bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Voor de ipad 2. Raar hoor. M'n comp. is ook een stuk langzamer dan normaal. Erg vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 smoothe, weet dat het woord verkeerd geschreven stond, maar hoe het wel moet. Sorry dat weet ik dus gewoon niet. het is eindelijk heel de dag droog. nog zoekende wat ik van middag met m'n jongste ga ondernemen als oudste op school zit. Vermoedelijk kastanjes en eikels zoeken om er vervolgens wat moois van te maken. We zullen zien. groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hier ook rarigheden, ik heb Macfee beveiliging op mijn pc. Krijg steeds waarschuwingen dat dit een onbetrouwbare site is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ms Luzac, Geen probleem ik kon je volgen en heb je gelezen. Dat is wat telt. Het was een klein grapje, meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Originally posted by: jopieen ik zie ineens 'archief' als nieuw forumonderdeelof stond dat er al?grappigggggggggggggggggggquote> nope denk dat je je ff moet richten op de forum beheerder. Ik zie het niet, al zal het wellicht bestaan.correctie, even gekeken en zie het ook. Denk dat de forum beheerders met wat aanpassingen bezig zijn. Hoe dit forum is opgebouwd ken ik. denk dat je er niet te veel tijd en nadenken in moet stoppen. komt wel goed. en als je toch niet kan wachten, ze gewoon aanschrijven. en dat zul je wel doen, aangezien je je ook aan mijn post stoorde en ik je geen antwoord gaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Albertina, dat is een false positive vermoed ik. Ik bemerk niets onveiligs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ik lees dat velen onder ons slaapproblemen hebben, laat ik daar nu geen problemen mee hebben. Vanacht wel weer veel gedroomd, dus onrustig wakker geworden. Maar vraag me nu ff niet wat het was want dat is ik alweer vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Mmmmm, héél vreemd. Het zal wel loslopen. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Albertina, als Mcafee de site niet blokkeert is er weinig mis. Bolletje met de reclame vertrouw ik minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Originally posted by: jopie'loslopende valse positivo's...'dat klinkt als foute boelals jaren 80 demonstraties of zo....associaties....quote> Chance dat ik in die tijd te jong was om te demonstreren, of ik had je nu effe gedemons .. euh, gedemolis .. euh, GEDEMONISEERD. Ja, ik was een vredesjongen hé in mijnen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bollie, als je effe stap voor stap kunt uitleggen wat er precies verschijnt als je waarop klikt. Zou ook aan een add-on kunnen liggen dat per ongeluk geinstalleerd werd, denk ik maar in het wild. Een onvriendelijke dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Soothe, Dat denk ik ook. MacFee is erg streng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Nu zie ik het pas, het is McAfee. Blinde vlek, altijd verkeerd gelezen en geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bolletje, draai eens een diepe scan. Download dit en draai eens een scan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Albertina, een strenge meester Mcafee. Nu echt boodschappen. Wellicht later. Allen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Soothe in het berichtje net van Jop. "het zal mij een worstje wezen" staat het woorde "een"groen gedrukt en er staan twee groene streepjes onder. als je dan daar op drukt, krijg je die reclame. Dit is vervelend omdat ik hier niet om gevraagd heb. Misschien kunnen buitenstaanders nu wat makkelijker reclame plaatsen, met de nieuwe site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bolletje draai die scan. Je hebt de link. Ik hoor de uitslag wel. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Zou ook aan een add-on kunnen liggen. Wel een engerd. Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Soothe ik had hem geinstalleerd maar toen liep ie helemaal vast dus heb hem er weer gauw afgegooid. Rae stap voor stap dat is er niet. Het is gewoon dat ik bij sommige berichten op de dagdraad b.v. op als ik haar forum ga ik tussen de regels door een woord zie staan, meestal het woord een, dat dat groen is, en als ik daar op klik, dan komt die reclame. Bij categorie overzicht staat het woord overzicht nu ook groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Nou ik heb geen last van groene mannetjes ofzo! Toch heb ik een overbejaarde pc! Mijn boodschappen zijn binnen! Tot woensdag hoef ik geen winkel meer in, oh ja misschien voor peukies, maar verder niet! Ik heb een gruwelijke hekel aan boodschappen doen! Zeker hier in mijn dorp, dus rij ik 2x 25 km om die te gaan halen, hier is geen J*mb* in de buurt namelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Heb zelf Esset en gisteren had ik een geifecteerd bestand. Ben het nu weer aan het doen dus maar eens kijken. anders moet ik iemand laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 hier ook nergens last van.. net weer terug van het diabetencentrum ( was een druk ochtendje) weer 1,5 kilo afgevallen...JOEPIE!!! en als traktatie heb ik lekker 2 harinkjes gehaald voor mezelf, die ga ik zo eens fijn naar binnen werken. Rae is zal die site zo even doorspitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Nog een... goedemiddag allen, zonder bij te lezen... wie geeft een gevatte samenvatting? Bezig met de lunch en ondertussen vacatures zoeken. Fijne middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bolletje, dan weet ik het ook niet. Als zo'n licht programma vastloopt, doe je iets fout. Ik had even gewacht of je een virus had. Nu weg. Groene lettertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Nou er zijn dus geen geïnfecteerde bestanden meer maar de groene woorden blijven. Zal eens even iemand malen die er ook verstand van heeft. Heb nu ook een berichtje gehad van Tactive. volgende week is de technische man er weer, en dan hoor ik het wel. Vervelend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden