Spring naar bijdragen

zondag 11 september


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: will
Hmm, zumba dus. Niks voor mij vrees ik tussen al die schuddende kontjes ;)
Voor er gelopen wordt, eerst je pc wat upgraden hé. Ben weer een gaatje aan het zoeken hoor, in mijn druk bestaan ;)quote>


Tja..je maakt het maar zo druk als je zelf wil natuurlijk. Maar het is wel ok zo hoor. Pc doet het al veel beter. Zijn ook niet veel gewoon hé hier :)

Ik trek mijn schoenen aan se en ga eens terug wat sportief wezen.

laters
:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rae,

Mijn schoonzusje heeft ook BPS en ik heb die processen dus van dichtbij meegemaakt. Ik vind dat je een héél eind bent gekomen joh.

Inderdaad misschien niet teveel naar het verleden kijken en met kleine stapjes blijven vooruit gaan. Schoonzus heeft de neiging om te hoge eisen aan zichzelf te stellen en is dan erg teleurgesteld als het niet lukt. Dat werkt niet.

Het is een rotziekte!

Veel liefs,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik breek even heel onbeleefd in.

Maar ik werd via-via op gewezen dat ik afgelopen dinsdag (ik was jarig ja) hier overladen ben

geworden met felies.

Dat vind ik ontzettend lief, ook van veel mensen die mij niet eens kennen.

Het forum blijft zo een warm badje!

Verder alles goed hier.

Reagerend op Jane4: ik moet ook nog steeds de strijd aangaan met mijn leven en emoties,

anders zou ik in rap tempo terug vallen.

Inmiddels heb ik geleerd (dank u, medewerkers van Alcohol de baas, en dank jullie allemaal,

forumgenoten, waar ik altijd terecht kon als het minder ging met me) dat er altijd een reden

is om te gaan drinken, en bij mij was dat toch het wegduwen van verdriet of pijn, of

eenzaamheid e.d.

De AdB therapie heb ik doorgezet bij mij andere hulpverleners, die dat heel goed opgepikt

hebben, dat is de reden dat ik a.s. oktober weer een feestje hoop te vieren!

(tjonge, jonge).

Nou allemaal sterkte ermee,

enne........als ik het kan kunnen jullie het OOK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Even zeggen dat ik het weekendpact doorstaan heb.

Ik had een groot tuinfeest, dat tot de vroege uurtjes duurde, maar om 4 uur kon ik niet meer. Te moe. Geen ramp, gewoon naar bed gaan dan maar.

Ik moet zeggen, ik had toch ook wel graag wat gedronken, ik bedoel niet voor het lekkere, maar voor het effect. Maar uit verstandige overwegingen niet gedaan. En daar baal ik ook wel weer van. Ik wil niet altijd maar verstandig zijn. Maar ja lekker een beetje dronken worden voor een avondje zit er nog even niet in. Ik zou ook niet weten wanneer wel.

Een fijne avond met gebakken aardappelen met mayonaise gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Rapi,

Je had mij eens moeten horen toen ik voor het eerst weer op het forum kon komen: ik was zwaar gefrustreerd! Velen met jou en mij.

Ik heb op "Vragen aan de hulpverlener" een verhaaltje gezet en daar staat nu een adres waar je vragen kunt stellen.

Ook de nieuwe toepassingen heb ik nog niet onder de knie, bijv. "vernieuwen". Volgens iemand van het forum is dat F5. Maar wat je aanmoet met dat eerste en laatste bericht??? Laatste ongelezen bericht geeft niet thuis (zie boven) en zo nog het een en ander.

Gewoon vragen op het forum stellen. Er is altijd wel iemand die weet hoe je iets moet doen gelukkig.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RAPI,

Nog even een toevoeging. Dat het bij de ander wel overkwam is waarschijnlijk omdat jij (tenminste zo was het bij mij) een link gebruikte die met het nieuwe forum niet meer werkt. Dat zit dan in de geschiedenis van je browser. Als je opnieuw intypte had je dat niet, na verwijdering van die geschiedenis.

Ik kwam er trouwens achter dat het forum er wel degelijk weer was, doordat ik tegen mijn maatje klaagde via een gewone email. Zij is handiger dan ik, dus kon me helpen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Dank voor je reactie.

Heb het gevoel hier nu niet meer zo alleen in te staan.

Had ik ook gedaan; Vragen aan de hulpverlener, maar kreeg geen antwoord.

Nu lees ik net onder het kopje ; Mededelingen, dat ze ook een tijd geen mails konden versturen.

Nou ja, zullen allemaal nog wel kinderziekten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...