Spring naar bijdragen

vrijdag 9 september


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

smoothe,

weet dat het woord verkeerd geschreven stond, maar hoe het wel moet. Sorry dat weet ik dus gewoon niet.

het is eindelijk heel de dag droog. nog zoekende wat ik van middag met m'n jongste ga ondernemen als oudste op school zit. Vermoedelijk kastanjes en eikels zoeken om er vervolgens wat moois van te maken. We zullen zien.

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
en ik zie ineens 'archief' als nieuw forumonderdeel
of stond dat er al?

grappigggggggggggggggggggquote>


nope denk dat je je ff moet richten op de forum beheerder. Ik zie het niet, al zal het wellicht bestaan.

correctie, even gekeken en zie het ook. Denk dat de forum beheerders met wat aanpassingen bezig zijn. Hoe dit forum is opgebouwd ken ik. denk dat je er niet te veel tijd en nadenken in moet stoppen. komt wel goed. en als je toch niet kan wachten, ze gewoon aanschrijven. en dat zul je wel doen, aangezien je je ook aan mijn post stoorde en ik je geen antwoord gaf :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
'loslopende valse positivo's...'
dat klinkt als foute boel
als jaren 80 demonstraties
of zo....associaties....:)
quote>

Chance dat ik in die tijd te jong was om te demonstreren, of ik had je nu effe gedemons .. euh, gedemolis .. euh, GEDEMONISEERD. :angry:

Ja, ik was een vredesjongen hé in mijnen tijd :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe in het berichtje net van Jop. "het zal mij een worstje wezen" staat het woorde "een"groen gedrukt en er staan twee groene streepjes onder. als je dan daar op drukt, krijg je die reclame.

Dit is vervelend omdat ik hier niet om gevraagd heb. Misschien kunnen buitenstaanders nu wat makkelijker reclame plaatsen, met de nieuwe site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe ik had hem geinstalleerd maar toen liep ie helemaal vast dus heb hem er weer gauw afgegooid.

Rae stap voor stap dat is er niet. Het is gewoon dat ik bij sommige berichten op de dagdraad b.v. op als ik haar forum ga ik tussen de regels door een woord zie staan, meestal het woord een, dat dat groen is, en als ik daar op klik, dan komt die reclame.

Bij categorie overzicht staat het woord overzicht nu ook groen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb geen last van groene mannetjes ofzo!

Toch heb ik een overbejaarde pc! :D

Mijn boodschappen zijn binnen! Tot woensdag hoef ik geen winkel meer in, oh ja misschien voor peukies, maar verder niet!

Ik heb een gruwelijke hekel aan boodschappen doen!

Zeker hier in mijn dorp, dus rij ik 2x 25 km om die te gaan halen, hier is geen J*mb* in de buurt namelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier ook nergens last van..

net weer terug van het diabetencentrum ( was een druk ochtendje)

weer 1,5 kilo afgevallen...JOEPIE!!!

en als traktatie heb ik lekker 2 harinkjes gehaald voor mezelf, die ga ik zo eens fijn naar binnen werken.

Rae is zal die site zo even doorspitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...