Spring naar bijdragen

vrijdag 9 september


igor

Aanbevolen berichten

Ook ik zit heel tegen mn gewoonte in HGT te kijken....

Maar ik vind het wel leuk eigenlijk!

VM, dank voor je opsteker naar mij toe!! :heart:

Het gaat ook echt beter.

Oke ik ben een minderaar, maar ik mag gelukkig hier wel zijn en ik heb enorm steun van jullie allen!

Echt ik ben blij weer terug te zijn, het is goed om jullie in mijn virtuele leven te hebben.

Oke, sommigen van jullie ken ik in r.l.

Lieve frummers, tot zo!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sha is ......zoeffffffffffff weg!

Ja Sha ik ben ook geabonneerd op de dagelijkse gedachten. Er zitten hele goede bij.

Nou ik heb net als Oma bij familia Opera een traantje moeten laten....

Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik zelfs op ze gestemd!

Maar ik zong vroeger ook opera, ook dit nummer.

Nu ik al veel te lang rook, ben ik van sopraan afgezakt naar een alt.

Maar ik blijf zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vond het heerlijk om naar te luisteren, daarom zat ik HGT te kijken, maar ja ze waren de laatsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee Aicha...ergens in mijn hoofd twijfel ik heel vaak..speelt het een spelletje met me. En meer dan ik wil trekt het echt heel hard aan me.

Vorige dagen waren hel. Had het heel zwaar en bijna gaf ik toe. Op den duur houdt niets je nog tegen.

Het is gewoon echt tijd uitzitten en op dat moment het echt per uur proberen te zien. Afleiding zorgt er alleen voor dat de dag vlugger voorbij gaat want dat is het enigste dat je helpen kan. Als je slaapt is er geen trek ;).

Doorbijten..hopen dat het de volgende dag voorbij is, zoniet, weer van voor af aan beginnen. Maar gemakkelijk is het niet echt.

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter is natuurlijk ook een grote stok...die doet me iets als ik terug zou drinken. Niet dat ze er veel over te zeggen heeft als het moment zich aan zou bieden. Maar toch..Moest ik dan toch iets besluiten te willen drinken zou ik het liever hebben dat ook zij daar geen slecht gevoel bij heeft. Dat het bijvoorbeeld een biertje is op bezoek bij iemand. Dat er verder ook geen oud patroon uit voortvloeit (de dagen daarop). Daar moet ik zelf eerst sterk in staan.

Drinken als je je slecht voelt is niet het juiste voorbeeld. Zij kent er niet zoveel van maar ze is pienter genoeg om te weten dat zoiets niet ok is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: heleen
Snap er niks van op dit Forum.....

Truste allen! En een goed weekend gewenst.

Gr Heleen.quote>



Heleen, wat snap je precies niet?
We kunnen je helpen wegwijs te maken hoor, en doen dat graag!
Niet gelijk afhaken SVP!
Het is juist oke dat je de weg naar hier hebt gevonden, dus geef aan wat er is, dat is het proberen waard toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...