niet meer... Maar ik heb het geprobeerd, hij is vandaag niet voor rede vatbaar. Laat hem er maar een nachtje over slapen. Jane, ik ben klaarwakker nu. Weer is hij hard en boos. Ik heb mijn best gedaan om naast hem te gaan zitten en rustig te bespreken wat en hoe. Het hielp niet, hij is naar bed. Ik heb een moeilijke partner, zelf ben ik ook niet makkelijk, maar wel rustig de laatste tijd. Pffffffff. Nou ik weet niet of ik nu kan slapen, maar een ieder die wel gaat....goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Hoi! Ik had een afspraakje vandaag Met mijn zoon.. Op de skate-baan Cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Marjo, Heftig! En nu??? Zat dit er al eerder aan te komen? Wel of geen verrassing? Fijn dat je je zoon gezien hebt. Ik hoop mijn zoon volgende week te zien, die komt nooit hier thuis.... Dan ga ik naar hem toe. Het is mijn kind en dat blijft het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Ach ja Madelief Ik heb het weg gehaald Zo gaan die dingen nou eenmaal Je zoon blijft je zoon Geniet er van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Marjo, is waar! Deze is voor mn partner met zijn eigenwijze kop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Voor als je nog es leest Mieke, van harte meid. Kan nie koese, jammer. Zo nog maar es proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Zo, ff paar broodjes gegeten, kopje thee, spelletje patience en aanverwante zaken. Nu maar weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden