snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 will dan ga je lekker achteraan staan..kan je het goed zien allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Alarmfase 4 is weer ingetrokken (4 staat voor 4 op de Trekschaal van 10). Gezonde boodschapjes gedaan en door het hier te melden de spreekwoordelijke angel uit de... trek gehaald Mmm, klinkt lekker An (en dankjewel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 rapilos ik kreeg de link van vm en gewoon bij favorieten gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Oh, wat goed snoep. Maar ben zo a-technisch, Zou niet eens weten hoe je een link bij favorieten zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Heej, Ben er achter.; Door op laatste bericht te drukken, gaat het naar beneden, en vernieuwd het meteen geloof ik. Bij eerste bericht, gaat het omhoog. Jaaaa, we leren het wel (Maar van mij, had alles bij het oude mogen blijven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: willHmm, zumba dus. Niks voor mij vrees ik tussen al die schuddende kontjes Voor er gelopen wordt, eerst je pc wat upgraden hé. Ben weer een gaatje aan het zoeken hoor, in mijn druk bestaan quote> Tja..je maakt het maar zo druk als je zelf wil natuurlijk. Maar het is wel ok zo hoor. Pc doet het al veel beter. Zijn ook niet veel gewoon hé hier Ik trek mijn schoenen aan se en ga eens terug wat sportief wezen.laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lastige dubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Joris, goed gedaan, en heel knap !! Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hallo Rae, Mijn schoonzusje heeft ook BPS en ik heb die processen dus van dichtbij meegemaakt. Ik vind dat je een héél eind bent gekomen joh. Inderdaad misschien niet teveel naar het verleden kijken en met kleine stapjes blijven vooruit gaan. Schoonzus heeft de neiging om te hoge eisen aan zichzelf te stellen en is dan erg teleurgesteld als het niet lukt. Dat werkt niet. Het is een rotziekte! Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Heb jullie trouwens wel heeeel erg gemist. Ben blij, dat ik weer on-line ben. wel sorrie, dat ik zo met mezelf bezig ben. Zal eens terug gaan lezen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lieve Will, Als je niet uitkijkt met dat "de nieuwe man spelen" verwacht ze dat je dat ook in de toekomst blijft doen hoor. De vrouwen komen dan op je agf als vliegen op de stroop! Succes en ik hoop dat je het heel gezellig hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Snoepje, dat is de tip van de maand wel hé Zo ben er mee weg, de vriendin awaits. Misschien nog even later, zal wel zien. Chiao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hallo Joris, Goed van je dat je eerst even op het forum kwam voor je boodschappen ging doen. En ... zonder wijn teruggekomen? Tegen het down zijn even een Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lytse toch Heb altijd al wel een beetje mijn steentje bijgedragen in het huishouden, maar trop is natuurlijk trop hé. Doch als het moet, zal ik er staan Awel, waar blijven ze nu allemaal ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Fleurie hoe komt dat dan? Druk je gewoon één x op verzenden? Joris geweldig jong dat het weer gelukt is. Je wordt hoe langer hoe sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hoi allemaal, Ik breek even heel onbeleefd in. Maar ik werd via-via op gewezen dat ik afgelopen dinsdag (ik was jarig ja) hier overladen ben geworden met felies. Dat vind ik ontzettend lief, ook van veel mensen die mij niet eens kennen. Het forum blijft zo een warm badje! Verder alles goed hier. Reagerend op Jane4: ik moet ook nog steeds de strijd aangaan met mijn leven en emoties, anders zou ik in rap tempo terug vallen. Inmiddels heb ik geleerd (dank u, medewerkers van Alcohol de baas, en dank jullie allemaal, forumgenoten, waar ik altijd terecht kon als het minder ging met me) dat er altijd een reden is om te gaan drinken, en bij mij was dat toch het wegduwen van verdriet of pijn, of eenzaamheid e.d. De AdB therapie heb ik doorgezet bij mij andere hulpverleners, die dat heel goed opgepikt hebben, dat is de reden dat ik a.s. oktober weer een feestje hoop te vieren! (tjonge, jonge). Nou allemaal sterkte ermee, enne........als ik het kan kunnen jullie het OOK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Goedenavond, Even zeggen dat ik het weekendpact doorstaan heb. Ik had een groot tuinfeest, dat tot de vroege uurtjes duurde, maar om 4 uur kon ik niet meer. Te moe. Geen ramp, gewoon naar bed gaan dan maar. Ik moet zeggen, ik had toch ook wel graag wat gedronken, ik bedoel niet voor het lekkere, maar voor het effect. Maar uit verstandige overwegingen niet gedaan. En daar baal ik ook wel weer van. Ik wil niet altijd maar verstandig zijn. Maar ja lekker een beetje dronken worden voor een avondje zit er nog even niet in. Ik zou ook niet weten wanneer wel. Een fijne avond met gebakken aardappelen met mayonaise gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hee Rapi, Je had mij eens moeten horen toen ik voor het eerst weer op het forum kon komen: ik was zwaar gefrustreerd! Velen met jou en mij. Ik heb op "Vragen aan de hulpverlener" een verhaaltje gezet en daar staat nu een adres waar je vragen kunt stellen. Ook de nieuwe toepassingen heb ik nog niet onder de knie, bijv. "vernieuwen". Volgens iemand van het forum is dat F5. Maar wat je aanmoet met dat eerste en laatste bericht??? Laatste ongelezen bericht geeft niet thuis (zie boven) en zo nog het een en ander. Gewoon vragen op het forum stellen. Er is altijd wel iemand die weet hoe je iets moet doen gelukkig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 RAPI, Nog even een toevoeging. Dat het bij de ander wel overkwam is waarschijnlijk omdat jij (tenminste zo was het bij mij) een link gebruikte die met het nieuwe forum niet meer werkt. Dat zit dan in de geschiedenis van je browser. Als je opnieuw intypte had je dat niet, na verwijdering van die geschiedenis. Ik kwam er trouwens achter dat het forum er wel degelijk weer was, doordat ik tegen mijn maatje klaagde via een gewone email. Zij is handiger dan ik, dus kon me helpen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Wat ziet het forum er trouwens raar uit?!?!!?!? Geen vooruitgang dat oranje, dat blauw was stukken beter, of kun je dat zelf instellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 jaap dat vraag ik me nou ook zo vaak af als je een keer een feest heb of zo dan moet het toch kunnen ik hoef anders niet te gaan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Gekke Will, Hier nr. 1 maar wel alleen voor het huishouden. Ik ben op de adere vlakken al voorzien! Lytse:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Voor Joris, Goed man!! Gevaar weer geweken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lieve frummers, Het is weer tijd om te koken, dus misschien tot vanavond. Eet smakelijk, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lytse, Dank voor je reactie. Heb het gevoel hier nu niet meer zo alleen in te staan. Had ik ook gedaan; Vragen aan de hulpverlener, maar kreeg geen antwoord. Nu lees ik net onder het kopje ; Mededelingen, dat ze ook een tijd geen mails konden versturen. Nou ja, zullen allemaal nog wel kinderziekten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden